Måndag 12 mars.
God morgon. Så var det dags för ännu en vecka och dag att börja. Solen skiner redan ute och med Pagans & Isas kloka visdomsord i bakhuvudet tar jag mig nu an denna dag. Hoppas ni alla får en fin dag & vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon humblan! Och alla andra goa människor här inne! Vårkänslorna spritter i kroppen, kan det bli bättre?! Massa kramar på er!
Godförmiddag Skogis, Pluto och alla andra. 
Just nu hade jag hellre varit på jobb. För då hade jag varit hemma ikväll.
Nåja skönt med sovmorgon också. Och vädret är härligt.
Två timmar till i lugn och ro, sen blir det middag och småplock innan det är dags för jobb.
Önskar er en skön Måndag. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Grattis alla Viktoria idag. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ahh måndag… Min slöar dag. tentan är avklarad, alla sociala åtagande är avklarade och jag behöver inte vara i skolan för än i morgon. Idag ska jag inte göra någonting, bara sitta framför datan, kanske ta en tur i trädgården eller göra precis vad jag känner för.
Det är så skönt att ha en sådan dag lite då och då.
God förmiddag! 
Solen skiner här med några tunna moln framför, men vad gör det? Tack och lov fick jag sova inatt så jag tog en liten sovmorgon för att kompensera.
Idag ska jag lägga en Tarot, ska också ta en snabbis in till stan för att köpa kaffe, eller så går jag till Coop. Varför inte förresten? Snart dags att plocka fram cykeln!
Ha en bra dag första dagen på denna vecka 

Här skiner solen så skönt.. eller det ser åtminstone ut så härifrån kontorsfönstret. Ska ta reda på det strax eftersom jag snart ska hem lunchen och rasta vovven
. Snart kan man sitta ute på lunchen en stund och få sol på nästippen!
Inga direkta planer efter jobbet - skönt!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Här är det ljuvligt varmt och gott ute, har balkongdörren öppen och hör fåglarna sjunga utanför. Ska ta mig lite att äta nu och sätta mig därute 
Vilken dag! Känns som allt VÄNT idag- väder som livsproblem! Me like!
/ Skogshumblan
Jag känner mig duktig, har tvättat köksfönstret, satt upp en nysydd gardinkappa och ljusa tunna lätta sommarlängder till samt bytt fönsterlampa till en vit lampfot med nysydd s.k. lampslöja till. Den har jag sytt av ett gammalt kuddfodral så det fina broderiet syns. Så fint när det lyser igenom!

Här var det trevliga vibbar minsann, glädje, gott humör och vackert väder
vi hade 15 grader i dag, sade lilla Pärlan på hemvägen och strålande sol. jag gick i t:shirt och satt ute en stund vid lunch. Fåglarna har fått fnatt. Himlens blå färg har varit ljuvlig, Helt underbart fast det är måndag.
Nu ska jag se vad Ni pratat om. Kram kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Underbart väder idag! Jag kunde faktiskt inte motstå frestelsen att sätta mig i solen en stund.
Ja, nu pockar fönsterna på en putsning! Absolut! Och gardintyg ligger i skåpet och väntar på att bli sytt och uppsatt i vardagsrummet.
Jepp 
Det finns många fina stegar. Man kan välja en enkel trappstege och man kan välja en traditionell stege som man kommer högre med. De e bar å åk!

ja men så är det ju det där med alla dessa olika stegar, tar sin tid att välja rätt minsann, man vill ju liksom inte komma hem med en felaktig stege. Den ska vara lagom lång, lagom bred, lagom lätt att ta fram, gärna ha en sittavsats där man kan njuta av solen i högläge och kanske vara röd?? Men än har jag inte funnit en röd….
Sajtvärd Tarot
Hahaha, du är underbar Pagan 
Hahahaha! Jag dör av skratt! Jag behöver nog sova 
Eller så gör man som jag, om man kan vill säga, sa till sönerna när vi åt middag att jag ska lära dem att putsa fönster i helgen
De behöver ingen stege bevars, fattas bara när de är över 190 cm båda två <3
Amandla du får gärna skicka hit dom för övning 

Beror nog på Hassel det pellis, en del pollen så här års har jag hört.
jo Amandla jag har också haft mina söner till hjälp i många år, men nu så är de ju nästan utflugna eller aldrig hemma. Och huset stå på en sluttning typ, ingen av sönerna är 4 meter långa tyvärr. Baksidan kan jag ju nääääästan nå själv, Så det blir att köpa den där röda stegen eller kanske en gul?
Sajtvärd Tarot
Haha, nä fyra meter långa hoppas jag verkligen inte att de är!
Hört talas om färg, förresten? Du kan ju måla stegen
Vad gör man inte för att få den perfekta stegen!
Pagan, låter som du är undanflykternas häxmästare! 

/ Skogshumblan
Huggarns vilket pris!! Då skulle jag allt hellre köpa färg, specialblandad så jag får exakt den nyans jag vill ha 
Men Pagan, när du fått alla de där miljornerna du kommer vinna på lott så har du ju råd med en i alla färger till var rum hemma!

/ Skogshumblan
Hur gick det med drömmarna? Blev det stege eller blev det en karl, eller möjligtivs en stege med en karl på 
Det var nog en skinande blank röd stege med en tjusig karl på. Och så plötsligt stiger han ner från stegen och ger dig en splittans ny borrmaskin 
Med skruvdragare och slipskivor!!! 
Fönsterputset då?? Ähhhh va faen