Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1919 ggr
Pagan
0

Godmorgon Lördag

Har sovit jättegott. Här skiner solen och morgonpromenaden var riktigt mysig. Det är kallt men så härligt med sooool!! får riktiga vårkänslor.Skrattande Idag skulle jag egentligen röja inne….men man kan ju ändra sig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

God morgon Pagan och alla andra!

Skogshumblan
0

God förmiddag. Soligt och fint ute men kallt och blåsigt. Sjukstugan håller sig inne idag tror jag. Ha en skön helg alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Gomorron!

Trodde jag fick en glad överraskning för 1 timme sedan. En kompis bad mig ringa upp henne. Så jag gjorde det och hon sa att jag kunde komma förbi och få tillbaka pengarna jag hade lånat ut åt henne förra månaden. Men hon ville be om en tjänst först, hon ville att jag skulle till systembolaget och köpa ut åt henne(hon är 18). Förstår inte varför hon fortsätter vara på mig om det, eftersom jag alltid säger nej. Känns ju inte så kul då man vet att det var den egentliga anledningen till att hon hörde av sig. Har sagt nej till det i snart 2 år nu(sen jag fyllde 20) men hon fortsätter ändå. Åh! Jag blir så less på det Skrikandes

Nu ska jag och hämta mina pengar och sen ska jag hem och krama mina kaniner resten av dagen

plutopellis
0

Starkt momiji att säga nej! En stor guldstjärna till dig :)

Skogshumblan
0

Heja dig Momiji som står på dig! Fattar inte att din kompis är så ful och trög att förstå.

/ Skogshumblan

[Momiji]
0

Hon hade till och med lovat en annan person som jag aldrig träffat att jag skulle köpa ut Skrikandes Sen när jag kom för att hämta mina pengar var hon inte ens hemma, fast det var hon som hade sagt vilken tid jag skulle komma. Så när hon tillslut kom hem tog jag bara mina pengar och gick.

Silent_Hill
0

God morgon eller eftermiddag är väl bäst och skriva!

Här är det 4 plusgrader och man börjar riktigt känna hur våren börjar komma Skrattande

#3 Usch sådana människor är inte värda att lägga någon energi på. Bra att du sa nej.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

lottan17
0

# 3. vad gott att du sa nej. Lägg energi på någon annan.

Jag sitter och väntar på att melodifestivalen ska börja. Med lite chips och dricka. UNdrar vem som går vidare till finalen i kväll.

Amandla
0

Strålande sol ute men jag sitter här och tittar på film… hostar fortfarande rejält och har ont i huvudet så det känns inte särskilt lockande att gå ut trots det vackra vädret. Men inte utan att det drar i fönstertvättartarmen, nu syns det så väl hur skitiga alla fönster är. Aja, det kan vänta till "en annan dag" Flört

Låter inte som en riktig kompis det där, Momiji… riktiga vänner ger energi.

[MorganLeFey]
0

God eftermiddag denna lördag.

Jag håller på med en skiss. Har ju fått beställning på ett dubbelporträtt.

Idag har jag tagit det lugnt, det behövs verkligen. Sitter och funderar på om jag ska gå ut en runda eller bara låta bli. Solen är framme just nu. Den var framme i morse man sedan har den varit gömd bakom molnen.

Nää jag gitter inte gå ut, det blir helslapp idag GladCool

Ha en skön kväll!

[Momiji]
0

Åh! Fick just veta att jag fått en liten syssling(eller brylling som dom flesta kallar det) Skrattande

En liten pojke blev det, eller, liten och liten, han är hela 57 cm! Sitter och ler från öra till öra.
Fast samtidigt börjar man känna sig lite "gammal" eftersom hans mamma är lika gammal som mig, och för någon vecka sedan födde min barndomskompis(som också är lika gammal som mig) också en son.

Men nu ska jag fara och köpa en Loka till mig och extra hö till kaninerna för att fira Glad

Pagan
0

Här blev det lite spadag i dag. Fast jag fick röjt en massa också. Har kletat, peelat, fotbadat och filat, jäklar i min låda vad jag är ren och vacker nu dåSkrattande

Låter som din dag blev trevligare i allafall momiji.

I kväll ska jag på date, hoppas den blir trevlig.

