Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 931 ggr
Skogshumblan
0

Lördag 3 mars.

God morgon Sverige! En klar och fin morgon med fågelsång ute redan. Härligt! Förmiddagen ska jag tillbringa i dojon med några vuxna & ett gäng barn som ska drillas i lek, judo & ju jutsu. Barnen ska få en heldag men jag är bara med ett par timmar. Vet att jag borde städa & tvätta idag men är vädret såhär tänker jag vara ute idag också. Ingen lär sno det andra ifrån mig ;) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Skogis och alla andra. Skrattande

Låter som en rolig förmiddag. Tungan ute Precis som du säger, så lär ingen sno städningen från dig. Så ut med dig och njut.

Solen skiner här också, lite kallt -5, men det blir varmare uppåt dagen.

Lite småfix och tvätt. Men ska försöka vara ute lite också. Och lirka med ryggen, som inte vill med mig.

Dagens tanke av Louise L. Hay.

"Livet är verkligen mycket enkelt. Vad vi ger, får vi tillbaka."

Ha en ljuvlig lördag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Isa, hoppas ryggen ger med sig.

/ Skogshumblan

Isa56
0

Tack Skogis. Jo den brukar bli bättre, när jag varit uppe ett tag. Jag misstänker att jag ligger väldigt stilla när jag sover. Så det är därför jag är stel på morgonen. Tyst

plutopellis
0

God morgon alla! En ensamdag hemma väntar mig idag! Städ och tvätt finns men får se vad jag gör under dagen :) tagit lite sovmorgon men blir lite irriterad då jag får sova hur länge jag vill och så är klockan bara nio! Men ska göra mig lite frukost, traska ner till tvn och ligga där en stund medan jag samtidigt får igång pannan. Det här kommer bli en lugn dag!

Pagan
0

Morron på er

Ja min sovmorgon blev till 6, fast jag tvingade mig att ligga kvar. Här är det ljuvligt, fågelkvitter, underbart ljus och våren riktigt sprakar. Men det var frost tidigare i morse. Morgonpromenadev var krispig.

Idag kommer en gammal kompis o hälsar på. Kommer nog bli massa babbel.

Isa, hoppas du mjukat upp ryggen lite, inte trevligt det där.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

LinaLj
0

Hej på er. Ännu en solig dag, man blir lycklig av att vakna och se solen stråla in genom fönstret.

Nu har jag dammsugit och ska sätta mig att njuta av lite skidskytte med en katt på magen.

[MorganLeFey]
0

God eftermiddag Glad

Tre kvart i solen blev det idag och sedan lunch på balkongen. Flitig har jag också varit och sytt gardiner.

Men nu tänker jag slappa - när jag har borrat några hål i badrummet. Hittade nämligen en korg att sätta duschcreme och annat i, i krom och som inte kostade skjortan.

Ja, så har jag tagit några bilder på mitt rum

Här kommer först sängen. Tror att denna bild bäst visar väggfärgen.

[MorganLeFey]
0

Här är min favvofåtölj. Problemet är att det också är kattens fåtölj, men detta brukar vi lösa genom att hon lägger sig i knät när jag sitter där.

Byrån ska jag måla vit så att den ska "gifta" sig med rummet. Likaså piedestalen som nu är mörkbrun, den ska också bli vit.

[MorganLeFey]
0

Och här kommer mina gardiner Glad

plutopellis
1

Så fint det blev Morgan! Riktigt rogivande :)

[MorganLeFey]
0

Jo, jag ska också berätta att jag vill ha en spegel över byrån, med guldram. Ska leta på loppisarna i stan, om det möjligtvis kan dyka upp någon. Eller så får jag väl be min guide………….. Flört

Det ska också sitta en hylla över sängen, där jag ska sätta några gröna växter och något fint på.

Jag ska också ha en sänglampa som jag ska sätta på väggen över sängen. Den finns på Ikea och väntar på mig.

Isa56
0

Tjusigt. Kyss Och ännu tjusigare blir det när du fått upp de du vill ha på väggarna. Det blir jättemysigt. Rent men ändå ombonat. Tungan ute

[MorganLeFey]
0

Tack Isa Kyss

Jo det är väldigt mysigt och lugnande. Jag ska inte ha för mycket på väggarna, det ska vara lugn och ro därinne.

Skogshumblan
0

Så fint du har det Morgan. Riktigt härliga färgval tycker jag!

/ Skogshumblan

Isa56
0

Ja, det svåra är att hitta den där balansen mellan kalt och överbelarmat. Men du  har hittat den balansen, tycker jag. Tungan ute

[MorganLeFey]
0

Isa och Skogis, tack Kyss

Jag tycker att det varit alldeles för mycket av det avskalade nu några år och detta har liksom spårat ur helt. Grått och lite mörkare grått och lite ljusare grått. Nej det tycker jag inte om, det gör mig väldigt deprimerad. Sen beror det ju också på vad det är för rum man vill inreda Flört