Godmorgon onsdag.
God morgon! Välkommen till en ny dag, hoppas du sovit gott och är laddad för vad denna dag har att ge:) Själv har jag fått tillbaka min bil och ämnar pussa på den så den vet hur mycket jag saknar den och hur mycket jag njuter av att ha den. Nu är det dags att få liv i mina kottar och få iväg oss till förskola & jobb! Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon!
Jag har sovit som en stock, och kunde fortsatt med det ett bra tag till kändes det som…
. Sov rätt illa i helgen så jag skulle behöva sova ut någon dag, får se om jag kanske slår till och tar ledigt imorgon eller på fredag!
Usch, känns mer förkyld idag, trodde det var på rätt väg. Jag ska ju ha zumba på lunchen, har verkligen inte tid med sådant här förkylningstrams!
Hoppas ni får en ljuvlig onsdag och har mer sol än jag (grågrågrågrågrågrå)!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla!
Godmorgon Skogis, Elpida, Pluto och alla andra här. 
Skogis du får måla en "Pussmun" på fronten på den. 
Elpida Kan ju vara det sista som rensas ut ur din kropp nu. Krya på dig. 
Godmorgon Pluto. Vad tystlåten du var idag. 
Önskar alla en härlig onsdag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ja jag vet.. Trött i kroppen, ledsen för en familj som har en fyra årig son som förlorat kampen mot cancer.. Allmänt trött, ja vissen idag helt enkelt. Njuter av min son
Kramar om dig vännen.
Stackars familj. Förstår att du är ledsen. Livet är hårt ibland, värst är det när man inte kan göra något åt det. 
Morrn da! Nu börjar eländesförkylningen släppa taget, ääääntligen som Gert Fylking sa.
Skogis, vet precis hur man längtar efter sin bil vid ofrivillig skilsmässa!
Pidan, hoppas förkylningen bara halkar förbi och fortsätter vidare!
Pluto… fy så hemskt, förstår att du har det jobbigt. Det ÄR jobbigt att se andra ha det svårt och inte kunna göra något alls.

Pluto
, så orättvist livet känns ibland!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ja, kan säga att jag inte känner familjen personligen men flera i min bekantskapskrets gör det så man tar ju åt sig när man hör om det. Fruktansvärt.. Min läkare ringde precis, Hb på 116 förklarar ju en hel del av min trötthet då jag brukar ligga på över 140! Så lite nya prover och sen järntabletter.. Tack alla! Många kramar tillbaka. Det har blivit extra många kramar och pussar på sonen idag! Han blir väl snart skinnflådd ;)
Pellis, tror din son håller ;) Hoppas du blir pigg snabbt igen! Isa, ja det var en bra idé! * smackelipuss rakt på motorhuven!*
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Goddagens
Låter ledsamt Pellis, blir alltid extra jobbigt då det handlar små liv. Bra att du fått provsvaren och att det är lätt åtgärdat.
Elpida, du skulle nog behöva mer än en sovmorgon, en vilodag eller två skulle väl inte sitta fel.
Skogis, smack på pärlan, min pärla får ofta klappar och ömsinta ord, min lojala vän.
Hur är det med Isa då? Känns ryggen bättre?
Amandla, skönt att det går åt rätt håll.
Här är det grått & trist, blåser och regnar. Knappt någon snö kvar, bara lite issjok som man tror e vatten.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#10 Ja då ryggen känns bättre nu. Sitter i valet och kvalet om jag ska jobba imorgon eller bli hemma. 
God eftermiddag!
Jag har pysslat lite idag och tagit det lugnt. Har också varit ute på promenad. Jag har ju en Lidl butik i närheten (utan att jag visste) så jag gick dit och spanade lite. Skulle bara köpa leverpastej och så kom jag hem med lufttorkad skinka, smör, kycklingvingar och två hudkrämer. Det ÄR billigt att handla på Lidl. Nästa gång ska jag ha dramaten med mig och proppa den full.
Det var skönt med en promenad i alla fall fast det är grått och blåsigt.
Nu bekräftade de i lokalradion att våren har anlänt till Skåne 
Vår. Jaaaaaaaaaaaaaaaa. Äntligen
Lidl har ju en del annat smått och gott också. Inte bara mat. 
Jo, Lite förkyld är jag också, så det blir nog så. 
Jag lovar att "nanna" för dig med Pagan. 

Jaha så snabbt det går framemot kvällen, kluriga Christel har fått min hjärna att gå på högvarv, men nu måste jag få min skönhetssömn……får se om det hjälper
ha det gott, sov sött och komihåg att tänka på dagens visdomsord - innan du somnar o när du slår upp korpgluggrna i morgon.
Elpida - mina sista goda tankar i kväll går till dig. Puss
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Natti vännen sov sött och dröm "Gött."