Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 787 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 23 januari.

God morgon alla. Välkomna till en ny vecka. Undrar vad den för med sig:) Just nu ligger jag här och känner mig pirrigt nervös- kommer jag bli inringd idag och var hamnar jag? Försöker tänka positiva tankar men lite nervdödande är den här ovissheten allt…Oavsett så finns det saker denna dag kan fördrivas med. Blev ju inte många knop gjorda här hemma när maken & jag båda hade heltidsjobb. ;) Hoppas ni får en skön måndag och vecka.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

plutopellis
0

Håller tummarna för dig

Skogshumblan
0

Plutopellis, tackar.

Det blev en dag hemma idag men det kändes rätt skönt, hinner landa lite och slappa innan jag ska in i svängen i morgon.

/ Skogshumblan

Maggan71
0

Det fick bli en dag hemma för mig också. Men det svider rejält! Pinsamt i kubik att ringa mig sjuk ju! Började nytt jobb så sent som förra veckan!

Men vad ska man göra? Mosig i huvudet och näsa och ögon rinner i kapp… Tänker dock gå och jobba imorgon! Basta!

Önskar alla en fin vinterdag! Här är det strålande vinterväder med nya snön och en sol som skiner…

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

Maggan, krya på dig. Tycker inte du ska känna att det är pinsamt, det är ju inget man rår över att man blir sjuk. Skickar varma kramar till dig och hoppas du är på banan igen snart.

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Jag var "uppe med tuppen" idag - nåja med mina mått mätt. Hur som helst kom jag iväg till stan och fick handlat hem lite livsnödvändigheter. Nu har jag varit uppe på väggen och rivit tapet. Har bara en liten bit kvar och detta får bli i morgon. Sen ska jag börja måla taket.

Nu ska här dammsugas!!! - En tango med snabeldraken Tungan ute

Elpida
0

Hej svejs!

Jösses vad det är svårt med att hitta det roliga med jobbet just nu. Känner att jag vill göra allt annat än att skicka kursinbjudningar, lägga upp projekt, sortera pärmarna mm…Obestämd Nåväl, nu är det hemdags, ska åka ner på stan och fixa lite grejer.

Fortsatt fin kväll till er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Godmåndag

Rätta takter skogis, bättre se med förväntan på veckan än att förbanna att det är måndagTungan ute

Maggan krya på dig. Så himla typiskt att bli sjuk så snart efter ha börjat nytt jobb, men å andra sidan blir man inte så poppis om man smittar ner resten heller, så du gjorde rätt att vara hemma.

Ja du Gilla imorgon ska jag verkligen upp med tuppen, en timma tidigare än vanligt. Redan vid 3 ska jag upp och köra till flygplatsen. Tänk vad jag var snäll å erbjöd mig köra kompisen då i oktober, jajamensan så lätt att erbjuda sig såååå, nu ska jag ju få utföra det ocksåTyst då var det ju inte snö och blankis heller. Vill också resa till värmen buhu

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Jahapp, dax att ta itu med saxen på lilla krypet, aka Pixie. Hon ser ut som ett litet pudeltroll, och så kan vi inte ha det Flört Tänk så glaaaad hon ska bli nu, hon har precis blivit nedsläppt från trimbordet efter att jag fönat henne torr efter badet! *ironi* Cool