Fredagsmys!!!!!
Underbar? Fredagsmys? Haha Jag bara SKA upp på löpbandet ikväll. (Ska, tänker, borde, vill…….. njä, men behöver) SUCK 
Jodå lite fredagsmys ska jag också ha. Önskar alla en härlig kväll. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Åh, jag vill ha ett löpband! Fast tror inte jag hade använt det, hihi. Duktiga du!

nä jag har haft en del "träningsgrejer" slutar med att de används som klädhängare, samlar damm och ger mig dåligt samvete. En god sak med att flytta iallafall, de fick inte flytta med
Då är äggklockan bättre, när den ringer så har "ska bara tiden" gått och det är dags att knyta på sig skorna.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag har provat att gå upp på det och dammtorka det. Men det hjälpte inte, så nu får jag nog starta det också.
Fördel, man kan gå även när vädret är taskigt, mörkt och regnigt. Nackdel är att du går på ett annat sätt. Hastigheten är ju samma, om du inte ändrar den. Så i början kan man få lite träningsvärk. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll i tråden. I flera dagar har "dagens kort" visat att jag ska känna lycka och glädje och nog sjutton gör jag det! Framtiden är oviss, men jag möter den med ett nyfiket leende och öppen famn! I värsta fall blir jag arbetslös men då kan jag röja här hemma istället ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Nä Pagan, jag hittar nog något, eller så vrider jag upp den där äggklockan igen när den ringer och fortsätter göra vad jag vill och inte vad jag borde
/ Skogshumblan
Godkväll! På schemat står det jobb, jobb, jobb hela helgen!! På måndag tar jag min helg. 
Pagan, hmmm nä jag måste nog ha lite disciplin annars blir inget gjort här hemma, eller jo kanske mer bakelser och sånt virkat men resten förfaller…
/ Skogshumblan