Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlighet-livsåskådning
Läst 2136 ggr
Pagan
0

Dagens visdomsord

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du är en sändningsstation som kommunicerar med Universum.

Varenda sekund sänder du en frekvens till Universum och varenda sekund får du sändningar tillbaka.

För att skapa det du vill ha måste du telegrafera din önskan utan att bryta sändningen, och det gör du genom att inom dig hålla fast vid vetskapen om att din önskan har manifesterats.

Men om du börjar tänka att din önskan inte finns här, och om du börjar tvivla, då har du precis brutit sändningen.

Universum har tappat din signal och har istället tagit emot din nya signal som säger att du inte fått det du önskar dig.

Ofelbart svarar då Universum på din nya signal och du får ta emot det du sänder ut:” min önskan finns inte här”!

Det enda du behöver göra är att hitta tillbaka till frekvensen av att ha det du vill, så kommer Universum att leverera det till dig.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

white lady
0

Underbart att du delar med dig Pagan  *_*

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Isa56
0

Det är svårt. jag fick ju köra till jobb också. jag är ju ekonomiskt oberoende och hemmafru. Obestämd

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Tack White LadyGlad

ja jag måste delge dessa tankar för vissa människor är i extra stort behov av dem dagligdax. Isa ex.vis., du är oförbätterlig. Tungan ute Vi får se om vi finner ett visare ord till i morgon som t.o.m. du kan anamma.

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Jag ska minsann vinna på lotto! Eller säger man att jag har vunnit på lotto???

Pagan
0

jag har vunnit på lotto.Skrattande eller jag är en lottovinnare!!

Sajtvärd Tarot

Pagan
2

appråpå det, man får tydligen vara ganska specifik. Jag har sagt att jag är en vinnare i Postkodslotteriet och vann i December - 2 biobiljetter, jag sade då högt och tydligt att Jag har vunnit pengar på Postkodslotteriet, idag vann jag 150:- per lott (har två) - så nu ska jag specificera mig och säga att jag är mångmiljonär tack vare Postkodslotteriet!!Tungan ute

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jag vinner ofta på trisslotter… 25 eller 50 kronor. Nej jag preciserar inte. Det gjorde jag en gång och vann faktiskt 10 000 på en trisslott. Dom pengarna är svarta och står på gården, med draken över framrutan. Oskyldig

Pagan
0

jamen jösses Isa, du har ju bevisat att det går - nu ska du bara se till att bli en rik hemmafru också.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

ja, lättare sagt än gjort. Tror att jag inte riktigt vet vad jag vill.

Pagan
0

Då får du fundera på hälsan och kärleken, trivseln och en ny bilSkrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
1

Nä, gillar min bil. Känner mig trygg med den. Har ju haft den i 4,5 år nu.Tungan ute

Och ingen ny gubbe tack. Han har precis börjat bli lite mer lätthanterlig. Flört

En ny hälsa. Ja tack och möblera om. Tungan ute

Pagan
0

hahaha, lätthanterliga gubbarSkrattande jasså du, finns sådana

Jag mår så himla bra, tack så mycket för min goda hälsa, jag vaknar varje dag och känner hur jag är vig som en dansös (Tänk inte på kylskåp här!!Flört)

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Åh Pagan jag bara niger & stämmer in i orden. Själv har jag fastanställning i den kommun jag jobbar i. Jajamen, från och med nyss;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Jag älskar att vakna varje dag, att få gå till mitt jobb på skolan där jag trivs så himla mycket, tack så mycket för mitt liv, jag har det så bra!

Känn det långt ner i magen, som på julafton då du var barn, den här förväntansfulla feelingen - då har du hamnat rätt…….säger de som vetTungan ute

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Ja sa liiite mer lätthanterlig. Vill nog inte ha någon mesig jasägare. Blir ju tråkigt då.

Jag är kärnfrisk, smal och smärt. Med världens roligaste och intressantaste jobb (och bra lön såklart). Jag älskar att jobba skift, mår så bra av det. Skrattande

Skogshumblan
0

Pagan, jamen så känner jag. Jag _älskar_ söndag kväll & måndag morgon för då har jag en helt ny och orörd vecka framför mig. Varje dag är ett nytt äventyr!

/ Skogshumblan

Pagan
0

fattar inte varför inte vi är stenrika hela bunten, vi kan ju det härSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Stenrik vill jag inte bli. Jag vill bara få komma till den punkt där jag faktiskt vill bli fastanställd och därmed blir det för att det är min hjärtas innersta viskning till universum. Men jag är inte där än för jag trivs förbaskat bra med att vicka som jag gör nu. Mår så in i bänken bra med livet som det är. Tyvärr eller vad man nu ska säga….

/ Skogshumblan

Pagan
0

Tyvärr???? du är ju i de bästa av världar

Själv vill jag bli stenrik, ekonomiskt oberoende, starta eget och öppna ett jourhem för kvinnor. Ha en kursgård med medial inriktning, ta emot klienter i Pagans Hut och vägleda med hjälp av Tarot, utveckla mig och gå kurser, plugga mer feng Shui ja herre jösses jag har så mycket planer att jag skulle inte hinna jobbaSkrattande

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Jag har råd att göra alla renoveringar jag vill till huset och jag har ett överskott av pengar så mitt bröllop är bättre än jag kunnat tro! Blev det rätt formulerat? Blåbär…

Skogshumblan
0

Och då måste jag ha fastanställning så jag kan gå din kurs i runtydning, anlita dig som fengshui- konsult här hemma och ha råd att åka och shoppa tavlor hos Gilla på hennes olika vernissager. Ska bara komma fram till att det är det jag vill först;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

Skogis, ja det är ju det, VAD VILL JAG HA???Skrattande

Pellis: Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar kommer lätt till mig, sedan vad du ska ha dem till……..Tungan ute

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Åh! Jag ska också åka med och shoppa tavlor hos gilla! Madonnan väntar på mig, den ÄR min! Punkt!

Pagan
0

Mina kurser kan du gå gratis Skogis, när jag är ekonomiskt oberoende så delar jag med mig av min tid - och då följer kunskaperna med på köpetSkrattande Du kan bli min klient i slutkursen på Feng Shui och runkurs- upplägg får jag jobba på

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

It's a deal Pagan! Ja men jag vet ju vad jag vill, jag vill vilja ha en fast anställning så jag kan få det. Men jag verkar inte vilja det än. :)

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Tack pagan! Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar kommer lätt till mig!

Pagan
0

Rätta takter PellisSkrattande

Skogis, formulera din önskan!!Kyss

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Jag har allt jag behöver, jag har så att det blir över. Skrattande

Fast det blir så … ospecifikt, funkar det tro?

Isa56
0

Jag är en "klok" gumma i en stuga i skogen som odlar örter och gör salvor av olika slag. Och jag väver, syr,stickar, virkar,ritar,läser och har lite höns. Och några får för skojs skull.  Tungan ute

Pagan
0

Jag tror på att vara så specifik man kan så länge det känns bra. Överspecificerar man så krånglar man bara till det. Fridelfina din önskan blir ju till att du liksom vill behålla det du har eller? Vad HAR du? (du skriver jag har så det blir över)

Vad ska du med får till Isa, du är ju giftFlört

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Klippa ull av och göra garn. Som jag kan väva med eller göra underbara tröjor. Tungan ute

Visst om en förälskad karl ser ut som ett får. Då vet man att han är riktigt förälskad. Flört

Skogshumblan
0

Jahapp det ska göra. Jag längtar efter att längta efter ett fast jobb och ja längtar efter att få dela en årskurs med fantastiska Fatima!

/ Skogshumblan