Tarot iFokus

Tarot

Etikettlekar-på-sajten
Läst 1303 ggr
[MorganLeFey]
0

Avsluta min mening 3

Idag var jag på promenad i Stora Parken. En del av parken liknar faktiskt en riktig bokskog med ståtliga raka träd och massvis med småbuskar. Jag känner denna park väldigt väl med alla gångar och stigar.

Plötsligt så såg jag en stig som jag aldrig sett förut. Naturligtvis ville jag upptäcka vad som fanns där, och döm om min förvåning när jag plötsligt såg……….

Pagan
0

en stor hjort, så ståtlig och magnifik, han kom långsamt gående emot mig…

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

och jag kände hur mitt hjärta började slå fortare och fortare. Där stod den och såg på mig, och jag tyckte att jag……..

Pagan
0

plötsligt tog emot hans tankar, han hade en del att förmedla, han sade att moder jord har problem med människans förstöring och att jag enkelt kunde råda bot på det….

Sajtvärd Tarot

nåldynan
0

kunde se

Pagan
0

KompromissarFlört

och kunde se via hans tankar vad goda tankar till moder jord kan ge om vi alla hjälps åt

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

Detta fick ju mig att fundera ett tag. Vad skulle jag kunna göra? Funderandes på ett tecken så fick jag svar direkt, nämligen………..

Pagan
0

att genom att känna kärlek och frid i mitt sinne kan jag…..

Sajtvärd Tarot

[ankibl]
0

förmedla positiv energi så att…..

[MorganLeFey]
0

denna energi kommer att gå ner i jorden och upp i atmosfären.  Lustigt detta med hjorten, att den plötsligt dök upp sådär.  Det får mig osökt att tänka på den gången jag skulle ut och spana efter ufo.s. Man hade ju flera rapporter från Lund och Hörby-trakten. Och på kvällen tog ja bilen och körde ut mot Hörby. Jag blev kissnödig och fick stanna bilen vid en liten skogsdunge, och vad får jag syn på när jag sitter där med byxorna nere, om inte………….

[ankibl]
0

en utomjording. Den bara stod där helt stilla och tittade på mig. När jag skulle resa på mig…..