God afton torsdag 26 januari
Allå allå!
Idag är det torsdag redan!! Tiden rusar. I morgon är det FREDAG!!! då ska jag klippa mig, färga håret, slappa, mysa och kanske om jag hinner sätta på TV:n. Idag blev det lite hektiskt, kom därför sent hem och nyss fått i mig middagen. Nu ska jag hänga lite med er
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Det lät som en trevlig fredag!! Själv ligger jag med värmekudde på magen och misstänker matfärgiftning men är nog nojjig.. Har haft en toppendag så gör väl inget att må lite dåligt såhär till kvällen :)

nämen vedervärdigt ju. klart det inte är bra att må dåligt vilken tid det än må vara på dygnet plutopellis. Kramar dig via cyberspace och blåser bort det onda!! Har du tagit 10 vitpepparkorn? det är min mirakelmedicin mot magåkommor. Fungerar varenda gång.
Sajtvärd Tarot
Usch då Pluto, låter vidrigt
Hoppas det går över fort!
Jag är riktigt igång nu känner jag efter att ha haft en trött vecka, så skönt!
Tack :) känns som om det kanske släpper så hoppas det bara är magknip och inte förgiftning :/ men blir som det blir, humöret är på topp i vilket fall!

Låter gott det plutopellis
Härligt Amandla - har det vänt, det där "vad det nu än är som får oss att tycka allt är så jäkla jobbigt typ"?
kramisar i massor.
Börjar bli dax att knyta ihop säcken för i dag. I morgon har vi fredag som sagt!!! jag måste ta en dusch, leta rätt på gopjamasen, hitta min nattbok, ladda kaffebryggaren, ta fram jobbkläder, skriva inköpslista för helgen, ska bara…..
Sov så gott alla söta, i morgon e en annan da….
Sajtvärd Tarot
Godkväll och godnatt. 
Har sovit innan så en timme till kan jag vara uppe. Jobbar bara 6 timmar imorgon. Skönt. 
Plutopellis Krya på dig, hoppas det snart blir bra i magen. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