Jag har inte följt melodifestivalen i år, Ni får berätta om rätt låt vann, det är sista i kväll va?

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Nä Pagan, det är bara sista deltävlingen sen är det andra chansen och sen är det final! Foten i munnen Det lät riktigt skönt med spadag! Ha det så bra på daten Glad

Så roligt Momiji! Underbart med små bebisar, eller man kanske inte kan kalla den liten! 8 cm längre än min när han föddes Glad

Pagan
0

jaha så det är ett par kvällar kvar då. Tack Pellis

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Måste ju in och säga hej. Skrattande

Tusan vet vad det är med mig idag. Sov uruselt inatt. Tyckte hela sovrummet luktade damm. Har varit med om de tidigare. Jag la ut sängkläder, putsade fönster, damma väggarna, skrubbade fönsterkarm och golv. Bytte påslakan till hundens säng, flytta möbler och la rena mattor. Vädrat och allt rent och välluftat. Lägger mig…. Det luktar DAMM. FörvånadObestämd Vid tre inatt gav jag upp och tog bäddmadrass, kudde och täcke och la mig på golvet i stora rummet. Vaknade vid sju, med just det ont i ryggen. Den bädmadrassen är inte lika skön på golvet som i sängen.Guld i mun

Så idag känns det som hela jag nollat. Inte trött,inte ledsen, inte pigg eller glad. Bara nollad. Tyst Var in och köpte en bok om pastellmålning och ett paket pastellkritor. Men de ligger fortfarande på bordet, kommer inte loss. Börjar undra om inte vi har väldigt torr luft härinne, så det är därför. Eller är det eremiten i mig som börjar röra på sig. Eller plockade jag på mig någons lågenergi i förmiddags. Nåväl. Hojtar ni så finns jag här. Flört

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Isa det lät inte skönt alls. Säkert den där Agda som ställt till det. Du vet hönor, sandbad och allt vad de håller på med. * Himlar med ögonen*

/ Skogshumblan

Isa56
0

Haha, ja Skogis det måste det vara. Attans höneskrälle, hon kan hålla sig hos Pagan, om hon ska vara sådan. Det löjliga är att vi har sådan elektriskt uppblåsbar madrass som är skön. Men den orkade jag inte trassla med, tar 5 minuter att blåsa upp den. Oskyldig

Skogshumblan
0

Bäst att blåsa upp den så den är klar ifall du behöver den igen;). Agda kan stanna hos Pagan eller så kan hon få komma hit och bli middag;)

/ Skogshumblan

Isa56
0

Om hon blir middag, har vi inget att skylla på ju. FörvånadFlört

fridelfina
0

Hej i stugorna! Här är det huvudont och influensavarning… Obestämd

Orkar knappt läsa era inlägg, men önskar er en mysig lördagskväll vad ni än gör!

Skogshumblan
0

Nä det är sant. Tänkte inte på det…

/ Skogshumblan

Isa56
0

#20 Ush då Fridelfina gumman. Krya på dig vännen. Kyss

Så Kära Skogis du får ut och jaga ihop något annat att stoppa i grytan. Tungan uteCool

plutopellis
0

Krya på dig fridelina!

Och Isa, vad du kämpat och så blev det inte bra ändå! Hoppas verligen du kan sova i natt… Ställ ut lite vatten över elementet eller ngt eller om du har armoalampa bara tända den med vatten så du får lite ånga i rummet Kyss

Isa56
0

Jag har ju en skål i stora rummet med vatten. Och där brukar vara ok. Var ett tag sedan jag hade något vatten i sovrummet. Är nog dags nu.

fridelfina
0

Tack! Jag har nu tagit Ipren och hoppas att jag får sova utan huvudvärk i natt. Hela förra natten hade jag så ont att jag låg med en kudde över huvudet för att dämpa…

Isa56
0

#25 Jag fick ett tips av barnmorskan en gång. Och det var att skölja en handduk i kallt vatten, vrida ur den och lägga över panna och ögon. Och det hjälper mig, när jag inte kan ta mer tabletter, eller vill ta. Kyss

[sagalina123]
0

God förmiddag, strålande sol men några minus, vad gör det när solen tittar fram, inte ett jota! Nu blir det frukost och sen en lång promenad med hundar och man. Önskar er alla en strålande fin dag!