Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 956 ggr
Skogshumblan
0

Söndag 5 Februari

God förmiddag denna kalla vinterdag. I natt hade vi -27 här men nu börjar det bli "vettiga" grader igen. -13 ute nu. Hoppas ni får en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[MorganLeFey]
0

Godmiddag!

Här hade det kommit lite snö på morgonen, så nu är det vitt ute och solen lyser. Men det är väldigt kallt. Ska gå ut en promenad och göra några slags benvärmare av en gammal tröja, så att jag inte fryser om benen. (Klipper av ärmarna och använder dessa på benen, he he)

plutopellis
0

God förmiddag! Här hade vi runt -17 och hade hela 15 grader inne när jag gick upp! Underbart Glad och underbar sovmorgon fick jag också då gubben gick upp med sonen. Så har haft en toppen söndag hittils.. Tvättat och dammsugt, nu blir det banne mig att ta ner julgardinerna Skäms sen blir det babysim i eftermiddag, dögulligt! Tungan ute

Isa56
0

Godmiddag. Skrattande

Det var ner på -18 och vände inatt. Nu är det strålande sol och goa -6 i skuggan. Ska masa mig ut om en stund, och njuta av solen.

Äntligen. Tog runt tre timmar innan internetet kom igång. Trots att vi inte har trådlöst utan fast bredband.

Nåja det skulle nog vara så. För jag fick städat ut en hel del gamla krämer/salvor. Och plockat undan lite på skrivbordet. Mina änglar tycker nog jag sitter här för mycket.

Dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag är tålmodig, tolerant och diplomatisk."

Haha, den var klockren ju. CoolOskyldig

Ha en skön söndag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

God middagGlad

Kallt! Idag är det bara -20  håller mig nog inomhus. Ska kanske göra någon nytta istället för att sitta framför tvn, men soffan är ju skön. Ikväll ska jag ju på Zumba och då får jag ju lite motion. Ha en bra fortsättning på söndagen

Kram Doris

Allting är möjligt

Pagan
0

hej på er

Lite sent för en morgonhälsning. Kom hem nyss efter en kväll i glada vänners lag i går kväll/natt. Här vräker snön ner och det ser ut att hålla på ett tag. Just nu milda -6 så det blir att ta det goda med det onda - eller tvärt omTungan ute

Låter som du fått fatt i ett budskap som heter duga i dag IsaFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

Jädrans vad det var kallt när jag var ute en runda!!! Huuuuu!!! Det är minus en massa grader och stark östanvind. Det biter ordentligt i skinnet.

Jag tror, jag tror på sommaren

Jag tror, jag tror på sol igen

fridelfina
0

Goder kväller!

Här har det som hos er varit kallt, kallt. Men nu är det "bara" -6 gr! Vi har varit aktiva idag, tvättstugan, dotter och jag fösntershoppat i 3 timmar medan sonen och maken varit på inomhuspaintball, sen var vi hos min min mamma som fyllde 66. Kl är bara halv åtta, är nöjd med min dag!

Ser att månen börjar bli full - sjunger en månsång och laddar inför den nya arbetsveckan. Den kan ju bara bli bättre än avslutet på denna vecka iallafall! Kyss

Skogshumblan
0

God kväll i stugan.

Efter två-tre veckors frånvaro var jag tillbaka i dojon idag igen och vad gör jag? Jo nästan det första jag gör är att stuka tummen illa så jag blev mest sittande resten av passet.Men det var kul att vara där och känna energierna. Jag hoppas tumeländet läker fort för jag tänker inte vara hemma i två - veckor till!

Nu blir det lite slötittande på tv sen bingen så detta invalida stycke orkar upp och jobba lite i morgon.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Nämen så himla tråkigt Skogis. Ska sända dig lite läkning då jag går och sussar om en stund. kram

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, tack. Tror det hjälper fint:)

/ Skogshumblan

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu går denna granna gran till vila för i dag, ska tänka goda tankar och affirmera att skogis tumme mår så mycket bättre, men annars säger jag natti natti och……

Sajtvärd Tarot

[MorganLeFey]
0

Skogis - jag blåser på dina tummar - nnuuuuu!!!!!

Puuuuusssssstttthhhhhhchhhhcccc    flämt  flämt Tungan ute

Skogshumblan
0

Tack Morgan.

/ Skogshumblan