Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 873 ggr
Skogshumblan
0

10 februari.

God förmiddag i tråden.

Hoppas ni alla har haft en skön morgon.

Själv fick jag sovmorgon, båda barnen sov till långt efter åtta. Trevligt som omväxling till tidiga mornar.

Idag är det fredag, hoppas ni får en skön kväll och helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

walkinbeauti
0

Godagens i tråden Glad

Lite kyligt men kände igår för första gången i år att solen värmde så nu nalkas våren med lätta små steg.

Ha en fortsatt fin dag och en trevlig helg Glad

Pagan
0

Hejsan på er

Underbart med fredagar och när man kan smita lite tidigare är det ju ännu underbarare.

Planerna för kvällen är att äta lite gott och bara slappa!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

God eftermiddag denna soliga fredageftermiddag. Skrattande

Ska nog snart gå ner och starta tvättmaskinen. Mina planer är nog att läsa en bok, och gå ut lite innan det blir mörkt. Nackdelen med stora lokaler, man ser inte ut på hela dagen. Så man har ingen aning om hur vädret är när man slutar. Alltid lika spännande. Fast jag har börjat gå ut lite på den enda rasten vi har, skönt med lite frisk luft. Tungan ute

Ha en skön kväll.

Kramis Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

EN rast på hela dagen, Vad har du för slavkontrakt?Förvånad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Skift. En 25 minuters rast och två 5 minuters raster per dag. Obestämd

Pagan
0

fytifasen!! är det verkligen lagligt? Erfoderlig vila - man behöver väl mer än 5 minuter och lunchrast på 25 minuter låter väl lågt tycker jag. Hinner ju knappt äta och ngn vila blir det väl inte tal om kan jag tro då. Har Ni skrivit under nåt som undantar er från kollektivavtalet? Låter ju rent inhumant

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Det är vanliga skiftstider för produktionspersonal. De flesta skiftsarbetare har bara en längre rast, och ibland någon kortare. Det är då vi sitter ner. På vår rast. Flört jag hör att du aldrig jobbat som "cementtrampare" alltså inom industri, fabrik. Kyss

Pagan
0

Låter inget vidare isa, Men jag har varit "cementtrampare" jag också  en period på Pripps i Göteborg, det var ju inte helt fel. Inte kommer jag nu i håg vilka raster vi hade…Minns att vi fick med oss en massa öl hem som blivit felmärkt. Det gillade jagSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Haha, vi kör en del inredningsdetaljer till ett känt märke (en gång ett svenskt företag) Märkesnamnet är latin och betyder "Jag rullar". Vill nog inte ha något med mig hem. FörvånadFlört

Isa56
0

Jobbade du dagtid? Isåfall hade du förmodligen tre raster. Skrattande

Pagan
0

Japp dagtid var det. tre raster, hmmm, hur hann jag ta rökpaus kan man ju undra då??  Nä en ratt eller så är väl inte så kul att släpa hem. Bättre med öl. Mycket bättreSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Haha, det är mer typ bitar till underredet eller Flörttrösklar och sånt.

Pagan
0

bitar till underredet - borde kanske censurerasFlört hmmmm jag visualiserar…..nähä,Tungan ute vill inte ha till prydnad, nä.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Förstår jag. Skrattande Finns roligare saker. En egengjord drömfångare till exempel. Tungan ute

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu säger denna trötta tant godnatt sov gott och dröm sött. Kyss

Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nattinatti Isa, ska också knyta mig. Ska visualisera mig bort i drömmarnas land.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Hm med den kudden får man ju hoppas det inte blir mardrömmar. OskyldigCool

Pagan
0

Nä så klart!!! Du tänker välan inga hemska saker?? Toka!!!!

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Drömmer mest konstiga saker, som ett extrarum bakom spisen. Ett stort rum med en järnvägsstation i. Flört Eller karlar som matar fåglar med guldpengar. Obestämd

fridelfina
0

Knasbollar! Skrattande

Underredsdetaljer som prydnad och män som matar fåglar med guldpengar! Guld i munHoppas ni inte haft mardrömmar utan drömt goa drömmar!

Isa56
0

Haha jadå Fridelfina.Kyss

Nu får jag kanske tala om att jag i det närmaste är nykterist. Det blir två snapsar till sillen på jul, påsk och midspmmar och lite skumpa på nyår. Ibland en flaska vin på vår bröllopsdag. Så jag är sådan här i naturligt tillstånd. OskyldigFlört