Tarot iFokus

Tarot

Etiketttolkningar
Läst 924 ggr
AnnieLee
0

Hur ska jag tolka detta?

På en fråga om kärleken?

Drottning pentagram + Fem i bägare + tre i svärd

Amandla
0

En vilja att styra som orsakar stress och ett framtvingat beslut?

Maikailoa
0

Investering i ett förhållande som ändå, av någon anledning, leder till slitningar; separation?

AnnieLee
0

Tack för era tolkningar!

Mariou
0

Hej!

Jag skulle behöva hjälp med en tolkning:

Har haft "besök av en ung kvinna som dog hastigt vid 25, hon låter mig inte se hennes ansikte och hennes sorg, förtvivlan och panik är mycket påtaglig (det tar således väldigt mycket energi från mig när hon är nära). Jag gjorde en trekortsläggning häromdagen då jag fick upp följande kort:

2 i brickor (yin & yang), Riddare i bägare, Tornet

Min tolkning är att hon är fast mellan två världar och vill ha en förändring. Det finns en man (jag har sett han vid ett tillfälle men får ingen känsla alls av honom) som antingen har uppvaktat henne eller bli sams efter ett gräl. Han har varit mycket påstridig och velat ha en förändring till varje pris. Hon förstår att en förändring måste till, att hon inte har något val. Antingen om det gäller att gå mot ljuset eller förska bryta sig loss ifrån sina anledningar att stanna. Kanske både och.

Är min tolkning "korrekt"? Och oavsett, hur ska jag kunna hjälpa henne? Har aldrig gjort det förut..

Känner mig dränerad då hon är väldigt angelägen och som sagt även projicerar dessa fruktansvärda känslor på mig och jag får jobba väldigt hårt på min bubbla.

Vore väldigt tacksam för svar!