Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 670 ggr
Skogshumblan
0

Tisdag 28 februari.

God morgon alla. Här kom snö igår så nog är " fram och tillbaka"- tiden här. Tiden då det är vår ena stunden och sen vinter igen… Fick healing igår så jag känner mig faktiskt piggare. Väldigt skönt! Ämnar försöka komma iväg och klippa mig idag så jag inte ser ut som jag har ett skatbo i huvudet när jag börjar mitt vick i övermorgon men i övrigt ska jag vila och ta hand om resten av sjuklingarna här hemma. Hoppas ni får en bra dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Sitter här i soffan med Momiji och myser, Försöker hjälpa han att få bort sisa stråna av vinterpälsen. Lite avundsjuk på datorn verkar han vara för så fort jag börjar skriva hoppar han fram till mig och försöker klättra upp. Han har blivit otroligt mammasjuk på senaste tiden. Idag ska jag ta och ligga och läsa hela dagen hade jag tänkt. Det var längesedan jag gjorde det. Eller så kanske jag för en gångs skull tar tag i ljudboken jag köpte för 2,5 år sedan och lyssnar klart på den. Har upptäckt att ljudböcker inte riktigt är min grej.

Elpida
0

God morgon

Igår var det snö och minus, idag regn och plus. Ja, det är verkligen framochtillbaka-tiden… Fick en oemotståndlig lust att baka ikväll, vi får väl se om andan håller i sig Glad. Men, först är det jobb som gäller - som vanligt!

#0 Skönt att du blev piggare!

#1 Sådan liten gosekanin. Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

plutopellis
0

God morgon alla! Har hört Lucifer stöka runt samt druckit nu på morgonen det känns bra. Så idag är jag och Theodor i samma rum som Lucifer så hon lär sig våra ljud. Avbokade tiden till sjukgymnasten innan, fick panik bara jag tänkte på det.. Så det blir mysiga idag. Sonen fick välling vid sex sen somnade vi tillsammans till kvart över nio!!! Jösses vad vi sov :) kram på er alla!

Amandla
0

Trött. Trodde jag skulle till ögonläkaren nu på morgonen men upptäckte precis när jag skulle  gå ut genom min dörr att det är i morgon jag ska vara där *suck* men hellre att jag kommer på det dagen innan än dagen efter Flört Fast sonen som skulle kört mig blev sur, imorgon får jag ta bussen påstår han. Jaja, det ska vi nog bli två om Cool (får inte köra bil pga att ögondroppar).

Å inte kan jag gå och somna om heller, vi ska snart åka till våran mormor och  morfar, de bor nära Vänern och det är väldigt fin is nu. Min yngste älskar att åka skridskor, och det är ändå sportlov nu. Få se om han går med på att kliva upp och hänga med Oskyldig eller om sängen drar mer… tonåringar ni vet…

Skogshumblan
0

Sådär då var skatboet borta och en fin frisyr framletad under. Har köpt hårfärg så jag slipper se ut som en skata eller zebra i håret. Får ta det i morgon eller så för det ska visst göras i otvättat hår. Hittade en top åt mig själv. Jo jag _hittade_ den. Var inne i en affär för att kolla efter en väska med där fanns ingen. Men toppen hängde där och vrålade mitt namn. En oversizetröja i vit med silvertråd invävt, som hittat åt en skata som mig!

/ Skogshumblan

Isa56
0

Godmiddag allesammans. Skrattande

Skogis jag är övertygad om att du mer ser ut som ett troll…..Ett sött charmtrroll. Flört

Momiji, det låter mysigt, att mysa med Momiji. Skrattande

Elpida, här är det också jobb som gäller om ett tag. Obestämd

Pluto Vad gott att höra att den lilla krabaten börjar trivas. Tungan ute

Amanlda tack, fick för mig att jag skulle till dietisten imorgon, men det är på torsdag ju. Flört Ett litet tips inför ögonläkaren. Ta solglasögon med. Jag åkte hem en gång med strålande sol och gnistrande snö. Tur maken körde, satt med händerna för ögonen hela vägen hem. Det gjorde ont. Cool

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Hua då, folk har bestämda åsikter inne på kaniner iFokus det vill jag lova. Tydligen bor inte min rätt alls, men måste nog ärligt säga att har jag fått en kanin att överleva 14 år förut ska det nog gå bra med den här lilla snuttan också Kyss

Skogshumblan
0

Vilket väder gott folk! Dotera och jag har varit ute, hon har plaskat i vattenpöl och lekt i sandlådan, tydligen jobbigt för nu sussar hon gott! Isa, ja du, jag brukar kalla mina barn ( framförallt dotera) för trollunge så då borde jag ju vara trollmor då, för bortbytingar är de inte! Kopior av oss… Pellis, både när det gäller barn och djur tycker folk en massa, du är expert på dina små, både sonen och den lurviga bäbisen!

