Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 905 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 27 februari.

God förmiddag och välkommen till denna nya vecka! Hoppas den blir fin för dig. Ha en skön måndag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

Hej hej!

Ny jobbvecka, nya upplevelser och ny tarotcirkelGlad!

Fin måndag på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

plutopellis
0

God förmiddag alla! Har precis dammsugit med sonen (11 månader) han bara älskar att jaga dammsugaren! Haha underbara lilla livet :) hoppas alla får en bra dag!

Isa56
0

Godmiddag alla vänner. Skrattande

Första jobbedagen. Känns både och. Obestämd

Ha en skön måndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[MorganLeFey]
0

God förmiddag!

Idag ska jag åka iväg till Biltema och köpa bambujalosier till balkongen. Vädret har åter blivit sådär vårvinter-aktigt, med en sol som försvunnit i molnen. Det var frost på backen i morse. Kanske jag ska vänta med att sätta ut pelargoner………….. Jag köper något mera tåligt istället, typ panseer eller påskliljor. Får se vad som finns på Plantagen. Plantagen ligger sidan om Biltema :-)

Sen ska jag börja på att måla klart väggen och biten i taket.

Så jag har egentligen inte alls tid att sitta här.

Tjenamors och ha en bra måndag Glad

Pagan
0

Snacka om att det blev klimatförändring i natt va…Från ljuv vår till mitt i vintern med frost på rutorna och snö. Åsså måndag på detObestämd tja vad kan jag säga, dagen har varit bra ändå, glad och lagom arbetsam på jobbet, god mat och trevligt sällskap vid middagen och så landar jag här bland varma o goa människor. Ja vad kan man mer begäraSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Fick köpa en liten kanin! Hihi :)

[Momiji]
0

# 6 vad blev det för kanin? Glad

plutopellis
0

Det är en svart pälsboll, haha! I affären stod det bara dvärgkanin men är en blandning av vädur och lejon är min gissning. Dösöt! En liten hona :) haft dvärgvädur för längesen som fick den imponerande åldern 14 år och var inte redo förän nu med en ny liten knatte :)

Pagan
0

Grattis pellis, vilket härligt tillskott för familjenSkrattande Vad ska hon heta?

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Ja alltså hon heter Lucifer.. Hihi :)

[Momiji]
0

Jo, det är ju vanligt med blandningar i djuraffärer. Har den stående eller hängande öron(tänkte om det finns lite hermelin i den)?

plutopellis
0

Stående :) jag är kass på raser.. Kan försöka få in en bild framöver. Nu är hon ju lite rädd och ligger mest i en boll och då ser man ju bara svart päls och inget annat, hehe

[Momiji]
0

Okej, skulle gissa då på att det är en dvärgvädur/lejon/hermelinkorsning(har själv en sån och en hermelin/dvärgvädur).

plutopellis
0

Mysigt :) den är så söt!!! Hihi, synd att jag är så livrädd att klippa klorna bara! Jag verkligen hatar det! Men måste ju :)

[Momiji]
0

Momiji avskyr att få klorna klippta. Han gnyr och sparkar mig i magen tills han kommer loss. men med lite tålamod går det Glad Extra lätt är det ju om dom har ljusa klor

plutopellis
0

Ja precis, min förra kanin Stinky hade ju relativtg ljusa men tyckte alltid man klippte för långt på nån ändå.. Men han var väldigt lätt förutom att jag var livrädd! Tänkte öva denna vid att man tar i fötterna och så så kanske det blir lättare för mig. Annars får vi åka in till djuraffären varje gång, vet att de erbjudit den tjänsten förr i alla fall… Eftersom Lucifer är svart har jag inga höga förhoppningar om att det är lätt att se pulpan Rynkar på näsan men idag får hon bo in sig i buren så kan jag klämma och känna imorgon, hihi. Stackars liten är livrädd efter att min 11 månaders son susat runt och tjutit Glad

Pagan
0

Har du Lucifer lös i ditt husFörvånadFlört Vadan detta namn???

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
0

Jo, Momiji har ju svart päls och mörka klor så det är ju inte det lättaste. Moster fick hjälpa mig i början tills jag lärde mig se vars pulpan var.
Skulle nog vänta lite längre med att klämma och känna. Börja med att bara sitta vid buren och prata med henne imorron, hanske öppna den och försiktigt sträcka fram handen. Om hon inte är som Éire, hon gick att plocka upp nästan på en gång Glad

plutopellis
0

Ja man ska ju kunna hålla sig borta också ju! Tungan ute

Ja du Pagan, det var kravet för att jag skulle få köpa den för gubben Skrattande så då blev det så fast det är en liten tjej. Föreslog Lucia men det passade inte. Sen får jag inte in i huvudet att det är en hon för säger han hela tiden Skäms men gubben har redan gosat massor med den lille parvlen så han är nog glad att vi köpte den Glad

Pagan
0

ja då så, det fanns en förklaring….Tungan uteKarlar faller så lätt för små sötnosar, kelar i all hemlighet och kallar det för att busaSkrattande

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
0

Okej, om ni redan hunnit gosa med henne ska det nog inte vara något problem alls att ta upp henne och kolla imorron Glad

plutopellis
0

Inte ett sprattel så det är nog en riktig gosekanin tills jag lyckats förstöra den, haha! Min förra synkade mitt humör tillslut så var tjurig var han tjurig och slet matskålen ur handen på mig och fräste var jag glad var han hur go som helst. Att de kan bli sånna :) Ja du pagan, haha det stämmer så väl det du säger att de kallar det för busa :)

[Momiji]
0

Låter som att du hittat en toppenkanin Glad

plutopellis
0

:)

Skogshumblan
0

Grattis Pellis! Önskar er många fina år ihop!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.