Godmorgon söndag 12/2
Godmorgon allesammans 
-1 och det snöar fortfarande lite lätt. Men jämfört med gårdagens -12 är det skönt ute. 
Satt igårkväll och började så smått fundera på att göra en sån där visualiseringstavla. En ny bil kanske (har chockat min omgivning med att för första gången köra samma bil i 4,5 år och fortfarande lika förtjust i den). En tvåfärgad vill jag ha med vit topp och nåfot kanske isblått nertill. Nå det fixade universum lätt. Just nu har jag en tvåfärgad.(Se bild nedan) 

Men det var inte riktigt sååå jag hade tänkt mig…………egentligen…………Hm 

Önskar alla en skön dag med ett kort från Livsenergis änglalek.
"Änglaprinsen i öster hjälper oss att acceptera våra känslor utan att värdera, jämföra och kritisera dem".
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon i stugorna! Idag står babysim på schemat och kanske lite tvätt :)

Goder morgon! Här får vi se vad som händer idag. Maken är i tvättstugan just nu och barnen sitter vid sina datorer (oops, det gör ju även jag!). Jo, jag ska ju tömma häxans skåp och leta efter min tarotlek Jolanda den tredje och upp på vinden och hämta ned minaskridskor då dottern ska åka med skolan i morgon. Praktiskt att vi har samma storlek!
Snygg bil Isa, vi slipper det där då vi har en elstolpe och ett litet "värmeelement" (fast det heter ju nåt annat) som blåser i bilen.
#2 Du menar kupèvärmare? Det lite fåniga är, att vi har två garage, men bilen får inte plats i något av dem.
För lågt i tak i det ena och ett element i det andra gör garaget för kort, får plocka antingen av reservhjulet eller montera ner elementet. 

Ja, menar ju kupévärmare! Men då kanske du kan fixa en utesladd och kupévärmare till bilen? Det är jätteskönt att slippa alla snö och is på bilen.
Jo, brukar ha skydd för framrutan annars. Och ställa den lite närmare vedskjulet. men maken körde igår och vi hade hunden med, så för att kunna öppna bakdörren fick den stå på sned. Men det löser sig. Brukar ju inte bli så mycket av den skånska snön, på det sättet. Mest halt på vägarna.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon sköna människor
Ja min bil ser likadan ut. Har ett garage jag också, men sedan flytten så har det mesta som "blivit över" hamnat där i väntan på……….ja, bättre tid, planering, plats??
Läser att Whitney Houston gått över i natt. Denna underbara kvinna med den underbara rösten sjunger i änglakören. Önskar henne all lycka på andra sidan.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag läste det också precis, one of a kind!
God middag. Hoppas ni får en fortsatt fin söndag. Själv ska jag försöka varva ner och försöka klura ut vad sjutton det är universum vill säga mig. Har drömt i natt och haft "vinkar" på g sen innan jul men jag måtte vara trög för jag fattar visst inte….
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Äh, du fattar när du är mogen och redo för det humblan! :)

Ja, Humblan, så är det - när du är redo kommer du att förstå vinkarna!
Jo så är det mm jag blev liiiite frustrerad och full i skratt när jag drog orakelkort för dagen och fick följande rad: älgen har kommit in i ditt liv idag med bud om att du ska sluta låtsas som att du inte vet vad som är på gång att ske". Ja det var ju just det …VAD är det då?
/ Skogshumblan
#11 Förmodligen din inre utveckling som tar ett steg framåt. Du har fått en del nya pusselbitar att lägga, på sistone. 
Hahaha! Stackars dig humblan! Du kommer nog på det :)

Go with the flow så ger det sig nog, alltså sluta försöka luska ut vad det är och häng med bara! Ibland kommer man på det i efterhand…
Ja ni har nog rätt tjejer. Ska sluta bry mig. Jag lär väl få veta tids nog, om så behövs med eldskrift på väggen:D
/ Skogshumblan
Pagan, har du provat att fråga korten vilket nästa steg är? Eller hur/vad du behöver göra för att komma ur stavtvåan? Eller fråga hur/varför du hamnat i den. Jag har migränkänning idag så jag ligger på soffan. Lite kul för precis när jag skrev det hörde jag en röst från tv:n som står på, den sa "In your pyjamas" *haha*
Pagan, (är helt seriös nu) vi kanske ska göra läggningar för varandra du och jag, lite lättare när man inte sitter fast i tanken.
/ Skogshumblan
Ja det får ni göra Pagan och Humblan så ni får någon klarhet över universums pikar nån gång och sen berätta för oss andra som undrar! 
Men Isa, har du inte lärt dig att vara specifik i vad du önskar och inte bara önska hej vilt, man får ju det ens hjärta vill….
/ Skogshumblan
Jo och vad mitt hjärta vill, tycks inte min hjärna vilja ha. 

Isa, nä men du, har du inte haft öråd än?!
/ Skogshumblan
Pagan, dags att nanna kudde? Sov gott och kör lagom hårt med dotera, hon ska ju trots allt orka med dig när du är gammal och inte orkar 
/ Skogshumblan
Nä, jag har tre hjärnceller och de krockar ibland. Det är då jag får huvudvärk. 

Isa *asg* ja inte åt huvudvärken alltså men din förklaring till att du får det.
Mina som är kvar har jag hunsat väl för de uppför sig, de vet vad som väntar annars
/ Skogshumblan
Haha, ytterst sällan jag har huvudvärk. Enligt maken är det när det är fuktigt ute. 
Isa jaha tror hjärncellerna att det läcker in eller vad?

/ Skogshumblan
Nämen Pagan då! Om hon kan duscha och bada utan migrän så är det väl ingen läcka?
/ Skogshumblan
Haha, snarare träet som spricker av vätan. 
*asg* jaha ja…. all teknisk apparatur slutar funka….
/ Skogshumblan
*Skrattar så jag tjuter* HAN inte lätt? Än STACKARS Isa då som blir elektrifierad inifrån, alla hon någonsin haft lämnar skeppet likt ynkryggen till kapten gjorde och så tycker du synd om honom?
Nä vi får helt enkelt köpa lite våtrumsspackel, en lååååång grov kanyl och gå in genom öronen och täta fuktspärren så hon får lite ro!
/ Skogshumblan
Nema problema jag har elutbildning. Är utbildad servicetekniker så jag fixar det nog. "LOL" 
Isa, det är det jag alltid sagt, själv är bäste dräng, man är sin egen lyckas smed. I ditt fall är man dessutom sin egen lyckas eldragare
/ Skogshumblan
Ja, eller rörkrökare.
Förresten har jag badat ikväll utan att "propparna" small. 
Pagan, jag har ju sagt att Isa och jag är som Bill och Bull, lika kloka och starka som de, de har bara lite otur när de tänker ibland….
/ Skogshumblan
Det är säkert stavtvåan som är där och kacklar lite…
/ Skogshumblan
Piff och Puff Skogis. Söta och smarta, läckra varelser. 
Japp så var det ju.
Tror hönan Agda är Pagans lilla vän
/ Skogshumblan

Pagan inte för att du behöver det men jaja, sov lite om det får dig att känna dig vackrare.
Sov gott och pressa lagom!
/ Skogshumblan
Dröm sött vännen om ……….
Sov gott. Jag ska nog ta en runda på löpbandet.
Kram Isa
Nähäpp, jag ska nog ta en titt på vad ögonlocksbion har att visa i natt. Sov gott ni andra när ni går och lägger er.
/ Skogshumblan
#53 Jag anar ugglor i mossen. 
Sov gott du också Skogis och dröm sött.
Kram Isa