Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1646 ggr
Jessica Holländare
0

Måndag 6 februari!!

*Mohahahha* Idag hann jag först!!!

Ha en toppendag alla!! Själv slutar jag jobba om ca 2,5 timmar och är sedan leeedig en hel vecka!! GOTTIGT!!! Skrattande

plutopellis
0

God morgon syster yster! Gött att vara ledig! Är jag också, haha :) idag när jag gick upp var det 17,7 grader inne! Woho!

[MorganLeFey]
0

God förmiddag!

Det har snöat ganska kraftigt och temperaturen steg till minus åtta (Malmö). Nu ska jag snart åka iväg och lämna min digitalbox. Det blev alldeles för dyrt. 250 kronor i månaden för en massa kanaler som jag egentligen inte alls såg på.

Jaha, då ska vi klä på oss………. ordentligt! Jag har ungefär en kilometer att traska från bussen till kontoret.

Skogshumblan
0

God middag i tråden. Vilken härlig vinterdag det är idag! Har varit hos doktorn med tummen. Inga skelettskador men leden/ slemsäcken var paj och tummen rejält stukad. Blir stödtejp ett litet tag men träna fick jag göra sålänge tummen inte ansträngs. Kan säga att det inte var helt enkelt att få på sig bh:n idag utan tumme… Ha en fortsatt fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
0

Aj aj aj Skogis! Man ska vara rädd om tummarna!

Du får väl leka hippie och skippa bh:n ett tag Flört

Elpida
0

Goder afton!

Hade tänkt försöka sätta mig med min läggning men jag får nog vänta tills det blir lite lugnare i huset. Flickorna spelar tv-spel och härjar högt så det är svårt med avslappningen… särkskilt när man är mitt i "perioden", extra intagande av andras energier…Obestämd. Nåja, jag nämner snart ordet "matteprov" så lär det bli gravstämning iställetTungan ute.

Hoppas ni inte fryser bort i vårt avlånga land!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i stugorna Skrattande

Gick med som medlem i Livsenergi. Mitt välkomstpaket kom idag, tillsammans med Osho zen på svenska. (Jag sa ju att jag skulle hitta en svensk innan juni)Tungan ute

En bok heter Tankens makt av Irma Lauridsen. Visualisering-handledning och idèer. Verkar mycket intressant. Och en bok heter Änglarnas medicin av Doreen Virtue.

Ja som ni förstår är jag mer intreserad av att läsa och klämma och känna på sakerna som kom idag. Oskyldig

Men jag är här. Smyger runt mellan varven. Tungan ute

Lite… eller mycket lustigt, var att jag hann bli medlem två dagar innan, så jag fick månadens paket också. Det var en änglalek och boken om änglar. Jag tar av plasten och börjar titta på korten. Andra kortet ligger upp och ner! Förvånad det är ruter dam, på kortet står det: "Jag förlåter mig själv och mina medmänniskor". Märkligt att ett kort är felvänt.Obestämd

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godafton alla glada

Jessica du låter så pigg och alert, när du skrev hade jag precis gått upp och satt med morgonkaffet. Då lät jag minsann inte så pigg.

Låter som värmen är på väg åter i ditt liv Pellis, härligt. Tänk vad man uppskattar vissa saker då de saknas.

Blev det en stärkande promenad Morgan? Kallt som attan.

Låter nåt det Elpida, hota med prov för att få lugn i huset, sicken grym tanke!!Tungan ute

Här har det också varit kall men solen har å andra sidan visat sig under eftermiddagen, då blir det lite trevligare.

Måndag i dag, betyder Det okända, det ska jag inte missa!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jag hann före Pagan, med en hel minut. Så det så. Tungan ute

Pagan
0

Ja du gjorde ju det.Skrattande

Ser att jag missat skogis ocksåFörvånad stackars lille tummetott. Ja du skulle kanske slippa BH:n iallafall. kan man ens knäppa jeansen?? Men det måste ju bertda att du slipper disken iallfallFlört

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

Isa, du måste meda Doreens bok va? Och livsenergis egna änglalek? De fick jag också härom dagen. Inga kort låg felvända för mig. Spännande!!

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#10 ja jag fick paketet idag. Skrattande Och Ruter dam låg upp och ner. Plasten var hel om leken också, så det var konstigt. Obestämd

Jessica när du skrev det, var jag på väg till bilen för att köra till jobb. Skönt var det med termobyxor över jobbebrallorna. Tungan ute

Snö? Gilla vi har haft sol här och ingen snö, mer än på marken.

Ja Skogis släng BH:n. Stackars tumme, jag blåser på den. Kyss

Elpida Du har just gett ordet matteprov en ny betydelse. Som uppfostringsmetod i "Konsten att tysta ner barn" Tungan ute

Jessica Holländare
1

*hihihi* Alltid pigg och allert när jag får åka hem och sova!! Det är så underbart när alla trötta kommer på morgonen och ska byta av oss. Känns extra gott att åka hem och sova och vara ledig då!! Skadeglädje är den enda sanna glädjen!! *mohahahaha*

Pagan
0

SkrattandeSkrattande så sant som det är sagt!!

Sajtvärd Tarot

Pagan
0

NattiNatti gott folk

Nu ska jag hitta kudden, nattkrämen och vattenflaskan - fast i omvänd ordning Skrattande

Sov gott under fullmånens sken

ladda era stenar, kristaller, lekar, vitaminer, tillskott mm passa på!!

Sajtvärd Tarot

Elpida
1

Då har jag oxå trillat dit som medlem på Livsenergi och väntar på Änglarnas medicinFlört

"Du har alltid två val"

Isa56
0

Vi skyller på Pagan. Tungan ute

Elpida
0

JappSkrattande

"Du har alltid två val"

Pagan
0

Får ni så gärna göraSkrattande Ni kommer gilla den lika mycket som jag

Skogis, hur har det gått med tummen????????

Sajtvärd Tarot