Bokrean
Årets bokrea är igång och jag har inga pengar så ska nog inte besöka den… Men det kryper i hela kroppen! Man kommer ju alltid hem med massa spännande som man inte tänkt sig 
Någon som gjort några fynd på årets bokrea?
Ska in en sväng imorgon. Är fortfarande hemma. Jo man får ju världens habegär, gäller att inte ha mer pengar med sig, än man vill göra av med.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag hade inte tänkt handla något, men köpte en bok i förrgår i alla fall. Hittade en stor, fin bok om gamla Egypten, mumier… Tjocka sidor att bläddra i och en massa extra att pula med. Små kuvert att öppna, sarkofager, amuletter… Och ett spel på sista uppslaget!
Jag tänkte att både jag och mannen skulle tycka den var intressant, för att inte tala om ungarna! Och när prislappen visade på 39 kr hade jag inte råd att låta bli… *skrattar*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Den boken lät spännande! :)
Jag har köpt en del böcker på sistone så det bör nog räcka för en stund framöver. Men OM jag nu skulle råka gå förbi bokavdelningen på Coop Forum så ……………… tja man kan aldrig veta vad som händer där 
Jag älskar bok rean som ett barn älskar Julafton!
Än så länge har jag köpt:
Lita på din intuition av Shakti Gawain
Kriget är slut av Morgan Alling (ej rea)
Gustavs grabb av Leif GW …
Änglamakerskan av Camilla Läckberg
Det lär bli fler besök och böcker efter hand,men jag känner att det blev en bra början.
Priserna kan variera en del på dom olika btikerna!

Ja du Anna, känner samma sak! Är som julafton :)

Har läst en bok med S Gawain, tror den hette Healingens (??) nivåer… typ… Den var bra iallafall, en av de första böckerna jag läste "på den här stigen"

Nope, MIN stig som JAG! 
Alltså för typ (shit, när var det då?) typ 11-12 år sen då jag vek av åt det håll som kallade på mig! Eller ska jag kanske säge att jag reste och och började gå på MIN stig… Som Fågel Fenix
fyra nivåer var det visst:
Ja!! Rena julafton!!! 
Har tyvärr bara varit på ica…
Men blev en scrapbooking-bok och en bok om örtträdgården. Här ska odlas örter!!! Kanske dags att slänga i fröna i krukorna.. Åh, nu är jag sent ute i år igen…
Är det dags för det nu? Jag har frön jag måste så i så fall…