Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1014 ggr
plutopellis
0

Onsdag (redigerat från Torsdag) 21 mars

Hej alla goingar! Hoppas alla har en bra dag. Själv är jag väldigt väldigt trött men annars är allt bra. Håller på att försöka få fatt i lite ved och det verkar gå bra. Annars händer inget särskilt här idag. Ni får ha en underbar dag! Puss och kram!

Mitralis
0

Jösses vad rädd jag blev nu när jag såg att det stod Torsdag 21 mars bland Uppdaterade inlägg. Trodde att jag missat en bokad tid kl 09:00 Glad

plutopellis
0

Oj! Det är för att jag haft onsdag i två dagar nu Skäms får se om jag kan ändra det….

plutopellis
0

Så där ja.. Hehe, ja som det kan bli. Har som sagt trott att det varit onsdag nu i två dagar så då gick ju huvudet över till torsdag nu Skäms

Jessica Holländare
0

Duktigt att du bytt dag nu syrran!! Tungan ute

Varit på akupunktur idag. Fy farao vad ont det gjorde idag… Gråter Jag och sjukgymnasten kom överens om att det räcker nu för jag har tyckt det varit jobbigt de sista gångerna. Får bli bara smärtskolan ett tag…

plutopellis
0

Jobbigt Rynkar på näsan hur var det på kursen då? Den var väl igår? Eller smärtskola som du kallar det…

Jessica Holländare
0

Den började igår ja. Hade hört allt innan.. Tungan ute Men jag tror att den ska bli givande faktiskt…

plutopellis
0

Spännande, fast ssk som du är bör du hört det mesta redan :)

Jessica Holländare
0

Ja, jag jobbar ju ändå på rehab. Men upprepning är ju aldrig fel.. Glad

Jessica Holländare
0

Våran spis är sönder!!! Skrikandes

[MorganLeFey]
0

God middag denna onsdag.

Denna onsdag då solen skiner strålande just nu och då jag ska gå ut och sätta mig där en stund och strunta i alla bekymmer.

Sedan ska jag ta mod till mig och ringa Pensionsmyndigheten och fråga vad jag kommer att få i pension, för det vet jag inte. Jag har väldigt stor ångest just nu för detta. Går ju i pension i juli månad.

Den tid då man ska kunna glädas åt att man inte längre behöver känna sig jagad av Försäkringskassan. Den tid i livet då man ska kunna känna sig trygg. Men trygg är det minsta jag känner mig just nu.

Usch!!!

Nä nu ska jag sluta gnälla och se om jag kan få tag på PPM.

plutopellis
0

Oj då syrran! Se till att ni köper rätt volt Flört ingen propp som gått bara? Ute och inne??

Förstår dig Morgan, jag är visserligen ung och jobbar men det där med pension i dagens samhälle oroar mig väldigt så jag och gubben pensionssparar även privat… Sjukt att det ska vara så Rynkar på näsan

Jessica Holländare
0

Tungan ute Rätt volt, vad är det??? Oskyldig *hihiihi* Niklas får sköta det där…

[Momiji]
0

Hejsan! Sitter hemma hos mormor, har torkat skåparna som dom rensat ur. Hunnit på stan med mormor och min kusin eftersom morfar bestämt skulle rasta hunden idag. Har fixat tårtdekorationer till både min och morfars tårta. Nu tvättar min kusin fönstrena och jag ligger i soffan och har "rast"

Skogshumblan
0

Hej hopp!

Är sjuk och har insett att jag måste vara hemma från jobbet vilket jag inprincip aldrig är frivilligt. Varför vet jag inte men jag får dåligt samvete om jag här hemma…

Ska försöka orka med barnen lite nu på eftermiddagen men när min man kommer hem ämnar jag gå och lägga mig.

En kanonfin vårdag här och jag får tillbaka en rejäl slant på skatten, alltid något att glädja sig åt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
0

Nämen Skogis!

Är det flunsan ?

Skogshumblan
0

Morgan vet inte men mina bihålor verkar aldrig sina på snor och jag är helt slut i hela kroppen. Orkar inte ha det så här mer! BLÄ!

/ Skogshumblan

[MorganLeFey]
0

Vad gäller bihålorna så får du ett råd på direkten. Köp hem Renässans och Nozoil.

På morgonen sprayar du några duschar av Renässans (vanligt vatten med salt) i varje näsborre. Vänta en halv minut och torka av det som rinner ut. Sedan snyter du ut jäkelskapet, en näsborre i taget. Efter detta så sprayar du två sprayningar i vardera näsborre med Nozoil.

Dina näsborrar och bihålor kommer hoppa upp och sätta sig på en gren och sjunga glädjesånger.

Pagan
0

Låter jätte jobbigt Skogis. Hoppas du får vila då gubben kommer hem. Kul att se dig Mitralis.

Hur har det gått med spisen Jessica och med samtalet Morgana?

Själv har jag nyss kommit innanför dörren, är trött så in i bomben, så det blir spenatsoppa med ägghalvor till middag. Något jag tycker är både gott, närande, nyttigt och så himla snabblagat - men en viss dam i tonåren som tillhör mitt hushåll - fast hon just nu leker ställföreträdande Alien - är inte så överförtjust direkt. Fast då blir det ju mer till oss andraTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Morgan, tack för tipset.

/ Skogshumblan

[MorganLeFey]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag satt jag en timme på balkongen. Undrar om jag inte bränt mig lite här och där. Sedan gick jag ner till affären och köpte två engelska pelargoner att hänga i mina väggkrukor. Och så köpte jag en lavendel som jag satt i kruka. Den kommer säkert att växa både på bredden och höjden. Det doftar redan när man kommer ut på balkongen!

bild på lavendeln

[MorganLeFey]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Samtalet Pagan? Du märker väl att jag hittar på en massa för att slippa. Men jag ska ringa nu, lovar!

