Söndag 29 januari
God söndag alla goa.
Här är det kallt men friskt. Nyss inkommen från en härlig mogonpromenad. Sitter här och äter kex och myser.
Hoppas Ni får en skön söndag vad Ni än tar er för.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God middag. Håller på med maten och städar. Hoppas ni får en skön söndag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag.
Har varit som i ett ludd under hela gårdagen då jag börjat om på full dos med sömntabletterna. Lyckades somna inatt trots grannarnas fest som lät som att den var i min lägenhet. Vanligtvis brukar man ju bara höra basen och skratt då och då, men musiken hördes helt in i min lägenhet. Dom började redan 17.00 och överröstade filmen som jag låg och såg. Tycker att det är ganska respektlöst då dom vet att det bor en småbarnsfamilj ovanför dom, och jag som bor under fick höra hur 10 personer samtidigt stod och hoppade upp och ner precis ovanför min säng. Hoppas bara att barnen fick sova också.
Nåja, har fått sova iallafall och nu ska jag nog ta och vandra iväg till föräldrarna och äta lunch
Momiji, gott att du fått sova!
/ Skogshumblan
God eftermiddag uch ja sånt där kan vara jobbigt och lite respekt får man visa om man bor i flerfamiljshus. Vet flera bekanta som bor så och klagar på väsen från grannar,inte bara fester utan en massa annat tok en del har för sig.Skönt du fick din sömn i alla fall.
Ha en fortsatt fin dag 
God middag alla tarotare!
Jag tog en välförtjänt sovmorgon idag och har precis städat i badrummet. Nu blir det städning också i övriga rum när jag ändå är igång.
Solen skiner igenom tunna moln med det blåser. Jag tänkte i alla fall få lite luft på mig innan solen går ner.
Ha den skön söndag alla 
Godmiddag. 
Jag har varit en runda inom Klippan och sen blev det middag. Nu ska jag slöa en stund innan det blir lite småplock. Njuter av solen som tittar in, men det är kallt i vinden.
Önskar alla en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Har haft kalas här idag och nu är vi "ensamma" hemma! Det var några som inte kom, men vi vart totalt 16 pers. Är trött och lovar mig själv att gå och lägga mig tidigt ikväll. I morgon är en nydag och början på nästa vecka, jag önskar att jag kommer ikapp på jobbet så att det blir mindre stressfullt
Natti Pagan och sov gott alla ni som sussar eller ska sussa i natt.
/ Skogshumblan
Natti natti. Jag blir nog uppe ett tag till. Jobbar eftermiddag denna vecka. 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
"nattsudda" lugnt Isa och ha en skön arbetsvecka ifall vi inte ses innan du ska iväg.
/ Skogshumblan