Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 995 ggr
walkinbeauti
0

God eftermiddag 8 Feb

På väg hemmåt och är ganska trött men lite kul när jag försökte skapa mitt förra nick och det gick Skrattande så nu är WB i farten igen fast som ny.Saknade det namnet och trodde inte det gick att göra ett nytt men se det gjorde det.

Önskar er alla en fin eftermiddag och kväll Kyss

Skogshumblan
0

Välkommen igen gummibo… Wb! Här är lite lojt men om ett par timmar är det judodags. Ska försöka träna trots tummen :) Ha en fin kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

walkinbeauti
0

Skrattande Bomsi bomsi Skrattande

Hoppas tummen blir bra snart Skogis Kyss

Skogshumblan
0

Haha ja precis WB! Och tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
0

God eftermiddag!

Idag lyckades jag göra det jag föresatt mig. Nu är en vägg klar, den svåraste och pilligaste med element, fönster, hörn och annat. Nu sitter jag och tar igen mig innan mixandet med middagen. I morgon ska jag försöka hinna med att spackla och slipa två våder.

WB - nice to see you Glad

Isa56
0

Godkväll allesammans Skrattande

Välkommen tillbaka WB. Tungan ute

Skogis, prova att tejpa tummen som stöd. Kyss

Gilla. Ibland far du visst helt uppåt väggarna. Flört Men fint som snus blir det.

Halvslumrat en timme. Fattar inte varför jag är sååå extremt trött, nuförtiden.

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Välkommen tillbaka WB!

Jag har ju varit hos ögonläkare idag på undersökning. Han förstår inte varför, men jag har en påverkan på synnerven i vänsteröga som gör att jag inte ser så värst bra på ungefär en fjärdedel av synfältet. Tänk er att rita upp ett öga och dela det med ett kors, då är yttre nedre delen skadad hos mig. Jag ska tillbaka om två veckor och göra om undersökningen, han var lite konfunderad den gode doktorn. Men men, det står ju i min journal att jag var med om en olycka och att besvären uppstod i samband med den. Konstigast var tydligen att jag är sämre nu än jag var då… Obestämd

fridelfina
0

#6) Hur är ditt tryck i ögat då?

Har huvudvärk, den ger sig inte, är lite bättre ibland och värre ibland, men den har hållit på i över två veckor nu… tröttsamt och inte så kul.

Vet inte riktigt, men det är väl troligt att den beror på stress.

Har varit på IUP ("kvartssamtal") med dotter på skolan idag, det verkar gå bra och det finns tom chans till något/några VG. Dotter har haft det väldigt tufft i skolan, men hon fick ju autismdiagnos förra året så hon har äntligen fått bättre stöd i skolan - lite synd bara att det var under sista terminen i 8:an. Många år har gått "till spillo" för henne.

Önskar alla en god natts sömn och en toppentorsdag i morgon!

(ska bara försöka göra intuitionsövningen…)

[MorganLeFey]
0

Godkväller!

Här sitter en och har mega-träningsverk. Det känns som att jag lyft med skivstången samt klämt med armarna med motstånd, den där maskinen.Eller om jag hade gjort några armhävningar, men det är uteslutet nuförtiden. Då blir det duns i golvet så kraftigt att ett utslag på Seismilogiska Institutionen i Uppsla ger utslag på 4.0 på Richtersskalan

[MorganLeFey]
0

Jag säger godnatt nu - är helt slut!

Nattinatti

Amandla
0

#7 Trycket kollades hos min optiker för några veckor sen, det låg helt normalt.