Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1574 ggr
Pagan
0

Godafton torsdag 19 januari

Ja jösses här går det undan. Redan torsdag kväll och var tog veckan vägen?? Hoppas Ni har kul under tiden rusar, det får vi försöka hinna ha i allafall.

Idag jobb, jobb, jobb sedan lite mera jobb. Hemma vid 18 och har nyss ätit mig proppmätt. Blev lite si och så med måltiderna under dagen så jag ville liksom jämna ut det.Skrattande

Hoppas Ni haft en bra dag och att kvällen blir lika bra, kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll! Haft en riktig pysseldag med dottern. Gjorde ett kartonghus som hon dekorerade så fint med blommor, fjärilar och glitterlim. Hamnade till och med en tygbit på taket! Tungan ute

Amandla
0

Vilket gulligt hus Jessica! Glad

Skogshumblan
1

Jag gjorde min näst sista dag på det här 12 veckorsvicket idag och blev väldigt rörd när jag kom till jobbet i två omgångar.

Först när jag kom till min plats i arbetsrummet och fann en liten present från en av lärarna som jag kommit absolut närmast och sen på morgonmötet när jag fick en fin blomma som avtackning. Kändes helt oväntat men genuint menat.

I morgon ska rektorn och jag ha ett litet samtal om hur det varit och framtiden, känns faktiskt som något gott ligger och ruvar …

I övrigt är det fint med mig trots ovissheten om vad som händer från och med måndag. Att bli inringd på timmar dag från dag känns sådär kul så jag affirmerar långvick under våren och sen fastanställning på den skola jag nu varit på. Drömma är gratis och vad man tänker är vad man skapar för sig själv så…..Tungan ute

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
0

#3 Vad mysigt!! Hoppas att du kan få ett långvick och sen fastanställning!!

Skogshumblan
0

Jessica, tack!Kyss

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
0

#2 Tack glömde jag ju säga till dig! Skäms

#5 Så lite så! Alla har vi drömmar och jag hoppas att de slår in. Glad

Skogshumblan
0

Ja Jessica, förlåt, jag glömde ju skriva hur sött ditt hus var! Vilken kul grej att göra!

/ Skogshumblan

Jessica Holländare
0

#7 *hihihi* Söt du är! Hittat det i en bok och min lilla odåga ville göra ett sånt så det var bara att köra på. Glad Hon vad jättelycklig!!

Skogshumblan
0

Ja när de små energiknippena vill något så är det ju bara att hänga på.

Har två små kottar här hemma som jag gladeligen pysslar med. En som snart är sex och en nyss bliven tvååring.

/ Skogshumblan

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi affirmerar långvik till skogis allihop under natttimmarna

Säger godnatt till Isa som jobbar och jobbar, i morgon är det fredag och i nästa vecka är det dagskift som gäller. Kramis tjejen

Själv ska jag lägga mig med stav tvåan under kudden och be om att få budskapet mer konkret förmedlat under natten - så konkret en trögis som jag nu kan begära.Tyst Återkommer imorgon och förhoppningsvis är jag liiiite mer klokare då.

Tills i mon - sussa lungt och dröm vackra drömmar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, suss gott. Hoppas på eldskrift på väggen åt dig och tackar för din omtanke.

/ Skogshumblan

Isa56
0

Godnatt allesammans. Alldeles rätt Pagan. Morgonskift nästa vecka. KyssLite trött i ögonen nu. Det är jobbigt att köra i mörker när det snöar. Vet man sen att det finns dju i skgen som ibland virrar upp på vägen, då tar man det lugnt. Men annars var det inga problem att köra.

Sov gott.

Kramis. Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