Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1346 ggr
plutopellis
0

Lördag 18 februari

God morgon alla goa människor här inne! Redan 18, vart tar tiden vägen?? Jösses, 2maj börjar jag jobba igen! Vill inte!!! Gubben ska vara hemma hela sommaren, fuskigt :( eller inte, jag har ju varit hemma ett år snart.. Jaja, i natt sov lillskiten i sitt egna rum för första gången. Jag sov som en stock men gubben hade tydligen varit uppe med napp vid tolv och sen halv fem, när han gick till jobbet halv sex kom han in med lillen sen sov vi ända till halv åtta! Så gosigt! Idag ska vi få lite ved, se hur långt det räcker.. Annars händer inget direkt idag. Kram på er alla!

Pagan
0

Godförmiddag

Låter som en skön natt och härlig morgon Pellis. Glad

Här är det gråtrist som bara den, det regnar på snön och jag hoppas inte det fryser på.

Idag ska jag feja & greja, får se vad jag hinner med. Önska alla en underbar lördag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Farwuq
0

Här i djupa södern regnar det.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Elpida
0

God förmiddag!

Ska snart iväg och kolla på fotbollsmatch, måste hinna ladda lite till eftermiddagens zumbapass oxå!

Bor oxå i söderöver och det är vääääldigt fuktigt i luften så duggregnet är nog inte långt borta..

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[MorganLeFey]
0

God middag!

Igår var det strålande sol och idag är det hällande regn. Så jag tog en liten extra sov-förmiddag idag.

Men nu ska jag snart måla lite igen på väggarna. Det går egentligen ganska snabbt. Men jag får viss ställa in en extralampa så att jag ser vad jag gör.

Ikväll blir det TV soffan. Först måste jag ju bara se Melodifestivalen och kolla in Björn Ranelid (jag vet inte vad jag tycker om denna person) Sen är det Sherlok Holmes, spännande värre Tungan ute

Isa56
0

God eftermiddag allesammans Skrattande

Sömnig. Måste vara vädret. Grått trist och regnigt. Fryser det inatt blir det såphalt på vägarna.

Håller på att fylla karet för mitt veckobad. En gång i veckan tar jag mig ett bad med lite aromatiska oljor och bara njuter. Tungan ute Min egen lilla spakväll. Självklart en bra bok att läsa med. Cool

Önskar alla en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Det lät skönt isa! :)

Isa56
0

Det är ljuvligt. Min alldeles egna lilla stund av avkoppling. Jag började med det när barnen var små. Maken fick ta hand om dem. Och jag stängde av yttervärlden från 6 på kvällen och fick ett par timmar att bara ägna mig åt mig själv. Tungan ute

plutopellis
0

Ja det behövs ibland. Nu är gubben äntligen hemma här och jag får min paus med en kopp te framför datorn. Guld värt Skrattande

Amandla
0

Förkyld och snorig, hostar och nyser *blääää* Så på frågan om jag tycker synd om mig själv kan jag bara svara JA! SkämsCoolmen jag slipper gå ut i det kalla regnet med hundarna, det får sönerna göra Oskyldig Ikväll ska jag tröstäta, har beställt hem choklad och ostbågar, min äldste har åkt och handlat. Alltid något.

plutopellis
0

Åh, krya på dig Amandla! Men ibland är det ganska skönt när alla andra tar hand om allt och man bara kan ligga och ta igen sig Glad

Isa56
0

Amandla Skickar uppiggande, varma tankar och lite medlidande till dig. Det är synd om förkylda kvinnor också. Flört Kanske du också skulle tagit ett varmt bad. Med lite örter i. Krya på dig.Kyss

Amandla
0

Tack söta ni! <3

fridelfina
0

Åh, äntligen är alla våra kalas slut för i år! Skrattande Vi fyller allihop inom 30 dagar hela familjen, så det blir en väldig massa tårtor, glass och fikabröd.

Hade jag haft ett badkar skulle jag göra som Isa. Vilken underbar vana du har, gissar att det varit positivt för hela familjen!

Har hunnit se på Melodifestivalen… men alltså, Ranelids mirakel… kul idé men han var inte direkt rätt man, kan jag tycka. Och att den gick vidare mitt framför näsan på Mattias låt som var mycket bättre (tycker iallafall jag)!

Isa56
0

Melodifestivalen känns mer som ett skämt numer. Är väl som med Lets dance. Sitter några med gott om pengar och röstar fram något för skojs skull. En i Rix morgon zoo hade som uppgift att få Ranelid vidare, läste jag på Facebook.

Pagan
0

Såg inte melodifestivalen i kväll, blev så besviken de senaste veckorna.

Låter som en god vana Isa, riktigt skönt!

Amandla, lilla gumman låter jätte trist. Ska tänka extra på dig när jag går och sussar.

