Nybörjare i behov av "etikettråd"
Hej Är en Nybörjare på detta med att vara medlem på en sajt, har aldrig känt samma intresse som nu, därför frågar jag rätt av: Om jag ska svara ngn/ngt ska jag skriva # 1 före om det är till ettan jag vill svara? Eller sker detta automatiskt då jag kanske klickar på länken under inlägget? Om jag vill skriva om ex.vis pendeln, ska jag gå in på den rubriken då? Jag klickar mig in på övrigt här. Mina meddelanden visar på 2 olästa meddelanden trots att jag läst (välkomsterna) flera gånger, hur får jag dem att visa lästa? Jag tog bort dem nu. Kan jag prenumerera på inläggen, så som man kan på häxor i fokus? Har läst en hel del av era "gamla" inlägg och tror att jag kommer känna mig som hemma här och vågar därför ställa dessa frågor utan att skämmas över min "oskuld" alltför mycket. Tack för hjälpen. Pagan
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Du har förstått saker helt rätt. Om du vill kommentera ett annat inlägg i tråden bör du hänvisa med hjälp av # samt siffran på inlägget. Det kan bli lite virrigt annars.
Det brukar också vara bra om man kollar upp om det redan finns inlägg i det ämne man vill skriva om o så fortsättar man i den tråden. Då blir det inte så många trådar att hålla reda på.
Ibland hakar det upp sig o det kan blinkaatt man har olästa meddelanden el så går inlägget inte iväg ed, då är det ngt tillfälligt tjall på sidan. Ang prenumeration på inlägg vet jag ingenting men går det på häxoriFokus så bör det väl gå här!?
Välkommen förresten! Ny för idag jag med! 
Alla är vi barn i början… 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

Tryckte på knappen "gräv i arkivet" och fick upp denna!
Pagan, vilken resa - på två år har du gått från "nybörjare" till "sajtvärd" på denna eminenta sida!!
Men nog var hon mer försynt då. 
Ja, när var det jag blev medlem? Får se om jag kan hitta det.
Förresten varmt välkommen Pagan lite såhär i efterskott. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Haha, underbart 
Ja käre tid, vilken resa!
Jag blev orolig först då jag kom in här och denna tråd dök upp. Tänkte att Pagans konto blivit hackat men sen sparkade jag iväg Agda och läste datumet och kom till ro
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Haha, ja jag trodde Pagan skämtade vilt med oss tills jag läste datumet! 
Pellis, skönt att jag inte var ensam. Fast jag skyller på Agda och febern…
/ Skogshumblan
Vad ska jag skylla på då? Får bli Agda här också..
Pellis, sömnbrist och Agda.
Du är ju småbarnsmamma så rid på den ursäkten lääääääänge!

/ Skogshumblan
Haha, ja det är Theodors fel 
och Agda!
Jaha sjyst tjejer, då blir det bara åldern kvar till mig som ursäkt.
"LOL" 
Haha, ja du Isa först till kvarn… 

Nädå Isa, det finns nog av Agda för att räcka till oss alla. Och i ditt fall kan vi ju skylla på nattsömnen som Agda förstörde för dig med sina sandkorn och allt vad där var.
/ Skogshumblan
Ja, damm och sand och hårda golv haha, Hade faktiskt ingen tanke på luftmadrassen då, ville bara sova. 
Får väl se vad Pagan säger imorgon. Hon håller ju Ada bakom ryggen i ur och skur. 
*viskar så Pagan och Agda inte hör* Jag tror minnsann att den där Agda är en av Pagans hjärnceller som antingen rymt och nu lever loppan eller så blev hon utröstad och lever loppan för det.
/ Skogshumblan
Hahahaha! Underbart! Så måste det vara 
"ASG" Skogis, Skogis var får du allt ifrån. Haha
Isåfall får vi ha den i säkert förvar tills Pagan kan ta hand om den. 
Isa inte en aning men oroa dig inte. Det lär inte sina;)
/ Skogshumblan

ja herre jösses, jag blev också förvånad då jag kom in o läste vad Ni sysslat med i dag. Fridelfina!!!
hrmpf Isa, jag e väl försynt 
Jag kan ju informera om att Agda funnit sig till rätta nere i garaget, hon var ju så upprörd häromdagen då hon varit på besök hos Isa, stackarn, kom ju hem nästan kal!! Å nu har hon fått för sig att någon vill koka soppa på henne…….VEM kan ha lurat i henne nåt så befängt?? Stackars förvirrade höna, men hon sover nu i allafall, var nere o tittade till henne för en stund sedan. Hon säger att hon tycks få skulden för allt nu för tiden och hon funderar på att skaffa sig en copycat, men hon är ju så rädd för katter, så hon vet inte riktigt än.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Soppa? Nääää jag tänkte långkok, typ frikasé med curry…
/ Skogshumblan
Ja ja jag ska inte! Men då får hon sluta förvirra mig! De där myrorna du och Gilla satte i huvudet på mig förra våren gör tillräckligt av den biten.
/ Skogshumblan