Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1321 ggr
plutopellis
0

Tisdag 7 februari

God middag mina kära tarotvänner! Idag skiner solen på mig! Underbart. Har en grinig bebis här hemma men ser fram emot kvällens utflykt då vi ska samlas ett gäng från jobbet och äta kvällsmat, griniga sonen ska självklart med! Två av jobbarpolarna fick barn nu i december så det blir riktigt barnkalas! Har inte träffat dom så ska bli roligt :) annars blev jag utbjuden på date av blivande maken på fredag då vi firar sex år tillsammans, lycka! Hoppas alla har en bra dag! Och massa kramar till er som behöver en eller två!

Jessica Holländare
0

Godmiddag!! Har avklarat ett besök hos sjukgymnasten och extraknäckat som nåldyna! Tungan ute Var skönt med akupuntkur idag. Hon satte lite mer nålar i rygg och nacke denna gången. Blev heeelt avslappnad i ryggen och det var underbart!!

Även avklarat ett besök hos psykoterapeuten. Hon var väldigt trevlig! Hon ansåg att vi inte behövdes träffas med då min ångestproblematik försvunnit i och med att jag fått tilbaka mina citalopram. Hon sa att jag kunde höra av mig om det behövdes. Hon skulle hjälpa mig med min diagnos med så det blir lite ordning.. Glad

Fick ingen direkt ordning på min orakelkortsläggning, men det fick duga..

Ha en bra dag alla!!!

Isa56
0

God eftermiddag. Skrattande

Pluto Inte griniga. Din glada soliga son ska följa med. Minns attraktionslagen. Flört

Jessica, Tycks visst vara kul att vara nåldyna. Kanske något man skulle prova. Skönt att du får hjälp med din diagnos, alltid lättare med klara papper.

Imorse provade jag att åka iskana till bilen. Halkade på en isfläck när jag skulle gå runt bilen. Det gick inte bra.Fötterna krockade och jag gick i närkontakt med uppfarten. Foten i munnen Slog i höften och vred ryggen lite. Men det har släppt nu. Tungan ute Hade tjocka termobyxor och jacka på mig. Det tog nog den värsta smällen. Flört

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Oj fy isa! Skönt att det mesta släppt, kunde ju slutat illa! Min solstråle är inte riktigt sig själv idag men han är gosig :) är nog gladare imorgon. Han ÄR gladare imorgon, idag får han grina lite :)

Jessica Holländare
0

Hua!! Inte roligt att halka omkull Isa!! Hoppas du inte får jätteont imorgon bara…

Och ja jag tycker om att vara nåldyna. Tycker att det är avslappnande. Rekomenderar jag varmt. Funkar för mig, men det funkar ju inte för alla.. Glad

Isa56
0

Haha, Ja klart han är gladare. Kanske tänder på gång?

Jo, jag brukar kana runt minst en gång varje vinter. Förra året, gick jag på knä i backen (vi har suteränghus och en backe ner till uppfarten) och gled ner en bit. Fick krypa upp för att hämta jobbväskan. Det var glashalt. Måste sett väldigt roligt ut.  Tur inte grannarna är uppe så tidigt. Oskyldig

Isa56
0

Njä Jessica tror jag inte trots ålder och krämpor är jag ganska vig (överrörlig, därav lite värk) och stryktålig. Flört

Jag funderar starkt på att prova. Dotra fick det som behandling för sin Whip lash skada.

Tänk det är snart ett år sedan dom krockade och dotra har fortfarande lika ont i nacken.

Jessica Holländare
0

*asg* Jag brukar med gå omkull men lyckats klara mig ännu. Förra vintern drattade jag omkull två gånger på en sträcka på kanske 50 meter!! Då var det folk ute och dom bara tittade på mig när jag låg och gapskrattade i snön.. Tungan ute

Isa56
0

Ajaj, man får inte skratta. Då tror folk man inte är nykter. Flört

Pagan
0

Jösses, här händer det grejer minsann. Omkulldrattade fruntimmer, griniga barn och nåldynor i mänsklig skepnad - allt i samma tråd!!

