Huvudvärk
Den där Gilla kommer bli min död
haha, nä skämt åt sido. Men ärligt, satt igår kväll och nu ikväll med veckans lektion och jag har sällan haft sån huvudvärk och snurr i huvudet som jag fått av denna veckans lektion! Så stenhårt jag sov i natt hade jag nog inte ens vaknat om en bomb slog ner jämte mig! Säger bara JÖSSES! Men det är så #%¤"¤" roligt!! 
Ja käre tid, den kursen drev mig ömsom till galenskap och ömsom till stolthetens topp.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Aldrig varit med om att bli helt dö i huvudet av någon läggning förut. Trodde det var för att jag var trött igår men så blev det samma sak idag.. Funderade ett tag över de stackars mediumen som sitter på mässor och gör läggningar hela dagen en hel helg, undra hur de mår i huvudet efter en sån helg.. Men ja, inspirerande till max!
Pelllis, jag tror du kommer märka att det är lite som med allt annat. I början är men helt slut men ju mer man blir van och trygg i det hela, ju bättre mår man efterråt så att säga. Jämför med när du började övningsköra. Jag hade spänningshuvudvärk i dagar efterråt ohc var kostant livrädd i början men nu sker det utan de bieffekterna om det är schysst väglag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Åh, det är ingen bra jämförelse för jag är fortfarande livrädd! Hahahaha, men jag förstår precis hur du menar. Blev bara förvånad då jag aldrig haft det innan men har ju verkligen inte suttit i timmar såhär innan heller så
tänk vad duktiga vi alla ska vara efter avslutad kurs
då kommer jag sitta här med mitt högmod och tro att jag kan allt! 

Det gläder mig att lektionerna sätter fart på både hjärna och intuition.
Det är ju så att dessa lektionerna kan man ju inte läsa sig till som i de flesta andra ämnen. Här får man ju aktivera intuitionen såväl som hjärnkontoret. Så om man blir trött och utslagen är egentligen inte konstigt alls.
Jag kan ju känna ibland efter vissa läggningar, att jag är som helt utpumpad medan jag efter andra läggningar kan känna mig helt upprymd som om jag hade "tankat" energi.
Förresten så har jag också haft huvudvärk nu i två dagar, men detta beror helt och hållet på stress. Jag spänner mig och får ont. Skulle verkligen behöva lite massage just nu!
Jag blir mer knäpp för korten vill inte som jag vill!! Kan man liksom inte hitta på sin egen betydelse för allt..? 
Jag känner ofta osäkerhet inför läggningar men antar att det är naturligt när man är Nybörjare. "Nej, men så är det nog inte eller kan det det?" eller "ja det här var solklart" men då kanske inte andra håller med ändå. Vad ska tas upp och vad skall uteslutas i tolkningen?
Att balansera intuitionen och intellektet är svårt tycker jag och sedan blir det lätt rörigt och svamligt istället när jag skall försöka få ihop det till en helhet, ett vettigt och begripligt innehåll.
Lätt att man får huvudvärk när man koncentrerar sig och går in för något men det visar ju att du verkligen lägger ned tid och engagemang i din läggning.
Och visst är det så kul! Jag är liksom nyförälskad i Tarot och i min kortlek men ändå kan jag bli trött på vissa kort, och ibland bråkar de ja. Svärd 4 ex som envisas med att komma upp ofta i olika sammanhang men desto större anledning att fråga sig varför då.