Måndag imorgon
Och i fredags fick jag mail att min Gilded och Änglalek skickats så hoppas så att de dyker upp imorgon!!! Inte ofta man längtar efter en måndag direkt :D
Pagan redigerat
Min ska det stå, inte mon :)

Hahaha Pellis, du låter något otålig
ja men så gott att någon av oss längtar efter måndag, tack för det då kommer den ju snabbare
Nå skämt & sido, jag förstår dig så väl. Har väntat och längtat jag också efter mina nya kompisar, Isa går ju också i väntans tider, fast där är det ju på svensk översättning, lite taskigt läge. 
Själv går jag och väntar på att jag ska komma till skott, vill HA, men vill ha för många och att välja är ju jättesvårt. Fast jag är helt övertygad om att den lek som ska bli min kommer att uppenbara sig på ett minst sagt uppenbart ställe så jag väntar så gärna.
En kompis för livet tål att väntas på
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Precis, när det är dags vet man ju :)
Förstår precis vad du menar! Sen när man får leken och har packat upp kartongen och annat skröfs. så sitter man där och liksom inte vill öppna leken. Man måste sitta en stund och bara känna den i handen (kortleken alltså)^^
En stund i andakt
Jag väntar med på måndag för då är jag leeeeedig!!! 
Typiskt
inget med posten idag.. Kanske imorgon 
Woho! Fick sms-avi istället så nu ligger dom här men sonen tillåter inte att jag glor just nu så får vänta tills gubben kommer hem 
WWWWWWWWWWIIIIIIEEEEE!!!!!!!! 
En lycklig nedkomst. böcker, änglakort och min Osho zen på svenska. Det står på svenska utanpå iallafall. Ska bara äta först och varva ner. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Roligt Isa!! 
Grattis båda till era nya lekar!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.