Tarot iFokus

Tarot

Etikett: tarot-stjärnor
Läst 652 ggr
anna_maria
0

Stjärna för att söka efter något

Jag undrar om någon har ett tips på en enkel stjärna man kan lägga för att söka efter personer eller någon sak som försvunnit?

Skogshumblan
0

Ja det kom upp en tråd härom sistens men mitt minne är ju lite väl kort… Har iaf skickat länk via pm.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
0

Jag brukar dra ett kort.

Först blandar jag och tänker på det jag ska söka efter. Sen gäller det ju vilket kort jag vill titta på och det är här det magiska träder in. Du kan gärna be den person som vill ha hjälp, att denna säger det första nummer som dyker upp. Och så tar du detta kort och tittar på det.

Nu måste du verkligen titta på kortet. Se efter vad som finns på bilden. Känn efter vad kortet berättar, finns där någon historia? Finns där någon ledtråd? Finns där något föremål på kortet som kan ge ledtråd. Låt kortet ligga länge tills det har talat till dig. Ibland talar det direkt och ibland måste det få ligga en stund.

För min del behövs bara ett kort, det kan ge bra med info. OM det nu skulle vara så att det är helt blockerat här, så kan du ta ett stödkort. Bläddra då fram till nästa som har det numret i ordningen.