2:a Februari God Morgon gott folk !
Gomorrn på er !
Men hej och hå vi är bara inne på andra Februari och jag börjar redan få vårkänslor
ute i god tid i allafall 
Sitter här med kaffet i hand och funderar,vill odla mer än vanligt i år men ska åka bort tre månader under våren och vem ska då ta hand om dessa stackars plantor och gröda som växer.Alltid är det något att fundera över och drömmen är att odla majs.
Hmm bara att inse fakta,inga odlingar i år,snyft 
En skön dag det ska ni alla ha, så det så och hör sen 
Hoppsan två morgon trådar,såg inte din MorganLeFey men desto mer trevligt med dubbelt god morgon 

God morgon på dig också! Härligt med odlingsdrömmar. Hoppas du kan få sätta dem i verket någon gång.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Min första sommar med egen trädgård, blåbär även här vill säga! Mest blir väl att se vad som redan finns och pga ekonomi blir det inga stora inköp men min dröm är ett litet potatisland :) Glömmer alltid säga godmorgon! Haha
Godmorgon allesammans 
Odla. Typiskt egentligen vi har massor av plats men jag har inte den orken och tiden att odla. Maken har ju fibro, så han ägnar sig åt det nödvändiga i trädgården. Men lite pepparmynta, citronmeliss och ibland lite andra örter. Det blir det ibland. Te på pepparmynta, citronmeliss och svart vinbärsblad är bara så gott när förkylning och frusenhet går igång på vintern. En av mina söner älskade det teet med lite honung i.
Nåja när jag blir pensionär då ska jag…. odla, sticka upp allt garn jag samlat på mig, lära mig väva, har en vävstol i källaren som följde med huset. Sy klart alla handarbeten. Rita, läsa och njuta av friheten. 
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Nu är det nyttigt med kaffe igen. 
"Jublar" som den "kaffekäring" jag är.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