Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1133 ggr
Pagan
0

12 JANUARI GOD EFTERMIDDAG

Så var det plötsligt eftermiddag igen, torsdag till och med. Fort fort rusar tiden. Hoppas dagen varit bra så här långt och att livet leker.

Var på besiktningen med min pärla idag - gick som smortSkrattande Hon är en gammal lojal trotjänare som är att lita på.

Nu till lite middagsbestyr.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

God kväll. Fy farao för mitt liv just nu. Är så nere och stressad att jag mår illa. Känns ovant att må så här men jag ska väl ha min dos ;) Hoppas ni andra får en fortsatt fin torsdag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godkväll Pagan, Skogis och alla andra här. Skrattande

Grattis, att "pärlan" gick igenom. Tungan ute

Skogis skickar lite uppmuntrande kramar. En liten avslappnande meditation kanske hjälper lite. Kyss

Torsdag, skönt och imorgon är det fredagen den 13. Brukar hända något kul då. Nyfiken på vad. Tungan ute Inte ens när jag trodde att det var otursdag, hände något tråkigt, så för mig är det en bra dag.

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Nämen skogis det låter inget vidare. Vad det än är som gör att du mår så här så vet vi ju att du förtjänar att må så mycket bättre.Kyss

Isa glad att du inte lider av paraskavedekatriafobi. Själv har jag faktiskt inte tänkt på det förrän du nämnde det. Jag är bara så glad just att det är fredag i morgon.

Japp Lilla Pärlan är en riktig Bettan. Glad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Para….ööhh…kkizxcxewrzbfnt… Vadförnågot då???????????? Förvånad

Pagan
0

fobi för fredagen den trettonde - det har ett namn vet la duSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Tack för omtanken tjejer. Det värmer. Just nu tror jag det är en förkyldning som ligger och lurar samt stress p.g.a mitt vick på skolan jag trivts så på/ med är slut. Känns väldigt surt att gå runt och jobba på inringning efter 12 veckor där jag verkligen fått vara lärare med allt vad det innebär. I mitt nästa liv ska jag bli stresstålig och få fast jobb direkt efter examen! ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

#5 Det vet jag,tror jag. Tyst men vad de hette visste jag inte. Har nog aldrig direkt funderat på det. Skrattande Förresten är det här att smygutbilda folk utan att dom märker det. Oskyldig Hm

#6 Eller ekonomiskt oberoende och göra vad man vill. Starta en helt egen skola kanske. Kyss Krya på dig, en kopp te med honung och citron, kanske.

Pagan
0

Så jäkla sant det Isa!!

Ja ekonomiskt oberoende och kunna göra vad man vill - DET vore nåt det! Försöker varje dag filura över vad jag ska göra för alla mina pengar jag har. En dröm vore att starta ett kvinnocenter. Tänk va, att ha möjlighet att hjälpa kvinnor som far/farit illa deras barn och se dem gå stärkta och stolta ut i ett liv som de själva kan styra över.

Sajtvärd Tarot