Gilla sitter väl framför TV.n hoppas Sherlock är spännande.

Själv har jag haft en lugn och skön dag. Borrat en del hål i betongen och flyttat in tvättmaskin och diskbänk i tvättstugan/duschavdelningen - vetetusan vad man ska kalla ett sådant rum, nu surfar jag efter gångmattor, badrumsmattor, förvaring med sugproppar till duschkabinen och hamnade så klart på en engelsk sajt med kraftdjur och Tarot, lustigt att det alltid blir på det viset. Kan inte ens disciplinera mig när det gäller "inredning"Tungan ute Men lite lustigt blev det en stund förut, använde sökordet sugpropp på google och jösses vilka bilder jag fick uppSkämsOskyldig say no more…….

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Ja, den vanan är skön. Man ser framemot den varje vecka. En stunds avkoppling och bara vara. Tungan ute

Men Pagan då!!!! Förvånad Man kan inte googla hursomhelst ju…. Eler Flört Du får vara beredd på konstiga saker.

Jag hittade ialafall en gratis kurs i teckning på svenska till och med. Tungan ute

Nää Pagan, vet du vad! Jag googlade INTE på sugpropp. Tungan ute

Pagan
0

nähä vad använde du för sökord då? Torrboll?Flört

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Free teckningskurs såklart ska det vara svengelska så ska det.

Nähä, jag är ingen torrboll. Håret är fortfarande vått. Rävsvansar tar lång tid att torka, isynnerhet dom bakom öronen. Oskyldig

Hur går det med Agda?Flört

[MorganLeFey]
0

Ett kort mess för ikväll. Har skadat mitt högre pekfinger så det gör attans ont varje gång man klickar på musen (datormusen alltså)

Vad som hände?

Katten rev mig…………… Mitt eget fel………….Skäms

Klor vassa som rakblad och på fingertopp som blöder så lätt. Nu får plåstret sitta på tills i morgon.

Isa56
0

Ajaj, Gilla blåser på fingret. Skickar varma tankar till dig och hoppas det läkt tills imorgon. Kyss

Pagan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

sant du är en långtorkare duSkrattande är väl inte torr bakom öronen förrän du vaknar i morgon.

Agda, hon kacklar tjötigt och oförståeligt, hon är inte min kompis i dag. Tappade lite extra  fjädrar efter frukost, lite oroande då hon redan är ganska kal, det är ju så kallt ute och hon  sade att Cornelis fattar bättre än jag, vetetusan vad jag sagt/gjort. var visst nåt om nån Tupp……………Hon valde att sova i garaget i går också. Kanske skulle hon få besök??

Hon lämnade den här Youtube adressen:

Sajtvärd Tarot

lottan17
0

hej jag tittade på melodifestivalen, jag tyckte väl inte att Björn Ranelid skulle gå vidare, Mollys låt var väl ok.

Isa56
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Pagan Haha, Tungan uteCool Den var bra. Älskar Cornelius låtar.Fast den här är bra också. Flört

Pagan
0

Jag ääääälskar NanneSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jag vet. Cool

Nu säger jag nattinatt. Sov gott alla nattrumlare.

Kram Isa

Pagan
0

nattinatti, ska strax sussa jag också. Kyss

#22  Molly gillar jag också, Ranelid……. vad ska han plötsligt börja sjunga för.kan han denna konst?  Nu har jag ju inte sett/hört, men han börjar nog bli lite föööör mycket. Först ska det dansas sedan ska det sjungas, hmmmmmm vad ska man tycka om det? Kanske bara en Pagan som e sömning……

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Hoppa ut från ab då. Haha Flört

Pagan
0

äschSkäms

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Vis av erfarenheten lät jag bli att se på Melodifestivalen igår, såg på ett mycket intressant program på Kunskapskanalen istället. Det handlade om hur hjärnan reagerar på musik, hjärnan förändras av allt man lär sig och bygger upp nya kopplingar, inte bara om man lär sig spela ett instrument. Även sånt som att gå, tala påverkar och (mina slutsatser) naturligtvis även andra slags färdigheter som att klippa pudlar och lägga Tarot. Dvs när man fått in det såpass bra att man slipper fundera så mycket på vad man gör och hur, när det blivit automatiserat. Intressant är ordet!

[MorganLeFey]
0

Vad gäller Ranelid, så är han bara för mycket! Han är en exhibitionist utan dess like.

Tänk om man skulle sitta och fika med honom, inte ett ord hade man själv fått sagt. Och han hade säkert inte märkt att man lämnat bordet utan fortsatt, kanske rent av ställt sig på bordet istället och basunerat ut, vad han nu vill basunera ut.

Jag fixar inte att titta på honom.

Måhända att han har mycket att säga och att han är en bra romanförfattare, men han kan ju hålla sig där.