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Sant skogis :)

[MorganLeFey]
0

God eftermiddag!

Nu kan jag berätta att det sista penselklafset är gjort på sovrumsväggarna - puh!!!!!Tungan ute

Har varit på stan idag. Det var så skönt väder att plötsligt kändes vinterkängorna/stövlarna för varma! Ingen halsduk, inga handskar!!! Dimman lättade och solen kom fram, ljuva sol.

I morgon ska jag iväg och köpa bambujalusi till balkongen. Skulle ju iväg igår men kom på att jag inte hade tillräckligt med pengar på kortet. Man tog bort kontanthanteringen på Malmös bussar pga rån mot chaufförerna och införde kortsystem istället. Nu har jag fyllt på kortet igen, så nu e det bar å åk!!

Ha de! Skrattande

plutopellis
0

Grattis till sista penseldraget Morgan! :)

[Momiji]
0

# 7 Jo, det har många. Men man lär sig snabbt vad man ska och inte ska säga(säg för guds skull aldrig att du inte vill/kan ta kaniner till veterinären om den är sjuk, då lär du inte få höra trevliga saker)

plutopellis
0

Haha, ska komma ihåg detta momiji! Råkade säga att min bur som djuraffären rekommenderade var 5 cm mindre än rekommenderat och det blev inte uppskattat! Men knatten ska ju bli rumsren :) vågade inte säga att min förra bodde på mycket mindre yta (bur vi fick av uppfödaren) och han levde ju 14 år så nåt rätt måste jag gjort :)

[Momiji]
0

Jo, jag såg det. Själv tycker jag inte 5 cm hit eller dit spelar så mycket roll med tanke på att hon kommer få vara ute så pass mycket.

plutopellis
0

:)

Pagan
0

Nämen hallå!!! Har jag inte varit inne här på hela dagenFörvånad trodde bestämt att……Hmmm

Låter iallafall som Ni haft en bra dag alla. Skogis blev snyggis och pellis belv styggis, ja herre i min låda här händer det grejer minsann

Själv har jag jobbat, veckohandlat, målat nere i källaren IGEN!!! tvättstugan, gav mig på´t igen en 5011 strykning, den där putsfärgen är himla svårjobbad, men nu får jag ge mig. Blir det inte som det var tänkt så får jag väl hänga draperier!!!!

Räkningarna är nu betalda, så månadens extrafun är gjord och sedan har jag försökt spela bingo på nätet, alltså hur gör man???? Jag vetetusan, men mina 30:- försvann ……någonstans. Såg iofs på Äntligen hemma under tiden, så kan ju varit något distraherad. Den där karin…….ett sådant träd, hmm

Nu ska jag minsann ta reda på vad Ni pratat om under dagen. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, välkommen "hem". Tror bestämt du varit här i anden idag;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

Det har jag skogis tro mig, jag är alltid härKyss något specifikt du tänkte på?

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Nä, känns bara som att alla goa vi här inne är här i tanken ibland och goda tankars energier blir här & kommer när vi tänker på sajten typ, *svammlar?*

/ Skogshumblan

Skogshumblan
0

Svamlade till dubbla inlägg…

/ Skogshumblan

Pagan
0

Förstår precis vad du menar. Kyss Go känsla

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, svamlet?! :P Nä skämt å sido, jag förstår att du inte menade det. Förresten , kom och tänka på en "saknad" härifrån Simudainkain ( min mobil kan fortfarande stava hennes namn själv efter sim..!). Undrar vart hon blev av. Finns många man kan sakna här ibland, choklad, spanaren, malinskonst…. Så nu lägger jag ner saknandet och säger godnatt!

/ Skogshumblan

Pagan
0

Ska också sova…simudainkain, jag tänker ofta på henne också, spanis har iallfall en hemsida som jag hälsar på ibland o choklad, henne träffar jag dagligen, men jag förstår precis. Man blir som ett sammansvetsat gäng och man saknar då de försvinner och man undrar hur de mår. Nilla saknar jag vääääldigt mycket.Framförallt undrar jag hur hon mår, det var en del hälsoproblem hon hade/har??

Sov så gott, vi andra finns ju kvarKyss

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Nillan ja! Ännu en saknad. Hälsa choklad om du kan och ni vet om varandra så att säga. Godnatt alla, syns i morgon! Tack för att ni finns .

/ Skogshumblan