frammtiden??
Någon som kan se hur det kommer gå i frammtiden???=)
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
Antar att din fråga handlar om tarotkorten eftersom att du skirver här inne. Korten ger råd och tips om framtiden, men det är inte så att korten kan säga tex "du kommer att köpa en ny bil nästa månad".
Nej !!! det menar jag inte ,utan bara kommer jag leva länge kommer min pappa från andligheten o hälsar på mig ,kommer jag få va lycklig ,vad vill jag igentligen ..?
Ha de gött
Först och främst tror jag inte att någon mår bra av att veta hur länge man kommer att leva. Om du vill ha chans att få kontakt med din pappa tycker jag att du ska gå på seans eller boka en privat sittning hos ett medium.
Och på frågorna "kommer jag att vara lycklig" och "vad vill jag egentligen" tror jag att alla svar finns inom dig själv. Talesättet det blir vad man gör det är faktiskt väldigt sant. Jobba med dig själv och lär känna dig själv, då kommer du finna nyckeln!
Var kan man träffa ett medium??? min mormor tror jag att jag träffat genom en rofågel som visade mig vägen i skogen (hon gick me bort tidigt) hon höll på me taråkort =))
Ha de gött
Googla :-) Eller hör dig för med bekanta!
Men det ä inte jätte många som tror på medier!!! jag gjör det ,o jag tror att min pappa finns o vill prata likaså min mormor =)))jag tror att de varit hoss mig ipå olika sätt!!!! jag tror o vill så mycket!!!
Ha de gött
Tips om medium kan du nog få inne på ön= övernaturligt iFokus. 
I övrigt håller jag med Dojdan, att man ska inte veta allt.
En terotläggning kan bara peka åt ett troligt håll. Men ändrar du dig i någon liten sak så stämmer inte läggningen längre.
Sen kan man visst det göra en läggning med exempelvis frågan Om jag väljer a, hur kan det bli?
Kontakt med dina nära och kära, så brukar de flesta tipsen handla om att du sätter dig i lugn och ro och ber om ett svar
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