Dagens Visdomsord
Gå redan nu in i känslan av att ha det du vill ha och fortsätt känna så.
Det är den mest underbara känslan i världen. När du övar dig på den här känslan kommer den att bli starkare och starkare.
Du kommer börja känna att du redan har det du önskar.
När du gör det måste attraktionslagen svara an på det.
Kom ihåg att attraktionslagen aldrig har misslyckats med någonting som den har tagit på sig, och den kommer inte misslyckas i ditt fall heller.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Jag har 27000 kr i månadslön, jag har 27000 kr i månadslön!
Känns rätt skönt, men jag kan inte låta bli att känna att jag ljuger… får öva mera och med mera inlevelse!

Finns det nån statistik på hur länge attraktionslagen tar på sig för att slå in?
Jag tänker om jag ska få det jag vill attrahera eller behöva vänta på den traditionella löneutvecklingen alternativt om jag måste se mig om efter nytt jobb?
Fantastiska ord Pagan, men sanna, jag affirmerar på: Jag är fast anställd på *namnet på skolan jag längtar till*, de drömmar och de behov jag har i denna sits tillgodoses på sätt jag inte kan tänka ut ens.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag har inte ont!! Jag har inte ont!! Kanske funkar om man tjatar tillräckligt länge.. Hjärntvätt!! 
Måste i vilket fall fungera positivt eftersom att man tänker mer positivt..
Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar dras lätt till mig ;)

Vårt motto Pellis
, känn det ända in i magen, förväntanskänsla!!
Jessica: en regel är viktig - använd aldrig ordet INTE!!!!!
formulera om "jag har inte ont" till "jag är smärtfri" eller så - INTEordet finns inte, du säger i själva verket Jag har …. ont, då får du mera ont, det vill du ju inte, och inte vi heller.
Lägg dig ner och försök slappna av, andas och känn hur du kopplar av, Jag är ett med mitt högre jag och jag mår bra - sägs om och om igen samtidigt som man djupandas, har funkat jättebra på mig och mina vänner. Prova Jessica!!!
jag tror att det undermedvetna måste bli övertygad innan vi får attraktionslagen att fungera. Läser återigen boken av Napoleon Hill och där skriver han saker som gör att jag drar den slutsatsen. Därav - vi måste verkligen känna det i magen - det har hänt - vi är övertygade! Släpp önskan fri, du vet att du är värd det och gå till nästa önskan på listan! Annars så ligger önskan hela tiden utan räckhåll, för där har vi placerat den, vi litar inte på att det vi önskat och affirmerat ska slå in, vi fortsätter önska samma sak - då förblir det just bara en önskan långt där framme.
När vi släppt önskan så ska vi bara affirmera att det har skett, att vi lever i DEN verkligheten, och vi har fullt upp med att skapa andra förnöjsamheter. Jäkla svårt, men det har ju fungerat för så många andra så varför inte för oss????
Sajtvärd Tarot
Ja Pagan, det är definitivt mitt nya motto 
Pagan, funkar det på ex rädslor?
Jag känner stort obehag och osäkerhet inför cv och jobbsökspapper. Kan man affirmera " jag är bra på att formulera mig, att skriva cv är lätt och roligt. Det jag vill få ut och som ligger i min fördel kommer naturligt ut på rätt sätt i mina cv" ?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Aaaah, håller med Pagan. Jag lutar mig tillbaka och njuter av tryggheten som infinner sig 

jag kan bara gå efter hur jag själv gör, men om ex.vis telefonen ringer - du har inte en susning om vem det är - men innan du tar luren så tänker du på hur du vill känna/få ut av samtalet, då blir du beredd. Liksaå om man går på jobbiga möten, se dem framför dig, se hur du agerar och hur du bemöts, planera hur din dag ska se ut om du vet du ska på nåt, planera hur du ska agera och vad du vill få fram, se framför dig hur du växer och att du får ut vad DU vill ha av - vad det nu må vara. Helt klart fungerar det på rädslor - om du vet och planerar hur du vill ha det. Du ser dina rädslor- du ser/beslutar vad som ska ske/ hur du ska må/ hur de du ska möta bemöter dig - halva segern vunnen. Funkar faktiskt! Avslappnad inställning och hållning och inga armar i kors - hjälper ju också förståss på möten vill säga
Sajtvärd Tarot
Jag får nog köra på "jag har lite ont" istället… 
Men Jessica, VILL du ha ont överhuvudtaget?
"Jag mår bra" är väl en alldeles yppans affirmation? Försök att släppa alla tankar på smärtan när det gäller hur du vill ha ditt liv, smärtan behöver inte alls vara en evig följeslagare.
Jag vet, jag har varit där jag med… men det lugnade sig så småningom och numera har jag inte mycket värk alls. Jag började prata med min värk, när det högg i en skuldra frågade jag värken varför den kändes just där och så fick jag svar inifrån mig själv.
När jag får ont någonstans nu så tar jag det som ett tillfälle att känna mig tacksam för att jag fått en påminnelse om hur det var förr och att jag är väldigt glad att jag numera mår så bra, den värk jag har för tillfället vet jag kommer att ge med sig snart. Det är så skönt att ha erfarenheten av just det, att värken upphör! (även om den flyttar runt… )
Hm, kändes som en snurrig beskrivning av mina tankar men du kanske förstår hur jag menar?
Jag förstår hur du menar.