Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1052 ggr
Elpida
0

God fredag 24/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Igår tog jag ledigt hela dagen och for till Ikea med familjen, vi handlade på ganska bra! En ny spishäll, bokylla, hyllor, lådinredning, gardiner, litet skrivbord, lampa, sopsorteringskärl, kastruller, glas och lite annat smått och gott - allt för det facila priset av 231 kr. Japp…. fast det ska tilläggas att vi hade en check på 5000 kr från Ikea efter köksköpet Skrattande.Jag vet iallafall vad jag ska tillbringa min lördag med…

Men idag är det fredag och banne mig om jag inte ska smita lite tidigare idag och få massage. Jojomen! Fast jag var på jobbet strax efter halv sju så jag hinner nästan med full tid ändåFlört.

Go fredag till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

karalf
0

Låter härligt! Helt rätt, njut av livet:) och snart är våren här med långa, sena kvällar..underbart!!

[Momiji]
0

Gomorron!

Åh så fusk Elpida! Jag vill också ha massage!

Har varit uppe sen 4.30 imorse så jag skulle hinna bli hungrig till frukosten. Har varit jätteslarvig med den senaste månaderna så nu tänkte jag ta tag i det så jag blir hungrig vid 6-7 tiden på morgonen. Det blev 2 ostmackor, 1 risifrutti och 1 mugg med oboy. Mätt och nöjd i magen Glad

Ska nog fara och hälsa på mina föräldrar och min lillebror senare idag. Har inte varit dit på någon vecka så det är väl dags nu då.

Ha en trevlig dag allihopa!

plutopellis
0

Oj vad fint ni ska få det elpida! Och vad duktig du är momiji som tar tag i frukosten. Här är det riktigt trött idag, suck.. Vill ha järntabletter så hoppas läkaren ringer om de nya provsvaren idag.. Trevlig fredag på er alla!!

Isa56
0

Godmiddag allesammans Skrattande

Elpida hehe, då får du det tjusigt värre. Skrattande

Hej Karalf,Ja, våren är nog den bästa tiden på året. Tungan ute

Momiji Hoppas du får en trevlig dag hos dina föräldrar och lillebror. Skrattande

Pluto, när jag väntade barn hade jag alltid järn. Fick tipset att äta en smörgås med Persilja på, är visst en hel del järn i Persiljan. Tungan ute

Önskar alla en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

God middag! Sitter klistrad i tvsoffan, nu vet vi; Hertiginna av Östergötland och med namnen Estelle Silvia Eva Mary! Så kul att de valde ett udda namn, alltså inte det som alla tippat, trott eller tyckt! Så, nu ska jag sluta vara löjligt rojalistiskt. Iaf så ni andra märker det;) Ha en fin dag alla, och en trevlig helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

Tyckte det var ett fint namn, fast de kunde petat in något från Daniels sida också men det kanske de inte får? Roligt med en ny liten prinsessa/hertiginna :)

Elpida
0

Estelle - det var verkligen otippat - och fint.. och internationellt!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Momiji]
0

Ja, nu har vi äntligen fått veta namnet. Estelle låter ju fint Glad # 6 Ewa är ju namnet på Daniels mamma Flört

Precis innan dom berättade om hennes namn lät det i mitt brevinkast. Där låg min nya film som jag beställt. Ska tvinga min lillebror att se den med mig nu i eftermiddag Glad

plutopellis
0

Ojdå, nu skäms jag lite momiji! Kan ärligt säga att jag inte visste vad hon hette bara kändes som ett kunganamn… Haha, jag bjuder på den. Ni kan kalla mig Agda idag också ;)

Isa56
0

#9 Varmt välkommen till oss Agda. Flört Hoppas du ska trivas. och är det något du undrar över, så bara fråga oss.Tyst Vi svarar så jättegärna och hjälper till med förvirringen. OskyldigTungan ute

[Momiji]
0

Det visste inte jag heller. Tänkte bara se hur snabbt Estelles namn hade spridits över internet, och då kom hennes släktträd upp på Wikipedia. Där står det att Daniels mamma heter Ewa(därför skulle även Estelle ha samma stavning, dom var tvungen att ändra i teten på Nyhetsmorgon om jag inte såg fel. Dom hade skrivit Eva istället för Ewa)

plutopellis
0

Där ser man momiji :) Tack isa! Hehe

Skogshumblan
0

Isa, *asg*. Jaha ja är det "Förvirring -nu i var tarotares hjärna" vi ska ordna eller?

