God Morgon 30 Januari
God Morgon !
En lite dimmig morgon fast det verkar kallt,brukar det verkligen vara dimma den här tiden på året,mysko 
Önskar er alla en skön Måndag 
Allt gott till er kram Heike 

God morgon Heike & alla tarotare. Vilken härligt bild Heike! Mysko och väder tycker jag det mesta är numer. Känns som vi svängt om rätt mycket med väder och vind…. Idag är första dagen på resten av ditt liv- vad vill du ha ut av den? Ha en skön måndag och vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Men vad konstiga alla trådstarter blir,har hänt mig på flera ställen att #0 hamnar som dubblet i nummer # 1 
Har sett flera trådstarter där inlägget upprepas i #1 ,det spökar visst på i fokus 
Man ser ju ut som en upphakad grammofon skiva som upprepar sig 
Ja så är det här med, noll och ett är samma! Förra fredagen var vi ute och körde och det var sån dimma att man Max så någon meter framför sig! Håller med att det känns konstigt att det är så mitt i vintern…? God morgon förresten! Haha, hoppas alla får en toppen dag!
Godmorgon allesammans 
Ja #0 är dubbelt i många trådar här med. Trodde det var min dator som spökade.
En sagolikt vacker bild Heike. 
Ja konstigt väder har vi i vinter. Just nu skiner solen här nere, men det är kallt i vinden.
Eftermiddagsskift denna vecka. Så jag kan ta det lugnt nu på förmiddagen.
Ha en skön måndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Hej svejs!
Fylld av ny kraft efter en riktigt skön slapparhelg! Solen lyser just nu in genom fönstret och värmer mitt öra så gott! Ska hem och rasta vovven lite på lunchen!
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God middag!
Vilken vacker snöbild 
Här lyser solen men vinden känns kall. Någon snö finns här dock inte, men det kanske kommer. Man vet aldrig. Det är minusgrader så hade det snöat hade det legat kvar.
Dagen innehåller för mig många göromål. Ett är att jag ska till Coop Forum och det får jag sätta fart med nu.
Ha en bra dag !
Morrn da! Här är det strålande sol
och några minusgrader. Idag ska jag ha tvättstugan och så ska jag klippa Albin-pudeln. Efter det måste det städas så jag kan sätta igång och sy på lapptäcket igen.
Godmorgon! Äntligen verkar det som att internet vill funka ordentligt, lagom tills ledigheten tar slut… 
Men, men… Känner mig en aning förkyld idag, men glad och positiv!
Ha det bäst alla!!

Jojomensan #0 här kör jag genom dimma till jobbet rätt ofta. Är ju iofs upp med tuppen så det kan ju bero på det.
Här har vi haft bitande kallt men härlig sol under eftermiddagen. Så himla härligt. Tänk så mycket trevligare allt blir när Mr sunshine hälsar på.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

nattidax - sent som tusan. Ska ju upp kl.4. Att Ni ska vara så trevliga att umgås med
Nåväl nu ska jag natta mig, lägga min lapis Lazuli under kudden - h*n har varit till stor hjälp sista veckan faktiskt - lite otippat, nåväl sussa lugnt alla. Även du Plutopellis!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Måste jag?? Då får jag väl lägga ner mobilen då, hihi! God natt alla!