Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1154 ggr
plutopellis
3

Inte sovit mycket i natt..

Bara legat och tänkt på min gilded och orakellek jag fick lov att beställa igår! Trött, ja men lätt värt det! Hihi, och idag drar gillas kurs igång. Nu är det bara hoppa huvudstupad in i "det här" och släppa alla rädslor och försöka öppna upp min tillstängda kropp! Woho!

[urshamanismen.se]
0

Skrattande Sovit har jag gjort men det första var att öppna lektion 1 i morse Skrattande

Det ska bli så kul och amatör som jag verkligen är får jag nåt att bita i Cool

plutopellis
0

Jag också blåbär, lät som flera av oss var det och det känns tryggt tycker jag. Då är man inte ensam om att vara förvirrad! Haha :)

Isa56
0

Ni kommer att bli förvånade över hur bra det går. Krångla inte till det för mycket, så kommer mycket av själv. Ni har en rolig tid framför er. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[urshamanismen.se]
0

Vi är i tryggt sällskap om fler är förvirrad Skrattande

Men som Isa skriver en rolig tid framför oss det har vi Cool

plutopellis
0

Precis! Har längtat och längtat!

Jessica Holländare
0

WWWWWWWWWWWWIIIIIIIII!!!!!!!! Superkul med kursen och superkul att beställa nya grejer!! Jag läste igenom en tolkning jag gjort för något år sedan av narren när jag tänkte göra en såndär gratiskurs som man kan göra själv.. Blev nästan lite impad av mig själv och undrade varför jag inte fortsatte med de andra korten…! Tungan ute

plutopellis
0

Gratiskurs?? Aldrig hört talas om, det har du aldrig sagt! Du får väl fortsätta nu istället med dina kort :)

Jessica Holländare
0

Om man söker på nätet på tarotkurs så hittar man massa olika som kostar pengar eller är gratis. De som är gratis är ju bara tips på hur man kan lära sig och inget man redovisar till någon eller kan vända sig till någon om man behöver hjälp, utan de gör man ju helt själv. Skrev ut en som är i fyra dela och löper över några veckor som verkade vettig och intressant. Men det blev inget av att jag gjorde något mer än ett kort tydligen… Har utskriften kvar så du kan få se någon gång om du vill. Glad

plutopellis
0

Spännande, latmask Flört men nu kommer vi i alla fall bli tvugna att lära oss! Woho!!! Tungan ute

Jessica Holländare
0

Precis!! Kanske är en aning mer engagerad då! Flört

Skogshumblan
0

Ni är för härliga! Instämmer i Isas kloka ord. Njut och var stolta över det ni gör för jag lovar att ni kommer få fint stöd och hjälp av varandra och inte minst av Gilla. Är nästan sugen på att gå kursen igen men jag hinner inte just nu :P Lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
1

ja sånt härligt engagemang, blir ju riktigt avis. Jag minns att jag var helt uppslukad jag med. Tror Gilla hade fullt upp för jag tolkade bara död och domedagen i det mesta i början. Även i bägar nian tror jag Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan jag tror jag dör av skratt! Knappt hade hon återhämtat sig från dig så dök jag upp. Som såg tecken i _allt_ även där inga fanns och som var ute i "geografin" lite väl mycket i början men det blev ju ordning på det så småningom ;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

ja herre jösses. Stackars GillaSkrattande Hon hade fullt sjå att bromsa mig, minns att hon fick ta sats, andas djuuuupt  och tyyyyydddddlllliiiigggggtttt förklara att jag inte skulle mista jobbet och alla pengar på en o samma dag. Att jag faktiskt skulle överleva fast jag drog svärds 10:an. Hahaha, goa minnenCool

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Hahaha! Att hon vågar ha fler grupper ;)

Skogshumblan
0

Pellis, jag som själv är lärare kan förstå henne. Det är en enorm kick och häftig grej att få vara med om den utveckling och resa det är när en elev lär sig. Fast lite galenskap underlättar ;)

/ Skogshumblan

Pagan
0

ja, du. Antingen har hon taskigt minne eller ett sjuhelsickes tålamooood!Skrattande låter henne besvara den fråganTungan ute

Jag tror och hoppas att Ni får samma goa utbyte av kursen och att era minnen blir lika "ljuvliga"Flört då blir det Ni som flinar och säger "minns du….."

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Hoppas jag också!!

LightAndShadow
0

Ts: Jaha, så det blev en Gilded för dig också ja Flört, förstår att du inte kunde vänta. Dessvärre har ju inte jag kunnat gjort första uppgiften än men jag hoppas och förväntar mig att min kortlek kommer med expressleverans imorgon så jag också kan hänga på.

Tänkte först fuska och testa att vara med ialf med min orakelkortlek och hoppas att någon av arkanakorten som också ingår i den kortleken kom upp men det kändes fel så jag får hålla mig till tåls, tur att veckan har sju dagar så jag hinner ikapp er. Kul kul är det!

#12 SkrattandeCoolSkrattande!!

Jessica Holländare
0

Roligt att vi drog samma kort syrran! Tungan ute

plutopellis
0

Gjorde vi?? Tänkte jag inte ens på!!! Haha! Ja gick bli en gilded, fast väljer att använda min rw under kursen för vi fungerar bra ihop. Gilded får bli ögongodis just nu, till skillnad från dig hade jag ju en som jag kommer överens med..

Isa56
0

#13 Fast efter Pagan hade Gilla mig. Kyss Som envist tolkade 7 bägare som lite romantiskt positivt. Det blev bakläxa direkt där. TystCool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Isa, *asg* åh ok…och ändå har hon nya kurser efter oss tre "stollar"! Tja vi kanske inte var så tokiga trots allt?!

/ Skogshumblan

[urshamanismen.se]
0

Härlig tråd att läsa ,snokade nyss inne på yahoo och alla blev godkända efter första dragningen.Härligt Cool

plutopellis
0

Jag var helt säker att jag snurrat in mig helt fel när jag fick en annan känsla mot vad kortet betyder enligt materialet och var helt säker på att jag skulle bli första i kursen som inte fick godkänt! Haha! Det här är jättespännande!!

Skogshumblan
0

Pellis, om Isa, Pagan & jag fick godkänt på kursen lär du nog också få det. Det blir inte värre än " gör om och gör rätt"( som jag säger till mina elever) ifall du hamnar lite fel eller tolkar fel. Kan nästan lova att du kommer känna att du själv lär dig veta när du gör rätt och inte inom ett par lektioner. Intuitionen du vet ;)

/ Skogshumblan