Nybörjare på tarot
Hej!
Jag är en Nybörjare på Tarot. Min mor höll väldigt mkt på med detta. Men jag var så liten, så jag förstod aldrig riktigt.
Nu är det så att jag har tappat bort en sak som jag verkligen måste hitta. Så jag funderade på om man kanske kan lägga Tarot för att få någon liten uppfattning så man kanske kan hitta det. Någon som har något tips? För jag är väldigt osäker på det där med att tolka ihop korten. :/ tacksam för svar
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
Tror att det är lättare att hitta med hjälp av en pendel. Tyvärr sitter jag på jobbet nu så jag kan inte hjälpa dig nu. Kram
du får jätte gärna skriva och berätta mer sen för jag har faktiskt en ametist pendel. :D
Du kan pendla över tex en karta eller en ritning över huset och fråga pendeln vart det du letar efter finns. Innan du börjar så får du kontrollfråga pendeln så den visar "ja" och "nej". Du kan ju även fråga specifika frågor som finns det du letar efter hemma, har du tappat det ute osv.. Lycka till!!
tack så hemskt mycket! jag ska försöka! :D
Aramita jo man kan dra tarotkort och få lite hjälp. har för mig att jag sett det någonstans på nätet men minns inte var…. Hojta till på christel eller Pagan jag tror de vet.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Typ….
/ Skogshumblan
tack! :D jag börjar bli ett nervvrak här. Eftersom det är min hemnyckel det handlar om och då jag inte har fler nycklar hem till oss, förutom den som min sambo har. :/ Och vi har verkligen inte råd med något låsbyte just nu.
än så länge har jag inte kommit någon vart. :/ Om det är någon utav er som vill prova så vore det fruktansvärt tacksamt. Jag vet att jag tappat dom någonstans mellan min ytterdörr och busshållplatsen. :( Och ingen lycka hos polisen heller.. :(
ajdå.. :/ jaja, tack för att du tog dig tid att försöka. :) <3
japp, för jag märkte den på bussen så jag kollade igenom den först. sen åkte jag tillbaka direkt med samma buss och jag hade enligt min sambo uppenbarligen låst ytterdörren. :/ Så de måste ju vara där emellan.
Kopierar från en annan tråd det som blixtrade till i min lilla skalle; flätad träkorg i utrymme där du har kläder, typ garderob, tvättstuga/tvättrum eller
Du behöver kanske tömma och leta NOGA.
/ Skogshumblan
#19 skogshumblan
Har ingen flätad träkorg. faktiskt ingenting i träväg. dessa nycklar använder jag inte ens till tvättstugan. jag använder bara ikeapåsar samt en blå plats tvättkorg. :/
men jag ska tömma tvättpåsarna och se om de finns något. samt rota extra noga här hemma. men grejen är den att jag fortfarande låste dörren efter mig när jag jag gick hemifrån. :S
Behöver inte vara i ditt hem, känns inte som det…
/ Skogshumblan
så du menar att någon skulle hittat dom men inte lämnat in dom till polis?
Nä men det jag känt kanske inte var om dina nycklar… Hmm
/ Skogshumblan
hm… de är som sagt 2 nycklar en på varsin nyckelring. nyckelringarna sitter i ett grönt nyckelband med vit text på :/
Stoppade du dem i fickan? Då kanske de följt med upp om du kanske tänt en ciggarett utanför porten.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
jo de var de jag också funderade på eftersom jag just tog upp en cigg och skulle röka direkt utanför porten.. Men min sambo sprang ut på en gång och började leta så fort jag ringde när jag satt på bussen. Men ingenting. jag åkte såklart samma buss tillbaka och började leta som sjutton jag med. och detta handlar om kanske bara 10 min efter att jag tappat dom. Men ingenting. Jag förstår inte, ska någon ha hunnit hittat dom innan min sambo sprang ut? Han var ju ute och letade efter bara någon minut. :S
Var det samma buss eller bara samma linje? Antar att du ringt bussbolaget och hört om nycklarna dykt upp.
/ Skogshumblan
Hoppas du hittar nycklarna .
Jag har samma problem ..tappade en mkt värdefull guldring i förra veckan o vågar inte säja nåt här hemma.
Min man skulle strypa mej !
Om nån kan så nåt om min borttappade ring så skulle jag vara tacksam.
Fråga i borttappat-tråden på Övernaturligt iFokus! Min nyckel kom tillrätta och jag hade hittat den ändå, men de som jag svarade på mitt inlägg hade rätt så gör ett försök. Lycka till!
#28 Jo det var exakt samma buss. så busschauffören och dom som satt på bussen hjälpte mig till och med att leta :/ Och bussbolaget är ringt men jag antog redan innan att dom inte fått in något. :(