Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1088 ggr
Pagan
0

YES!! Fredag 20 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godafton denna underbara dag - fredag så här i v.3Skrattande

Hoppas Ni haft en berikande och stärkande dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

plutopellis
0

Fredagsmys!!!!!

Isa56
0

Underbar? Fredagsmys? Haha Jag bara SKA upp på löpbandet ikväll. (Ska, tänker, borde, vill…….. njä, men behöver) SUCK Oskyldig

Jodå lite fredagsmys ska jag också ha. Önskar alla en härlig kväll. Kyss

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

plutopellis
0

Åh, jag vill ha ett löpband! Fast tror inte jag hade använt det, hihi. Duktiga du!

Pagan
0

nä jag har haft en del "träningsgrejer" slutar med att de används som klädhängare, samlar damm och ger mig dåligt samvete. En god sak med att flytta iallafall, de fick inte flytta medGlad Då är äggklockan bättre, när den ringer så har  "ska bara tiden" gått och det är dags att knyta på sig skorna.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jag har provat att gå upp på det och dammtorka det. Men det hjälpte inte, så nu får jag nog starta det också.

Fördel, man kan gå även när vädret är taskigt, mörkt och regnigt. Nackdel är att du går på ett annat sätt. Hastigheten är ju samma, om du inte ändrar den. Så i början kan man få lite träningsvärk. Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
1

kan ju kanske funka, men du - ställ äggklockanSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

God kväll i tråden. I flera dagar har "dagens kort" visat att jag ska känna lycka och glädje och nog sjutton gör jag det! Framtiden är oviss, men jag möter den med ett nyfiket leende och öppen famn! I värsta fall blir jag arbetslös men då kan jag röja här hemma istället ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Japp Skogis nya tag. mina ffirmationer och drömmar blev något vissna i natt, så jag tar nya tag med detta i kväll.

Ja jag skulle ju inte tro att du blir sysslolös bara för att du står mitt emellan jobbSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Nä Pagan, jag hittar nog något, eller så vrider jag upp den där äggklockan igen när den ringer och fortsätter göra vad jag vill och inte vad jag bordeTungan ute

/ Skogshumblan

Pagan
0

ja eller kastar den, för man vet ju minsann bäst självFlört

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Godkväll! På schemat står det jobb, jobb, jobb hela helgen!! På måndag tar jag min helg. Skrattande

Skogshumblan
0

Pagan, hmmm nä jag måste nog ha lite disciplin annars blir inget gjort här hemma, eller jo kanske mer bakelser och sånt virkat men resten förfaller…

/ Skogshumblan