Keltiska korset
Ja, fy bubblan!! Sista lektionen på kursen så kommer den!!!! Jag trodde jag skulle dö på kuppen och jag fattade ingenting… Tydligen krånglade jag till det ordentligt!! Har nog mandalastjärnan för färskt i minnet… Nu är det bara att vänta och se om fröken kommer med pekpinnen! 

Den är tuff.
Även för de mest erfarna!
Så känn dig stolt att ha klarat den. Skulle du nu få en fingervisning om att något var lite fel - så sätter det sig som cement och du har den i ryggmärgen. Då kan du känna dig himla glad - för då kommer det där trotsiga & kaxiga inom dig fram och vrålar "JAG KAN SJÄLV"!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag hoppas verkligen det.. 
Men den förstod jag ju!! *hihihi*
Jag tror nog att jag visste det då. Jag förstod beskrivningen och fick en bra känsla av mandalan. Men keltiska korset har jag alltid tyckt varit hemsk, så antar att det är det som har spärrat mig nu…

så kan det ju vara ja, att du redan innan bestämt dig för vilken känsla som ska råda sas. Hoppas inte vi här avskräckt dig på nåt sätt.
Kanske vi ska ha med keltiska korset i en av våra cirklar i framtiden
Lugn och fin jag sa i framtiden, det kan ju ligga långt fram i tiden det
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
*asg* LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT fram!!! 
Och nej, det är ingen här som har avskräckt mig. Detta sitter i sen jag köpte min första lek 2003… Har bara fått för mig att jag inte gillar läggningen.. Men jag är på om det kommer en cirkel om det! Behöver ju öva!!! 
Jessica, den är lurig och vi har alla våra läggningar vi inte riktigt trivs med.
Men se det som den övning det är och var stolt över att du klarat kursen såhär långt, det värsta som kan hända är att du får göra om den och det överlever man.
Sagt av en som fick "göra om och göra rätt" många gånger 
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
*hihihihi* Än så länge har jag tydligen bara gjort rätt, så detta kanske är min tur att få göra om. 
Hrmmm hrmmm……….. vi får väl se vad fröken säger. Fröken plockar just nu fram pekpinnen och kavlar upp ärmarna!

Fy vad nervös jag blev nu!!!! 

Huka er käringar och gubbar nu laddar hon om!
/ Skogshumblan
Hahaha på henne bara Morgan! Hihi :)
Känner mig bara LIIIITE utsatt nu….
*hihihihi*
*hihihi* Min trogne vita springare!!! 
Du kan andas ut nu Jessica 
Kompletering på ett kort!!! Hur ska jag klara det här??? 
Jessica, andas- djupa andetag. Låt det ligga till sig ett par dagar och gör om tolkningen då. Funkade rätt bra för mig ;)
/ Skogshumblan
Jag har redan gjort om.
Jag hade fel infallsvinkel bara… Jag hoppas att det duger bättre nu…
Jamen sedär! Bra jobbat!
/ Skogshumblan