Tisdag sista januari
Det var en kall morgon hörrni! Ca -11 när jag steg upp, kallt med fingervantar på morgonprommisen med vovven kan jag tala om! Som tur är hittade jag min förlorade handske på marken vid bilen så nu är den på upptining
.
Igår försökte jag få tag i min väninna som var planerad med nedkomst i fredags. Mobilen var avstängd. Antingen är hon trött på alla som ringer och hör efter om hon är hemma… eller så är det dags!!!! Spännande är det iaf. Det är deras första bebis så det ska bli så himla roligt!
Önskar er en lika fin tisdag som jag tänker ha!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag 
Ja det är lite kyligt men vi har bara 8 minus idag så det blir en sval långpromenad under dagen.
Ha en fin dag på er 
Godmorgon! Tur ni skriver datum här varje dag så jag har koll! Dagar och framför allt datum försvinner när man bara går hemma! Ush, tiden bara springer iväg! 29 mars fyller lillkillen 1 år och 1 maj börjar jag jobba igen :( väntar ivrigt på mina lekar jag beställt!! Ha en bra dag alla! Jag vaknade på fel sida så det kan ju bara bli bättre! Kram kram!
Godförmiddag Elpida, urshamanismen, plutopellis och alla andra härinne. 
Lite förkylningsgrinig. Men det börjar släppa. 
Ja Plutopellis dagarna försvinner och man blir helt borta på datum när man går hemma. 
Tur du hittade din handske, de behövs nu. 
Ha en skön tisdag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godafton goingar
Ska iväg till flygplatsen och hämta hem gubben, ankomst 19.15 stod det, men nu har de ändrat till 22!! Herre jösses, kanske lika så gott att åka direkt till jobbet efteråt. Hjälper inte att skilja sig, de fortsätter att ställa till det för en
Här var också himla kallt i dag, ja -11, -12 är väl inget för de uppe i norr men för oss här nere är det SVINKALLT! Har fått skrapa rutorna på bilen flera gånger under dagen. Men så fint det är när solen dyker upp och det glittrar i snö och is. Ja allt är egentligen bara bra beroende på perspektiv.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Go kväll!
Här är kallt också men tack och lov har jag sluppit frusen bildörr ett par dagar nu. Kommer säkert slå till snart igen antar jag.
Var och vickade en dag i klassen jag haft i 12 veckor. Inte klokt vad man kan sakna 22 små liv sådär…
Barnen är i säng och maken iväg på sin vanliga tisdagsaktivitet så jag sitter här och häckar. Funderar på att ta fram kort och göra den där läggningen som amandla tipsade om, "hur blev det såhär".
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Äsh det blir lite slött på tv och virkning!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

nämen nu missade jag ju Äntligen hemma igen!! Den där j*kla TV:n, jag glömmer ju att jag har den.
missade det okända också igår. Får alltid höra på jobbet att "denna veckans avsnitt var ju det bästa någonsin" typ. Får ställa äggklockan imorgon, är det nåt på tv på onsdagar tro?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Och här slinker jag in tio minuter innan denna dag är slut och det är ny månad.
Så vad säger man då - man säger godnatt och sov gott 
Natti natti. Från en som också ska gå och lägga sig.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag trodde jag skulle vara sist - he he