Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 910 ggr
Skogshumblan
0

Lördag 28 januari.

God morgon! Så var det lördag, hoppas på en fin sådan för oss alla. Ni som är lediga njut av er ledighet och ni andra önskar jag en bra dag på jobbet. Själv ska jag tvätta, städa och så ska jag hämta min orakelkortlek. Har legat vaken i timmar i natt, har en orolighetskänsla i kroppen som jag brukar få när det är något på gång, ett slags varsel. Känns lite olustigt innan jag vet vad det är men det lär visa sig så småningom. ;) Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

God morgon! Här blir det också städ, tvätt samt köra in ved så vi kan få lite värme här, tråkigt men nödvändigt! Hoppas det visar sig snart så du kan sova gott kommande natt :) roligt med nya orakelkort! Vill också ha lite nytt men är nog mest för att man läser om alla andra här som köper nya lekar, böcker mm :) ha en bra dag alla!

Skogshumblan
0

Plutopellis (är det ok att kalla dig Pluto eller bara Pellis?) Ja fy för moderna sisofysaktiviteter som tvätt, släpa ved etc. Hoppas du får hjälp så det blir gjort fort.

/ Skogshumblan

Pagan
0

Godmorgon

Lördag!! det riktigt andas ledighet och en mer avslappnad atmosfär mitt tempo är redan nere på låga varv. Underbart!

Så du ska hämta hem en ny kompis skogis, trevligtGlad mindre trevligt med den olustkänsla du har, kramis.

Ja det ska även tvättas och städas här under dagen. Men först lite mer slappartime.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godmiddag Skrattande

Tvättade gjorde jag igår. Tungan ute Här ska det tankas bil och handlas. Sen en tur på löpbandet. Det är megakallt i vinden idag, så jag vill inte gå ut. Det räcker med hundprommisen imorse. Tyst (skallrar tänder)

Fick en riktig kick imorse när jag steppade på vågen, ner ungefär 4 kilo sen i julas, gör ett kilo i veckan. Nu ska jag bara hålla mitt matsätt tre månader till ungefär så är jag tillbaka i samma vikt som innan hjärtinfarkten. Lycka. Och jag känner mig redan lättare och lite piggare. Kyss

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Strålande Isa. grattis!!!!!!!Skrattande

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Tack Pagan. Det är lite lättare nu, för maken har gått ner tio kilo på tre månader. Så nu pushar vi varandra. Tungan ute Och håller koll på varandras mat. För vi har upptäckt att vi ska äta lite olika aker för att gå ner och må bra.

Skogshumblan
1

Har hämtat min nya lek. Kärlek kärlek! Ska "gosa" med den senare!

/ Skogshumblan

Isa56
0

Grattis Skogis. Tungan ute

plutopellis
0

Isa, grattis! Så skönt! Och alltid trevligt att maken är inblandad också Glad

Humblan, du kan kalla mig vilket som eller Pernilla Glad brukar kallas för antingen eller så då brukar jag slå ihop det som användarnamn för det är ju alltid ledigt Flört

Fick ingen hjälp med grejerna eftersom jag passade på när huset var ödelagt! Haha, sonen är hos barnvakt och gubben "leker" med vänner så jag passar på när ingen hänger i byxbenen på mig Tungan ute men nu får det allt räcka och jag tänker lägga mig i soffan och glo på tv och trycka i mig ostbågarna som inte åkte ner igår Skrattande

Skogshumblan
0

Pellis, det gör du rätt i! Hoppas blivande maken visar uppskattning för ser slit du gjorde medan han roade sig ;)

/ Skogshumblan

Pagan
1

ja sicket slit, måste ju klart vara värt en orakellek eller tvåFlört

Sajtvärd Tarot

plutopellis
1

Ja precis Pagan! Det måste det verkligen! På min önskelista: da Vinci-leken (kostade ju tydligen bara 99 på vattumannen nu), en Gilded samt änglakort av något slag. Det måste ju allt slit varit värt ju! När han fick leka och ha roligt Skrattande ska föra detta vidare till honom hahahaha Tungan ute

Skogshumblan
1

Pellis, kostar den inte mer så är han _skyldig_ att köpa den tycker jag. Snart alla hjärtans dag- bättre kort kan man väl knappast få?! ;)

/ Skogshumblan

plutopellis
0

Haha! Toppenbra :) så såg jag att det kanske blir en tråd med änglkort här och då måste jag ju ha en så jag kan vara med! Absolut livsnödvändigt ju!!

Pagan
1

Jaa men prexis, en måste ju få andas lite magi - sedan vet ju varenda kotte att om mamma e nöjd så e familjen nöjdTungan ute

Sajtvärd Tarot

plutopellis
1

Haha, ja han kommer nog inte undan det här. Nästan så jag ska skriva ut hela diskussionen och peta in den under näsan på honom Skrattande

Skogshumblan
0

Pellis haha lova att du filmar det hela och låter oss se hans reaktion, snälla? :D

/ Skogshumblan

plutopellis
1

Hahaha! Ja det hade varit något det! Tungan ute

fridelfina
0

Godkväller! Här har handlats, städats, putsats och skjutsats barn å lite till. Men jag har också sovit middag och tittat på TV lite. Känner mig nöjd med dagen!

I morgon blir det lite släktfika/middag av enkel sort - jag och maken fyller år i januari så vi slår ihop det för enkelhetens skull.

Pagan
0

Låter najs det Fridelfina. grattis grattis också dåGlad

jag har haft en go slappardag. fast jag har fått tvättat upp, skurat badrum och lagat en himla god gryta också, så helt oproduktiv har jag ju inte varit.

Nu har jag färgat håret för andra gången, ser lite lätt solstollig ut, svider bra i hårbotten gör det också. Får bli en tredje gång under morgondagen - man får ju lov att låta håret vila liiiteTungan ute

Sajtvärd Tarot

fridelfina
0

Tackar!

Isa56
0

Grattis Fridelfina. Tungan ute Praktiskt att kunna slå ihop kalasen, så hade jag min förra man de också.

fridelfina
0

Tack! Ja visst är det praktiskt, vi firar barnen i februari… sen dröjer det 11 månader till nästa födelsdagskalas igen! Tungan ute

Isa56
0

Godnatt go vänner dags att sova.Glad

Kram Isa

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nattinatti isa, samma här. dags att få på pjamasen och träffa John Blund

Sajtvärd Tarot