/ Skogshumblan

Isa56
0

Ur kaos skapas ordning. Eller hur det var? Flört

Skogshumblan
0

Isa ja men dåså. Kör hårt! ;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

Hej på er, här var det liv i luckan, glatt och trevligt. Åsså e det fredag!!! Estell, vackert tycker jag. Har smakat på det ett par gånger i dag och gillar det mer och mer. Min första tanke var att om de nu får en son, vad kan matchas med Estell?? Men det ger sig nog den dagen det blir aktuellt. Viktoria och Carl-philip och Madelene är ju inte heller så värst kompatibla tycker jag, men de har ju uppenbarligen fått vänja sig. Vickan, Kalle och Madde kanske.

Du får gärna delge det du hör Skogis, en annan kollar ju inga nyheter men lite royalistiskt trams kan jag ju stå ut med.Glad

Frågade i 6 februaritråden skogis, hur det står till med din tumme….frågar här med: Skogis hur står det till med din tumme?Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

God eftermiddag!

Behöver jag berätta att jag har ont idag? Tänkte väl det……… Skäms

Men jag har tagit det lilla lugna idag och småpysslat lite.

Sen skulle jag sätta upp en tavla över soffan, en ram med glas. Funderade på att köpa något fint tryck av Gustav Klimt. När jag hade bökat upp eländet så fick jag en känsla av att den inte satt rätt, och skulle kolla, så ramlar tavlan i golvet, glaset gick i bitar…………….

Nu hade jag tur att det inte var ett glas som splittrade sig utan det blev bara några små flisor, men jag var ju tvungen att dammsuga hela området under soffan och även i soffan för där låg också lite splitter.

Sen blev jag förbannad och slängde både ram och glassplitter Skrikandes Det där var väldigt onödigt klantigt. Kunde jag inte vänta tills i morgon me detta, nej naturligtvis inte. Så nu får jag hitta på något att sätta över soffan. Alternativet är naturligtvis att själv måla något kul………..Obestämd. Tja varför inte?

Hur som helst så ska jag sätta mig i en stol nu och läsa en spännande bok som jag precis börjat på. Det handlar om skatten från templet i Jerusalem, som sägs vara hittad……….

Ha en skön fredagskväll Glad

Pagan
0

Skogis tumme fortsätter att vara en CliffhangerSkrattande

Nu ska jag gå och sova. Har med mig min selenitstav för goda drömmar. Ska fösöka komma ihåg dem bättre kanske kan min stav hjälpa mig?

Sov sött alla ses i mon.

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Alltså en stav för att rikta energier!!!!SkämsSkäms jag menar det är inte en sådan där stav….öhhh

Bara jag som är trött kanske men det ser så himla porrigt ut i text liksomOskyldig

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

Ha ha ha - nu är det nog bäst att sluta så att du inte hillar in dig i Gud vet inte vad Cool

Isa56
0

"ASG". Och jag ska förmodligen vara tyst. "SUCK" OskyldigFlört

Sov gott Pagan

Kramiz Kyss

Skogshumblan
0

Pagan jotack. Stukningen är borta helt så nu är jag bara lite stel, smått missbildad och öm i leden där den där slemsäcken eller vad det var ska sitta. Den lär ta ett par månader till att få igång igen. Den där staven du pratar om, jag har provat en sån ( inga snuskiga tankar nu!). De är helt fascinerande att ha en sådan när man blir ex. healad!

/ Skogshumblan