Dagens visdomsord
Du är en sändningsstation som kommunicerar med Universum.
Varenda sekund sänder du en frekvens till Universum och varenda sekund får du sändningar tillbaka.
För att skapa det du vill ha måste du telegrafera din önskan utan att bryta sändningen, och det gör du genom att inom dig hålla fast vid vetskapen om att din önskan har manifesterats.
Men om du börjar tänka att din önskan inte finns här, och om du börjar tvivla, då har du precis brutit sändningen.
Universum har tappat din signal och har istället tagit emot din nya signal som säger att du inte fått det du önskar dig.
Ofelbart svarar då Universum på din nya signal och du får ta emot det du sänder ut:” min önskan finns inte här”!
Det enda du behöver göra är att hitta tillbaka till frekvensen av att ha det du vill, så kommer Universum att leverera det till dig.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Underbart att du delar med dig Pagan *_*
MÖRKRET GÖMMER SKATTEN 
Det är svårt. jag fick ju köra till jobb också. jag är ju ekonomiskt oberoende och hemmafru. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag ska minsann vinna på lotto! Eller säger man att jag har vunnit på lotto???

appråpå det, man får tydligen vara ganska specifik. Jag har sagt att jag är en vinnare i Postkodslotteriet och vann i December - 2 biobiljetter, jag sade då högt och tydligt att Jag har vunnit pengar på Postkodslotteriet, idag vann jag 150:- per lott (har två) - så nu ska jag specificera mig och säga att jag är mångmiljonär tack vare Postkodslotteriet!!
Sajtvärd Tarot
Jag vinner ofta på trisslotter… 25 eller 50 kronor. Nej jag preciserar inte. Det gjorde jag en gång och vann faktiskt 10 000 på en trisslott. Dom pengarna är svarta och står på gården, med draken över framrutan. 
ja, lättare sagt än gjort. Tror att jag inte riktigt vet vad jag vill.
Nä, gillar min bil. Känner mig trygg med den. Har ju haft den i 4,5 år nu.
Och ingen ny gubbe tack. Han har precis börjat bli lite mer lätthanterlig. 
En ny hälsa. Ja tack och möblera om. 
Åh Pagan jag bara niger & stämmer in i orden. Själv har jag fastanställning i den kommun jag jobbar i. Jajamen, från och med nyss;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jag älskar att vakna varje dag, att få gå till mitt jobb på skolan där jag trivs så himla mycket, tack så mycket för mitt liv, jag har det så bra!
Känn det långt ner i magen, som på julafton då du var barn, den här förväntansfulla feelingen - då har du hamnat rätt…….säger de som vet
Sajtvärd Tarot
Ja sa liiite mer lätthanterlig. Vill nog inte ha någon mesig jasägare. Blir ju tråkigt då.
Jag är kärnfrisk, smal och smärt. Med världens roligaste och intressantaste jobb (och bra lön såklart). Jag älskar att jobba skift, mår så bra av det. 
Pagan, jamen så känner jag. Jag _älskar_ söndag kväll & måndag morgon för då har jag en helt ny och orörd vecka framför mig. Varje dag är ett nytt äventyr!
/ Skogshumblan
Stenrik vill jag inte bli. Jag vill bara få komma till den punkt där jag faktiskt vill bli fastanställd och därmed blir det för att det är min hjärtas innersta viskning till universum. Men jag är inte där än för jag trivs förbaskat bra med att vicka som jag gör nu. Mår så in i bänken bra med livet som det är. Tyvärr eller vad man nu ska säga….
/ Skogshumblan

Tyvärr???? du är ju i de bästa av världar
Själv vill jag bli stenrik, ekonomiskt oberoende, starta eget och öppna ett jourhem för kvinnor. Ha en kursgård med medial inriktning, ta emot klienter i Pagans Hut och vägleda med hjälp av Tarot, utveckla mig och gå kurser, plugga mer feng Shui ja herre jösses jag har så mycket planer att jag skulle inte hinna jobba
Sajtvärd Tarot
Jag har råd att göra alla renoveringar jag vill till huset och jag har ett överskott av pengar så mitt bröllop är bättre än jag kunnat tro! Blev det rätt formulerat? Blåbär…
Och då måste jag ha fastanställning så jag kan gå din kurs i runtydning, anlita dig som fengshui- konsult här hemma och ha råd att åka och shoppa tavlor hos Gilla på hennes olika vernissager. Ska bara komma fram till att det är det jag vill först;)
/ Skogshumblan
Åh! Jag ska också åka med och shoppa tavlor hos gilla! Madonnan väntar på mig, den ÄR min! Punkt!

Mina kurser kan du gå gratis Skogis, när jag är ekonomiskt oberoende så delar jag med mig av min tid - och då följer kunskaperna med på köpet
Du kan bli min klient i slutkursen på Feng Shui och runkurs- upplägg får jag jobba på
Sajtvärd Tarot
It's a deal Pagan! Ja men jag vet ju vad jag vill, jag vill vilja ha en fast anställning så jag kan få det. Men jag verkar inte vilja det än. :)
/ Skogshumblan
Tack pagan! Jag älskar pengar, pengar älskar mig, pengar kommer lätt till mig!

Jag har allt jag behöver, jag har så att det blir över. 
Fast det blir så … ospecifikt, funkar det tro?
Jag är en "klok" gumma i en stuga i skogen som odlar örter och gör salvor av olika slag. Och jag väver, syr,stickar, virkar,ritar,läser och har lite höns. Och några får för skojs skull. 

Jag tror på att vara så specifik man kan så länge det känns bra. Överspecificerar man så krånglar man bara till det. Fridelfina din önskan blir ju till att du liksom vill behålla det du har eller? Vad HAR du? (du skriver jag har så det blir över)
Vad ska du med får till Isa, du är ju gift
Sajtvärd Tarot
Klippa ull av och göra garn. Som jag kan väva med eller göra underbara tröjor. 
Visst om en förälskad karl ser ut som ett får. Då vet man att han är riktigt förälskad. 
Jahapp det ska göra. Jag längtar efter att längta efter ett fast jobb och ja längtar efter att få dela en årskurs med fantastiska Fatima!
/ Skogshumblan