Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 599 ggr
plutopellis
0

Onsdag 25 januari

God middag alla! Idag när jag vaknade bestämde jag ända ner i magen att det här ska minsann bli en toppendag! Och min son har rättat sig efter det och varit så snäll och go hela förmiddagen! Nu vilar han gott :)

Amandla
0

Morrn da!

Känner mig låg, trött och svag… får inte mycket gjort (har såna här perioder då och då, jag mår snart bättre). Tittar in här i alla fall, ska fortsätta se på mitt tv-serie-maraton sen, just nu är det Mad Men säsong 4 som gäller.

plutopellis
0

Hoppas det går över snabbt för dig amandla! Känner tyvärr igen det där Obestämd därför jag imorse skulle prova att bestämma mig för att idag, banne mig! ska det vara en bra dag Glad

Skogshumblan
0

God eftermiddag i tråden. Plutopellis det är rätta takten! Heja dig! Amandla, låt det vara "en sådan där dag" och ta nya tag vilken stund som helst;) Själv har jag haft en kanondag men blev ledsen och chockad då jag såg att Gilla har "sagt upp sig" från iFokus! Har ju varit i luften ett tag men jag trodde inte hon skulle göra slag i saken… Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

God eftermiddag!

Så tråkigt att både Ravenna och Gilla slutar Obestämd, mycket trist!

Har varit iväg på zumba på lunchen så det blir några timmar till här på jobbet!

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Godeftermiddag alla söta

Bra att bestämma sig redan vid uppvaknandet att det ska bli en bra dagSkrattande Amandla vi får hoppas att du får sådana dagar framöver. Äter själv D vitamin, det gör väldigt stor skillnad för min del

Hoppas kvällen blir lika kanon Plutopellis, tror jag snor åt mig lite av din goa energi.Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Gulliga ni  är! <3 Mår lite bättre Flört

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags att få lite skönhetssömn, ja inte för att jag egentligen behöver, men bäst att ligga steget föreFlört

Hoppas du får en bättre start på dagen i mon Amandla, själv ska jag vakna utvilad, glad och förväntansfull.

Sussa gott sötisar. I morgon e en annan dag

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godnatt, sov gott bland valrossarna i rosa/svarta trikåer. Haha Oskyldig

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Förvånad

Sajtvärd Tarot