God Fettisdag!
God morgon!
Idag är ju stora semleätardagen, hetvägg och allt vad det kallas. Jag tjuvstartade dock redan i går med en "delikatessemla", alltså i storlek mellan minisemlan och vanlig semla - mycket smaskig och precis lagom!
Lätt träningsvärk i övre magmusklerna, det vet i sjutton om jag någonsin haft förut så det är ju en trevlig bekantskap. Där ser man vad ett 30 minuters pass i cxworks kan göra… Ikväll kommer en kollega till mig och ska gå igenom det elektriska i mitt kök (han är utbildad elektriker…) och jag hoppas innerligt att jag därefter kan börja laga mat i mitt kök!!!!
Önskar er en god tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag alla! Jag bara älskar semlor!! Så har bergis hunnit trycka i mig fler än jag kan räkna! ;) idag hoppas jag min älskling har med sig semla hem när han slutat jobba men man vet ju aldrig.. Ha en bra dag alla!
God kväll i tråden! Semlor semlor och mer semlor! Kan inte få nog tror jag…. Hoppas alla får en skön kväll!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Typiskt :( semla från "äckelkonditoriet" jag tror jag vägrar.. Suck så besviken jag blev :(

Låter ganska vedervärdigt Pellis
Elpida, va bra att du får elhjälp till köket. Kan du få träningsvärk???? Trodde det var omöjligt
Inga semlor för mig. Räcker att jag tittar åt godsaker nu förtiden så visar vågen att det var för mycket bara det. Så bäst att jag avstår. Fast jag brukar älska semlor, käkar dem som vi Göteborgare gör, rätt grisigt, men såååå gött!
Idag är det tisdag, veckohandelsdag, allt tog plötsligt slut i kyl & frys i helgen så det var ju tur, ett evigt pyssel att plocka in allt överallt, rena rama pusslet och till helgen gapar det mesta tomt igen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Här kommer en liten kvällshälsning.
Nu har jag målat klart allt det svåra och pyssliga. Har en vägg kvar, men den är hel, så det är bara att blaska på lite färg varje dag och så vips är den också klar.
Men idag har jag fått ta det lilla lugna. Har varit så bedövande trött idag, skulle kanske behöva en hel dag i sängen. Fast då hade jag väl blivit spattig av långtråkighet, he he.
Ingen semla här heller. Jag gillar egentligen inte semlor eftersom jag inte gillar mandelmassa. Men en Mariabulle!!!!! 
dregel!
Så fort jag blir klar med sovrummet ska jag ta en lågkolhydratperiod, ingen LCHF utan bara LC. Så att sockerberoendet försvinner.
Nu blir det soffan och en bok tills det är dag att nanna kudden.
Natti!

Jag har ätit en semla idag, min söta omtänksamma mamma skickade en slant som vi skulle köpa semlor för <3 Har annars inte råd att lägga 75 spänn på tre futtiga semlor, det är vad två-tre middagar kostar för tre personer 
Amandla, vad gullig din mamma är!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jaaa, min mamma är världens goaste! 
Nä för det är min! Haha ;)
Har ni smakat på dem???????????? Era mammor alltså. 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Haha, har jag säkert gjort.. Vet att jag inte ammade men nån gång måste jag tuggat lite på henne 
Haha 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

du får be henne visa sina krigsskador, säkert märken efter dina första tänder fastetsade någonstans - tror vi måste ha bildbevis
min son bet mig i hälsenan en gång då han precis lärt sig åla runt. Jag skalade potatis och blev attakerad från marknivå, kunde ju inte slita bort foten heller, kunde ju skadat honom. Han hade två sylvassa tänder och tyckte tydligen att det kliade gott i bissarna - de märkena satt i bra länge kan jag tala om. Liten drakula som inte nådde upp!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hahahaha! Ja du Pagan, de första tänderna är sylvassa!! Döroligt, måste sett jätteroligt ut