lördag 4 februari.
Goddagens i stugorna. Här är kallt som i en frys. Hade -20 ute i morse men nu har det nog stigit en grad eller två:) Så vi får nog hålla oss inne idag, finns ju att göra här inne. Ha en fin helg alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godförmiddag skogis och alla andra som droppar in efter morgonbestyren
Idag ska jag åka till skroten. Det är så himla fasligt kallt att jag får ha långkalsonger på under jobbbrallan. Ska till exet, särbon, äkta hälften - allt i ett - vad man nu kallar en sådan - han har en del skräp han vill bli av med.
Sedan har ju cirkeln kört igång så det blir till att bekanta sig lite med det "nya" och låta intuition och inspiration flöda över.
Ha en underbar lördag och let´s be careful out there
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God förmiddag alla! Ja fy vad kallt! Jag tror minsann jag allvarligt ska fundera över att ta lån och skaffa bergvärme till nästa vinter! 10 grader inne imorse :/ en liten kille med så överfull blöja att jag tillslut inte hade annat val än att ställa honom i den iskalla duschen! Elak mamma!! Ush vad hemsk jag kände mig, men han blev glad så fort han hamnade i handduken så det är ju glömt från hans sida i alla fall.. Får kanske bli min fråga i orakelkortscirklen.. Bara formulera om så det inte är ja nej fråga.. Annars är det bara bra, man tycker det är synd på den vackra solen då man hellre sitter inne men.. Hoppas alla får en bra dag!
Godmiddag!
Här är också kallt och jag har inga långkallingar!! Tänkte åka och handla färg idag, men vete sjutton om jag ska ge mig ut i "bara" byxorna.
Funderar………
Känner mig bättre idag och vill INTE vila en dag till!
Godagens !
Kilar in här också och säger hejsan hoppsan.Fy uch vad kallt ni har det,ryyys mera ved och mera eld i spisarna.
Nä nu ska jag försöka skärpa till mig och bli som folk,vi ses om några dagar och ha en fortsatt fin Lördag och skön helg alla.
kramen på er 
Ha det bra så länge Uris och snälla, bli inte som alla andra. Gillar dig som du är! ;)
/ Skogshumblan
Jag var nere i affären och bestämde mig för att det inte går att vara ute utan kallingar idag. Får väl hitte på något inomhus istället - läsa bok kanske.
Jag hade köpt en bok som heter "Brödraskapet" och som handlar om Tempelriddarna, men texten är så liten att jag inte kan läsa. Ska se om jag kan hitta boken i vanligt format och inte pocket. Det verkar vara en spännande bok och jag är ju väldigt intresserad av detta med Tempelriddarna och alla myter och legender kring dessa.
God middag. 
Här har jag varit i farten lite. Vaknade väldigt tidigt idag så det blev först en timme i sängen med en Pc-tidning…. Men! vad tror ni om mig? 

Sen blev det frukost och en trädgårdsrunda med hunden, bra påpälsad. Dvs jag var bra påpälsad, hunden är bara pälsad och klarar sig gott med det. La in lite vd i braskaminen -17 ute. Efter det starta bilen, skrapa rutor. Sen körde vi in till klippan och köpte nytt batteri till bilen, de gamla började låta väldigt trött. Glad är jag som betalade en tusenlapp för det batteriet. Affirmerar: "Mitt liv är fyllt av överflöd"
Nåja ingen större katastrof. Fast ….Visst katten är det dyrt!!!
Nå tanka, handla och sen hjälpas åt med middagen och nu är jag trött. Redan! Jo jag la på skyddet över framrutan utan att leka drake. Fast det blåste lite idag.
Jo sen har jag en nästan färdig läggning som ska skrivas och skickas, men det tar jag lite senare idag. 
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godafton raringar, har fått vara klädd i allt som jag fann i "maskerad garderoben" har känt mig som en michellingubbe! men jag var ju iallfall nästan varm. Nu ska jag fixa till mig lite, ska på middagsbjudning minsann. Får vara hur kallt det vill men jag går inte dit i långkallingar!! Det kan jag ju bespara dem
Ha en fortsatt trevlig lördag
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, piffa till dig, ha en jättetrevlig kväll och frys inte ihjäl utan långkallingarna. Ta termobyxor med dig ifall det blir kallare när du ska hem.
/ Skogshumblan
Hm, Jag la alltså in ved i kaminen och ingen vd om nu någon blev rädd oh trodde jag eldade med avlagda Vd-gubbar och gummor.

Isa, hahah det hade jag inte märkt. tror kroppen fyller i bokstäver åt oss.
Men ditt inlägg gav mig tankar om straff, helvetet och skärseld
/ Skogshumblan
Haha, ja man vet ju aldrig vad konstiga tanter kan ta sig för.
Avlagda vd,s får andra straffa. Tror de sotar igen skorstenen för oss. 
Isa nä vi gör lite som vi vill och struntar i vad som eventuellt sägs och tycks eller hur?!
/ Skogshumblan