Måndag 16 januari.
God morgon och välkommen till den nya veckan som ligger framför oss alla. Jag har en liten utmaning till oss alla denna vecka: oavsett vad som händer - försök tänka positiva tankar. Det föder goda händelser i ditt liv. "du är vad du tänker". Hoppas du får en fin dag och att veckan blir så bra som den kan göras av dig.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra vänner här. 
Runt nollan härnere. Jag har precis varit ut med hunden.
Ja positivt tänkande. Lite lättare kanske med "dagens tanke" av Louise L. Hay
"Jag ser med förväntan framtiden an."
Önskar alla en härlig dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God förmiddag!
Idag blir det uppåt väggarna! Jag ska nämligen fortsätta arbetet med att riva ner tapet på en vägg. Nu har jag tre våder kvar, men det är kämpigt. Jag varvar detta med att sätta mig en stund och måla, så att musklerna får hämta sig mellan varven. Nu vill jag verkligen sätta igång på riktigt så att sovrummet blir klart.
Ganska mulet idag. Man kunde ana en sol i en glipa mellan molnen tidigare men nu är det jämntjockt. Men det gör inget när det blir hemarbete.
Ha det 

God förmiddag!
Vilken himla bra utmaning Humblan!!! Den tar jag mig an!
Idag ska mina muskler få lite massage, kanske något för dig oxå Gilla! Men först ska jag luncha med tjejerna på jobbet, min kollega/väninna ska ha barn om några veckor så vi ska "fira av" hennes stundande mammaledighet.
Finaste veckan till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nu har jag bara två våder kvar 
Ja Elpida, mina muskler skulle verkligen behöva en omgång!

Goderafton denna kylslagna och grå måndag
Hoppas dagen varit god. Tack skogis ska verkligen lägga manken till att tänka goda och positiva tankar under denna vecka - ja mer än vanligt alltså.
Har du sena skiftet denna veckan Isa?
Vad härligt Elpida, ja det kan du behöva efter flytt och stök. Jag har köpt mig ett nytt linimentstift, jag får hålla till godo med det
Låter bra det Gilla, att du varvar menar jag. Statiska rörelser är vad man ska försöka undvika, då det går.
Helgen drog iväg i rasande fart och även denna måndag. Fast den var seg att vakna till. 16 dagar in i januari och det känns som nyårsafton var i går. Ja, jösses snart är det vår
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Go kväll! Kul att ni nappade på min lilla "utmaning" men svårare än så behöver det inte vara då man vill ändra sitt liv. Goda tankar och positiva sådana ger så mycket mer än vi tror har jag märkt. Puss på er som vill och tack för att ni finns!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll, eller godmorgon för mig som är nattarbetare! 
Idag har jag sovit och varit hos sjukgymnasten och fått lite akupunktur. Skönt och avslappnande..
Sov gott ni som får! Jag ska njuta imorgon när alla trötta får gå till jobbet och jag får gå och sova!!
*hihihi* Jag är allt lite elak..
Ja Pagan. Sena skiftet denna vecka. Nu säger jag godnatt. Sov gott. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