Söndag 22 januari.
God förmiddag på er tarotare. Snön är här! Ska försöka ta med familjen ut lite. Hoppas ni får en skön söndag. Glöm inte att tänka goda och positiva tankar om ditt liv här och nu. :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmiddag Skogis och alla andra. 
Vi har varit och handlat, skottat lite snö, och jag har satt på skyddet över framrutan på min bil. Det gör nytta. Skönt att slippa skrapa framrutan halv fem på morgonen. 
Och busat med hunden en stund på gräsattan också. 
Önskar alla en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Goddagens
Här har skottats en del också, det vräkte ju ned hela dagen i går, uppehåll först vid 21. Nu är det strålande sol och det glittrar så vackert.
Hoppas Ni får en underbar söndag vad Ni än tar er för. Här måste städas, tvättas och tas i tu med lite av varje.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God middag alla! Idag står det babysim på schemat, första för denna terminen och lillskiten kommer bli så glad när han ser var vi ska! Lycka! 
Godmiddag!
Sovmorgon idag också - he he 
Nu har jag städat i badrummet och ska ner och handla lite käk. Sedan blir det måleri vid staffliet resten av dagen. Två målningar som ska göras klara (förhoppningsvis)
Ha en skööööön söndag!

Nu är det strax nattidax. Önskar att jag vore sömnig också. Nåväl klockan ringer vid 4, då lär jag vara himla trött om jag inte tillkallar John Blund inom kort.
Sweet dreams mina vänner och hoppas Ni får uppleva något trevligt under drömmarna. Skogis, ska vi försöka drömma ihop ett långtidsvik till dig under natten? Jag ska ge det ett försök iallafall
lite extra bubblor av frid i sinnet till jessica får det också bli.
nattinatti
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, ja det vore underbart! Är med på era drömmar som ska till verklighet också.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.