Nybörjare på tarot
Hej!
Jag är en Nybörjare på Tarot. Min mor höll väldigt mkt på med detta. Men jag var så liten, så jag förstod aldrig riktigt.
Nu är det så att jag har tappat bort en sak som jag verkligen måste hitta. Så jag funderade på om man kanske kan lägga Tarot för att få någon liten uppfattning så man kanske kan hitta det. Någon som har något tips? För jag är väldigt osäker på det där med att tolka ihop korten. :/ tacksam för svar
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
Tror att det är lättare att hitta med hjälp av en pendel. Tyvärr sitter jag på jobbet nu så jag kan inte hjälpa dig nu. Kram
du får jätte gärna skriva och berätta mer sen för jag har faktiskt en ametist pendel. :D
Du kan pendla över tex en karta eller en ritning över huset och fråga pendeln vart det du letar efter finns. Innan du börjar så får du kontrollfråga pendeln så den visar "ja" och "nej". Du kan ju även fråga specifika frågor som finns det du letar efter hemma, har du tappat det ute osv.. Lycka till!!
tack så hemskt mycket! jag ska försöka! :D
Aramita jo man kan dra tarotkort och få lite hjälp. har för mig att jag sett det någonstans på nätet men minns inte var…. Hojta till på christel eller Pagan jag tror de vet.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Typ….
/ Skogshumblan
tack! :D jag börjar bli ett nervvrak här. Eftersom det är min hemnyckel det handlar om och då jag inte har fler nycklar hem till oss, förutom den som min sambo har. :/ Och vi har verkligen inte råd med något låsbyte just nu.
än så länge har jag inte kommit någon vart. :/ Om det är någon utav er som vill prova så vore det fruktansvärt tacksamt. Jag vet att jag tappat dom någonstans mellan min ytterdörr och busshållplatsen. :( Och ingen lycka hos polisen heller.. :(
ajdå.. :/ jaja, tack för att du tog dig tid att försöka. :) <3