Onsdag 15 februari.
God morgon alla. Halvvägs genom arbetsveckan snart, lill-lördag. Värt att unna sig något litet extra tycker jag. Själv tar jag mina kottar och åker till mormor ( min mamma iofs;)) lite. Ha en fin onsdag och var rädda om livet medan det är.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morgon!! Eller natti natt som det blir för mig. Ska strax sova. Sen är jag ledig heeela två nätter!! Ha en bra dag!!
Natti Jessica, suss gott!
/ Skogshumblan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon i stugorna !
Sov gott Jessica .
Vad kan vara en bättre start på dagen än den här lille kissen,blev både kär och rörd 
Ha en go och gla en 

Hej hej!
Frukostdags på jobbet
. I eftermiddag ska vi ha informationsmöte och sedan föreläsning. Efter det ska jag över till invingingen av mitt träningsställe. VIP-inbjudna, mingel och mat, lite uppvisning av oss - superkul!
.
Önskar er en fin onsdag och hoppas att ni inte snöat inne, här har det kommit minst en decimeter inatt!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Lycka till idag Elpida! Låter spännande med invigning och allt där till.
/ Skogshumblan
Skitnatt och när jag skulle ta upp sonen var ALLT i sängen brunt :/ ja, tänderna växer som ogräs behöver jag säga mer? Men han var så lycklig så var ju inga problem där förutom att man inte kan ställa honom i duschen eftersom vi inte har varmvatten vid den tiden på dygnet så gick åt ett antal tvättlappar så blir det bad snart istället :) så dagen kan väl bara bli bättre nu eller? Massa kramar till er där ute!

#5 Tack 
#6 Vilken *skit*morgon Pluttan, men ett bad kan ju vara mysigt!

"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Pellis, ush vilken morgon:( Tur att ni kan bada nu och att tvättmaskiner finns! Nu drar jag! Ha det bra och lev väl!
/ Skogshumblan
Ja precis, blir mysigt med bad och tvätten hänger på tork så nu är vi nöjda här hemma :) ha en toppendag alla!
Godmiddag!
Åhhhh vad jag sovit gott inatt 
Det var så skönt att lägga sig igår där sängen stod på rätt plats och vetskapen om att allt slitgöra är färdigt. Målningen är ju bara rolig.
Men idag tar jag paus från allt vad väggar och tak heter. Ska börja på att skissa på ett dubbelporträtt jag har beställning på.
Ska ta en promenad också idag. Nu är det ju inte så förbenat kallt längre.
Idag är en bra dag 

Jösses sicken natt Pellis, inte det roligaste när man vaknar ur drömmarna. Här har vi fått ännu mera snö, börjar likna de två senaste, trodde faran var över. Visst är det vackert och solen har varit upp i dag också - men nu vill jag ha vår! Värme och lägre värmeräkningar.
Funderar på att ta ledigt på fredag. En sovmorgon och en extra lång helg vore najs. Undrar om chefen tycker det också
Nu doftar det fajitas från köket, sonens tur att stå vid spisen
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Natti natt! Ska också sova snart…
Och drömma: "Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar dras lätt till mig"