Har ju ingenting som kan toppa er dag men jag kan ju säga att det är kallt här, bara så Ni vet och vilka grader ni än har haft så har jag haft flerTungan ute

Som jobbar kompisen sade häromdagen - vi har -14,5, det är ju nästan 19!! Allmänt asgarv på den tankevurpan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Vi hade sommar idag med -3 ljuvligt att komma ut från jobb i det vädret. Tungan ute

Skogshumblan
0

God kväll. Trots att min bil pajade idag har dagen varit fin. Tummen känns bättre nu när jag fått lite " blåsningar" av er och är rädd om den. Var tillbaka på skolan jag vickat på halva ht och insåg att det kändes som att komma hem och att jag faktiskt vet vad jag vill nu! Tänk vad lyckligt lottad jag är som _älskar_ att jobba! Ikväll ska jag lägga lite kort för orakelkortscirkeln och mysa:) Ha en skön kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

testar en grej:thumbsup:

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Kunde inte öppna länken…

Skogshumblan
0

Funkar det?

/ Skogshumblan

Pagan
0

hahaha, skulle bara testa att dra in smilyes i trådar - första fungerade inte - nu fungerar det, nu var Ni bra nyfikna va´??

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

Godkväller!

Jag kom precis på att jag inte skrivit hit idag. *skäms så att öronen hänger* Skäms

Jag har varit på Rusta idag och inhandlat Färg, tapetklister och spackel. Detta skulle jag ju göra förra veckan men en influensa kom ivägen. Så idag har det mest varit uppåt väggarna med spackling och lite målning.

Har även varit nere på golvet och krupit med att spackla och slipa under och bakom elementet - blääääää vilket jädrans slitgöra!

Nu blir det en timme framför TV.n och i slapphetens tecken och i morgon fortsätter jobbandet Glad

Skogshumblan
0

Morgan. Rulla upp de där öronen. Inte ska du skämmas när du jobbar så! Hoppas det blir klart snart så du bara kan njuta! Isa, tur att du inte slog dog sönder och samman när du halkade. Hoppas du gjort ditt på "vurp-"fronten nu.

/ Skogshumblan

[MorganLeFey]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ljus beige är färgen, jättesnygg!

Och så har jag beställt nya gardinerTungan ute

Skogshumblan
0

LÅter jättefint. Och gardinen var ju så fin! Hoppas du blir nöjd :)

/ Skogshumblan

[MorganLeFey]
0

Ja om jag inte blir nöjd med detta…………

klart att jag blir nöjd Cool

Det värsta med mig är att jag är så jädrans noga och kommer ständigt på saker som måste göras för att förarbetet ska bli perfekt. Jag blir så trött på mig själv ibland!!

Skogshumblan
0

Ja men å andra sidan så vet du ju att när du väl är klar så är det nästan gudomligt välgjort och snyggt ;)

/ Skogshumblan

[MorganLeFey]
0

Jo det har du rätt i. Sen gillar jag ju också att hålla på med projektet som sådant. Kanske jag drar på ifärdigställandet eftersom då får jag abstinensbesvär.

Men jag ska ju göra om vardagsrummet också, om några månader Flört

Pagan
0

Nu går tiden så där fort igen. Kudden vrålar!! Imorgon kommer jag knappt komma in och hälsa på. Övertidsjobb och om jag har tur så slipper jag ifrån runt 19 eller 20 och om jag då varit igång sedan 6 så är jag nog rätt mör. Ni får roa er utan mig. Nå det har Ni ju klarat förut så det ska nog gå bra - det är nog mer jag som får lite saknad i känslorna. Så därför dubbelkram i dag goingar. Sov dubbelt så gott och ha en trippel go dag i mon. Suusa gott och håll koll på drömmarna!!

Puss på er.

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Ska också sova nu, har alltid de tiderna du skriver - lång resa till jobbet och jobbar över för det mesta. Fast inte i morgon, men vi ska på after work så det blir sent än då! Kram

Skogshumblan
0

Det samma F & P!

/ Skogshumblan

Amandla
0

Snygga gardiner Gunilla! De har jag faktiskt tittat på idag. Jag har sytt fem kuddfodral och kortat av ärmarna på en blus, allt åt en bekant som kommer imorgon. Imorgon ska jag till ögonläkaren på återbesök, var med om en bilolycka för 16 månader sen och fick hjärnskakning. Har sen dess haft en suddig fläck i vänsterögat :-( få se vad läkaren säger…

Skogshumblan
0

Amandla hoppas det går bra hos doktorn. Tänker på dig :)

/ Skogshumblan