Ska bara lägga in en bild till, på pelargonerna

plutopellis
0

Men Morgan då! Jag älskar engelska pelargoner Glad

Krya på dig massor skogis!

Spenat som är så gott Tungan ute

Jessica Holländare
0

Krya på dig skogis!!!

Jodå, Pagan… Sambon fick igång den så jag kunde fixa mat i alla fall, men till helgen får vi allt investera i en ny… Glad

Skogshumblan
1

Tack alla. Nog för att jag kört många meditationer där man ska visualisera att saker flyter i ens liv, jag är dock rätt övertygad om att det inte var snor de menade eller som jag tänkt!

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
0

hihihihi

[MorganLeFey]
1

# 22 - Jag älskar alla typer av pelargoner med dessa är ju "lite extra".

Bilden blev lite mörk för solen höll på att smyga bakom knuten precis. Jag har balkongen åt söder och sol från ca 10 på förmiddagen och så går dem och gömmer sig lagom till eftermiddagen så att jag slipper kvällssolen. Det kan bli väldigt varmt på sommaren, jag hade detta på min andra balkong. Man kunde inte sitta därute på eftermiddagen, inte förrän vid 21-tiden på kvällen.

Jag kommer att köpa lite andra pelargoner också och sätta på min hylla som man skymtar på bilden. Min pelargonhylla :-)

Varulvskaninen
0

Jag har köpt en Tarot idag! Köpte ingen bok till då jag är ganska fattig, ytot ni att jag behöver det? Det är en Cosmic Tarot.

plutopellis
0

Nej det tror jag absolut inte, du fick väl litet häfte med samt finns det massor av fakta här som du kan läsa. Jag har skrivit ut en hel del och har samlat i en pärm :)

plutopellis
0

Glömde säga grattis till leken! Så spännande och roligt :)

Jessica Holländare
0

#27 Grattis till leken!! Vad spännande!! Skrattande Finns mängder med bra info här om kortens betydelse.

Här är en länk till Gillas bra beskrivningar http://tarot.ifokus.se/discussions/4d712f89b9cb4622440462d6-tarotkortens-betydelse?discussions-1

plutopellis
1

Haha, puttade just den tråden :)

Jessica Holländare
0

Syrran, den behöver inte puttas för den ligger alltid högst upp. Flört

plutopellis
0

Oj då, så mycket koll har jag! Skäms

Jessica Holländare
0

*hihihih* Dom med ett litet utropstecken framför stannar alltid kvar där uppe. Glad Men det är ju tanken som räknas!

plutopellis
0

Tungan uteSkämsCool

Pagan
0

hahaha sötisarSkrattandeKyss

Härligt Varulvskaninen, nu väntar du bra ivrigt vid brevlådan va? Som de säger så finns ju mängder av info här att inhämta och begrunda så någon bok är det ju ingen panik med.

Morgana din balkong blir allt vackrare, skulle tro att det tog så mycket tid att boa på balkongen att det inte hanns med något samtal i dagTungan ute

Spenatsoppan blev kanon. T.o.m min alien åt som Karl Alfred, skönt med yngel som inte petar i maten.

Fick blomster av Gubben, helt appråpå dök han upp med famnen full av tulpaner i alla möjliga färger, mina favoriterSkrattande hmm - kanske kan han duga som särbo iallafall. Obestämd

Idag kommer programmet från sverige till himlen igen, 3:e delen, jag har ju missat de andra 2. Någon som sett dem, är de bra?

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Vad mysigt Pagan!!!! Här är det jag som får stå för blombuketterna om det ska finnas några hemma… Inte ett dugg avis!! Oskyldig

Pagan
0

Jo just det där med blomster har han alltid varit jättebra på, men så finns det ju annat som inte är lika toppen -  men efter en tid utan "kon i båset" så har tydligen vissa saker saknats och nu ska det fjäskas minsannTungan ute

så nu får han bli särbo….kanske. Flört

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Jag kanske med skulle göra min till särbo.. Vad lugnt och skönt det skulle bli då!!! Tungan ute

Skogshumblan
0

*asg* ni är för roliga. Men jag har också lekt med tanken…..

/ Skogshumblan

Pagan
0

Ja men visst, livet är kanon. Ingen som snarkar, lägger kalsoner i tvätten, skägg i handfatet eller klämmer tandkrämstuben på mittenSkrattande framförallt så kan man babbla i telefon en hel kväll utan att någon suckar, sitta vid datorn utan att någon suckar, titta på Äntligen hemma utan att någon suckar, laga den mat man vill utan att någon suckar…..Det var värst vad han alltid suckade ser jagTungan ute

Skämt å sido efter att ha stått vid spisen senaste 25åren utan att känt efter vad jag egentligen ville - så började jag göra just det - och sedan gick det undan. Men jag trivs himla bra.

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
1

Skönt att du trivs. Jag tycker det är fantastiskt roligt att folk vågar vara särbos, sova i eget sovrum och leva sina liv!! Mår man bra får man ju det bättre tillsammans den tid man träffas. Så vill jag med ha det. Glad

Pagan
1

Jamen just så. Nu kan vi prata på i timmar igen, bada bubbelbad och dricka vin. Han skämmer bort mig, vilket han aldrig gjort förut. Så jag tog ett bra beslut och än har jag inte funnit en anledning att ångra det.

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Härligt Pagan!

/ Skogshumblan

Pagan
0

YES!Skrattande

Sajtvärd Tarot