Tisdag 24 januari
God middag!
Skiner solen på er? Här lyser den väldigt praktfullt. Det är kallt men ingen snö här i Malmö. Såg på TV igår att det var snö i Lund, så det går väl en linje någonstans där sydvästra Skåne inte har snö. Men jag gläder mig att det är sol och luften hög och fin.
Jag hade tänkt slipa väggarna idag och börja takmålningen, men min kropp vill inte utföra dessa fysiska arbeten idag. Så det får bli lite lugnare aktiviteter som skissa/måla och gå promenad, men det är absolut inte det sämsta.
Ha en bra dag! 
Snö, solsken och ca 10 minus, vackert! Fast kan inte ut och gå med vagnen med mina onda handleder så får bli innedag för oss.
Måste bara tillägga att idag har familjen i sina brevlådor fått inbjudan till vårt bröllop, pappa ringde och frågade om jag försökte ge honom hjärtattack! Hihi, ingen visste något. Originella datumet 2012-12-12 kl 12.12 gifter jag mig med min älskade sambo :)
# 2 - Men……. så roligt 
Plutopellis- så härligt! Hoppas det blir bortom era drömmars bröllop! Gilla, skönt att du har vett på att ta det lugnt. Själv har jag varit och vickat i åk 5 idag. Det är verkligen inte min åldersgrupp men gick förvånansvärt bra. I morgon är det mer i min smak med åk2 :). Ha en skön kväll alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Stort Grattis Plutopellis en riktig 12 poängare
Sedärja Skogis, så himla bra!!
Har jobbat och sedan handlat lite, nu står maten och puttrar, tror jag ska slappa efter middagen. Var ju på Landvetter tidigt i morse - Inatt!! kanske rättare sagt, så jag behöver ta mig en lur.
Här har det varit vackert, kallt och soligt under dagen. Snön ligger kvar och det är blankis på vägarna. Gäller att köra väääääldigt försiktigt. Det behöver tydligen inte alla göra hur väglaget än är. De gasar för fullt!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack alla 
Jag ska gå på bröllop!!!! *hihihi* För er som inte fattat det tidigare så är plutopellis min tvilling.. 
Massa snö och strålande sol här med idag! Varit en sväng hos sjukgymnasten och fått akupunktur och varit i skogen en sväng med dottern. Annars har jag tagit det lugnt.
Godkväll allesammans. 
Grattis Plutopellis. 
Skogis, Heja dig. 
Rooooligt, för mig. Jag beställde böcker från Vattumannen i söndagskväll. Offrade 39 kronor i express. I eftermiddags kunde jag hämta paketet.
Snabba ryck. Tyvärr får jag vänta några veckor på min Vikingtarot. Beräknad leverans från leverantören är 2-4 veckor.
Osho zen leken på svenska skulle komma i juni. Så då ska jag beställa den. Är ju slut från leverantören överallt. Och jag vill ha den på svenska inte på engelska. 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Isa, hu för långa väntetider! Kul att något kom idag. Själv väntar jag på min "animal Spirit"-orakelkortlek. Snål som jag är (läses pank) körde jag fraktfritt och får vänta minst en vecka till:/ Men sen, när den kommer så är väntan värd sin tid!
/ Skogshumblan
Skogis, ja den som väntar på något gott… osv. Nu är det ju julklappspengarna jag använt. 
Isa ja men då kan det lika gärna Vara årets julklappar om det är juni du får dem;)
/ Skogshumblan
Eller födelsepengar, jag har ju fyllt år då. 
:D
/ Skogshumblan

Sussa lugnt alla tarotvänner. Blir tidigt i säng för Pagan idag. Skulle ju tagit en middagslur, men fick fikagäster och kom i full social aktivitet
. Så nu har jag landat igen och känner hur sömnen smyger sig på. Rätt skönt att den gör det då jag ska upp och hoppa vid 4 igen. Såg lite grann på äntligen hemma, härligt skåp martin gjorde. Karin är ju för himla skön
sweet dreams
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Sov gott! Och en sån underbar bild! Gullighetsvarning på den!