Lyrisk Maggan!
Har fått hem TVÅ Orakel/Änglakortlekar; "Earth Magic" och "Änglaterapi".
Dessutom en uppsättning runor med medföljande häfte. Det sistnämnda på engelska, så jag tackar ännu en gång Pagan för en underbar hemsida (paganshut.se)! *rekommenderas varmt*
Och dessutom en ny tarotlek: "Da Vinci".
Jag är helt lyrisk över mina nya, vackra… eh… ting… *ler*
Änglakorten drar i mig, liksom… Är jättesugen att komma igång, men känner att jag ska vänta tills imorgon. Det har varit en lång dag och jag är för trött… tyvärr.
Jag älskar min Gilded Tarot (vi har verkligen "klickat"), och frågan är om Da Vinci kommer att slå an lika många strängar, men det märker jag ju. Vacker är den i alla fall! Och indelad i vatten, luft, eld och jord. Bara det är ju lite extra spännande!
Runorna känns spännande, men de "drar" inte. Inte än i alla fall. *ler* Kanske är det inte alls min grej, men jag vill testa! Och jag ser fram emot kursen som vi alla kommer att få chansen att gå i vår! *flinar brett*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Oj, vad mycket roligt du har framför dig Maggan. Blir nästan lite avis!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Åh en da vinci! Det står högst upp på min önskelista till min födelsedag
så underbart paket du fått hem idag! Toppen och är ju självklart inte alls avis! 
Vattumannen.se beställde jag ifrån. Lade min beställning vid 14-tiden igår! Helt otroligt! Räknade med att få paketet på måndag eller tisdag…
Grattis förstår att du vill vara med din nya kompisar nu. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Grattis Maggan! SÅ härligt att du fått dina lekar, vill du prova på oss vet du att vi gärna ställer upp. 
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack Skogis och alla andra! Jag vet att jag gärna får öva här! *ler brett*
Min bästaste P har jag lovat tarotstjärna ganska länge, men det har liksom inte känts rätt… Nu känner jag i hela mig att det beror på att jag/hon väntat på Änglakorten! Sååå underbart det känns!
Jösses!!! Nu blev jag riktigt, riktigt avis!!! Vill ha!!!!! ALLT!!!! 
#9 Mig med?
#10 Självklart!! Bara att komma, vi har ett gästrum och jag tycker om att baka!! 
Hehe, Bra, jag tycker om att äta. 

såååå himla jätte snabbt! Vem har sådan expressleverans?