Godmiddag Pagan och alla andra goa vänner här. 
Jag har hunnit läsa ut den, och vill läsa fler av hennes böcker. Jag tycker om hennes sätt att skriva. 
Jag har varit ute med hunden och kört in och handlat. Vi har en mil till affären. Nu sitter jag och sprättar av en dragkedja från en gammal arbetsjacka. Makens dragkedja har gått sönder, och tja varför köpa ny, när där hänger en jacka som aldrig används längre. Men det är ett litet helsicke att få loss kedjan från nitarna. Tur där låg en tång i lådan. 
Jag avskyr att sy i dragkedjor på färdiga plagg. Sen njöt jag en semla igår, och det känns i fingrarna. Tjocka och stela idag. 
Ha en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag alla! Till och med sonen tog sovmorgon idag, helt underbart! När klockan var åtta irrade jag upp och tyckte att nu får han nog allt vakna. Sen gjorde han ett dyk från soffan så jag knäckte till min redan onda handled när jag fångade honom, mindre roligt :( men det utnyttjar jag genom att få gubben att dammsuga här hemma ;) så lite bra blev det nog allt. Annars är det babysim som vanligt på söndagarna. Och massa slapp! Massa kramar på er alla!!
Morrn da! Mår bättre idag, var nog tack vare att ni var några här som tänkte på mig igår <3
Har egentligen en massa sömnad som väntar, men känner mig fortfarande lite småfebrig så det är smartare att vila. Något har jag lärt mig under åren, feber och/eller pms - låt bli att sy!! Det är så trist att sprätta meter efter meter 
Så jag kollar på tv och film på datorn om vartannat, känns lagom avancerat.
Goddagens! Tillbringade gårdagskvällen med grannarna och det var himla trevligt! :-)
Idag har jag fastnat på fb… *ler*
Hade gärna gått ut och tagit en promenad i fina vädret, men det är verkligen IS på vägen, så… näe… *s*
Ha det gott, alla!!!
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 
Godmiddag!
Nu ska jag snart åka iväg till sonens familj. Det var längesedan jag träffade dem och så kan det vara skönt att komma ifrån väggarna ett tag 
Ha en fortsatt bra dag 
Hej hopp! Har just kommit hem igen, har haft ett par sköna dagar med min mamma & vänner men det var gott att få komma hem! I morgon ser jag fram mot att få se om min bön/längtan blir sann;) Ha en skön kväll alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God eftermiddag!
Har en liten Momiji som skuttar runt i soffan och håller mig sällskap vid datorn. Har passat mosters hund tillsammans mormor och morfar i helgen medans moster varit på skidsemester. Har även varit hos farmor och farfar och passat mina kusiner. Blev släktmiddag hos farmor och farfar idag. Så kaninerna är nog lite avundsjuka. Så nu får Momiji vara med i soffan och mysa medans jag sjunger för han och ikväll ska Éire få vara med och se film 

Så blev det plötsligt & alltför snabbt söndagkväll igen. Ska ta mig en dusch i det kombinerade rummet - tror jag behöver hjälp med namn här
- sedan ska jag fixa o dona, dra veckans kort, o sedan dra mig tillbaka som det så vackert heter. Hoppas ni får en riktigt god natts sömn, drömmer sköna drömmar vaknar pigga och alerta i morgon.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag tittar in lite snabbt här på söndagskvällen. Har varit hos sonens familj hela eftermiddagen. Vi var en lång promenad på stranden i Ljunghusen. Solen började visa sig vid 3-tiden och ingav lite hopp. Men varmt var det inte. Däremot så var det jätteskönt att få lufta lungorna med lite salt havsluft (inklusive gammal tång)
I morgon är en annan dag

Natti!