Ligger lågt ett tag
Jag har upptäckt att jag är på väg in i en utvecklande period. Eller så är den redan här.
De senaste dagarna har jag inte kunnat lyssna på radion mer än när jag vet att det bara är något lätt. Så fort nyheter och sport kommer, så måste jag stänga av. Jag mår helt enkelt fysiskt illa och upplever märkliga energier, Speciellt mot nyheterna i TV känns det väldigt märkligt, som om de sitter och ljuger om vissa nyheter. Det har inte med nyhetens karaktär att göra utan mer att vederbörande skickar ut energier som säger "FALSKT"
Jag kommer inte att vara här inne så mycket och jag kan inte säga när jag är härinne. Jag vet ju att jag måste göra Mandala, så den ska jag göra. Men annars får det bli dagsformen som avgör när jag sticker in näsan.
Just nu känner jag ett mycket stort behov att vara i tystnad och i lugn och ro. Jag känner att jag måste meditera, vara ute, skissa och måla, läsa bok - allt utan krav. Jag kan också bara sitta och bara vara.
Jag märker nu också att mina guider vill ha kontakt. Tecknen är många.
Om det är något viktigt eller någon vill ha tag på mig så sök vägen genom min personliga sajt/min art-sida.
Jag är här men jag hänger inte på låset nu på ett tag 
Tack för att du talar om detta, så vi vet och slipper undra. Ta hand om dig och njut av det som kommer till dig. Vi syns när du kommer igen om inget annat;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ta hand om dig
Ibland behöver man ägna sig åt sig själv utan krav från omgivningen. Så pyssla om dig själv nu. Vi finns här det vet du. Kram 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag tittar in så här på eftermiddagen och ger er alla en lite slängpuss 
Jag är bara såååå trött idag och kommer inte göra något vettigt alls. Behöver nog vila mig lite efter renoveringen också.
Då stämmer min mandalstjärna riktigt bra som jag gjort för dig.
Ska pm:a den till dig så fort jag fått ner allt på papper.. Lycka till!
med risk för att göra bort mig
men vad är en mandala…
tro hopp och kärlek...
En tarotstjärna som vi just nu lägger på varandra i en tarotcirkel :) inte alls lätt att veta! Jag hade aldrig hör om den innan..

Vad härligt det låter Morgan, så mycket spännande du har framför dig!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hm, MorganLeFey, liknande energier som hos mig då, kanske?
Jag har idag på jobbet känt mig fullständigt irriterad på de två klienter jag mött och kännt att de bara vill lura soc och FK på pengar, inte alls stå till arbetsmarknadens förfoganden efter förmåga, utan med alla medel ser till att få läkare att skriva fåniga intyg på sjukdomar de säkert inte lider av, och ljuger om sina förhållanden!
Helt olikt mig som inte brukar (ned)värdera på det sättet utan alltid vara neutral och respektfull in absurdum nästan… Tror väldigt sällan illa om någon vid första kontakt eftersom det är mitt jobb att utreda om och hur jag kan hjälpa den som har behov…
Har för kollegor skyllt på att jag inte är kry (men plikttrogen och jobbar ändå). men det kanske är universum som har nån energivåg på G? Mayakalendern?
Jag har precis läst Jessicas Mandala och blev imponerad. Det var en himla massa som stämde! Den gav mig också ny inspiration!
Jo nog är det energier i luften alltid. Och nu närmar sig fullmånen med stora steg. Det är nog den jag också känner av. Hela jag tycks vändas ut och in och jag vill bara springa och gömma mig. Som man gjorde när man var liten. Man lånade en några filtar och lade över ett bord, och så var det mitt och ingen fick komma in där. Kanske jag skulle bygga mig en koja. Jag har ett sådant otroligt behov av självömkan just nu, blääähh
Självömkan är det värsta som finns. Negativitet från början till slut och borde avslutas rakt av på stubinen.
Näää, jag skulle kanske beordra mig själv en veckas semester. Det får jag göra när kursen är klar. Dessutom kan det ju vara lite varmare om man nu inte har råd att åka till till sol och bad.
Känner också att det finns något som jag måste göra mig av med eftersom det tar för mycket energi. Men då får jag dåligt samvete….. Daaaahhh….. varför kan det inte vara enkelt?
Nä, man får väl börja tänka på sängen, fast den tänker inte på mig. Jag blir uppe en stund till, har ingen lust att lägga mig.
Pussar och kramar 
Fel ställe att fråga på säkert men en sak som får mig att undra är att varje gång det talas om energihöjning både individuellt och globalt så tycks det alltid handla om negativa följder. Är det så?
För mig låter energihöjning som något positivt. Visst, det gör att det händer mer men det kan väl lika gärna få goda konsekvenser, eller?

Visst är det trist Light. Energihöjning ÄR positivt i mina ögon. Läser just nu ur Mayakalendern av callerman, snacka om att få ahaupplevelser. Denna bok är mer utförlig än de andra av honom jag läst, känns som han äntligen vågar uttala sig om det mediala här. Att det ska ta mänskligheten tusentals år att fatta något som var så självklart då, jösses vad ynkligt ändå! Nåt skulle vi uppenbarligen behöva alla dessa år på oss att utföra. Kanske vi vet om ytterligare 3000 år
Ja appråpå månen den 8:onde, internationella kvinnodagen samma dag - måste ju bli extra magiskt med en cermoni då. YIN!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Energihöjningarna är alltid goda/ljusa. Det säker sig själv. Men de har en benägenhet att vända upp och ner på hela ens värld när en massa som man går och drar på måste bort. Sådan som ligger och trycker, det ska upp till ytan - konfrontation - och så iväg med den.
Man blir ibland trött så att man vill sova i fem veckor och plötsligt blir man nästan manisk med energi så det blixtrar. Men när det satt sig på plats så märker man detta.
Jag var med on en mycket speciell healing där vi fick gå upp till 8:e medvetandenivår, den ligger över huvudet. Och det är denna som vi förbereder oss inför nu, om jag har förstått såken rätt. Kroppen hade vissa problem med de nya svängningarna, skakningar var det för min del. Samma dag när vi skulle hem så var jag glad att det inte var jag som körde eftersom jag fortfarande var "uppe". Sen tog det en vecka innan jag egentligen var nere igen. Månaden som följde efteråt, var som en koncentrerea energihöjning. Trodde ett tag att jag skulle dö eftersom jag fick hackig hjärtaktivitet men mest med rusning. Sen försvann det lika fort som det kom. Några veckor efter allt hade lugnat ner sig så kände man plötsligt att - visst- hade man förändras.

För min del så menade jag att jag blev ruskigt klarsynt och det är ju positivt, för mig. Dock var resultatet kanske inte så positivt för de klienter jag mötte just den dagen.
# 15 - Jag tror jag förstår vad du menar. Själv kan jag också bli irriterad på negativa personer i perioder då det finns starka energier.
Det är som att man blir klarsynt och ser sanningar och märker på dem som inte tycks se någonting.