Tarot iFokus

Tarot

Etikettofftopic
Läst 705 ggr
plutopellis
0

Såg på tv...

Satt och glodde lite på tv, ett program som handlar om choklad på TLC där de skulle halloween pynta butiken och la ut ett gäng tarotkort.. Tyckte det var komiskt att man hamnar i halloweenkategorin bara för att man har lite tarotkort hemma..

Amandla
0

Åh, det är lika bra att du vänjer dig vid att anses som lite spooky nu *lol* Vänta bara tills du börjar få in meddelanden från guider och anhöriga på andra sidan när du lägger korten… och när du talar om det för din klient Tungan ute

(inte säkert, men det blev så för mig och det har minst sagt varit en resa)

[urshamanismen.se]
0

Skrattande Hi hi vi anses nog tillhöra halloweenkategorin dom flesta av oss av dom som inte skiljer på trick or treat med det verkliga andliga arbetet . Lite komiskt och kan  bara le åt det Skrattande

Skratt,, Amandla jag har redan fuskat och tagit Wolf till hjälp i tarotläggning innan kursen ens dragit i gång,fuskmaja som jag är Skäms

Schhh inte skvallra för Gilla nu att jag fuskat Flört

Amandla
0

Haha, tycker inte det räknas som fusk att du tar Wolfen till hjälp, snarare ska det bli intressant att få läsa vad han svarar! För du låter väl oss få veta? Skrattande

Isa56
0

Haha, jaså vi räknas till halloweenkategorin. För mig känns det lite långsökt. Flört

Och jag som tycker Halloween är ett amerikanskt fenomen och inte ett svenskt. Har nog med ålder att göra. Barnbarnen har det som tradition att fira. Cool

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