God morgon 11 jan
Eller god förmiddag kanske jag skulle skriva! Skolstart i ny skola gick över förväntan igår för dottern (peppar, peppar) och det lugnade ett modershjärta ska ni veta. Idag kan jag åter koncentrera mig på jobbet, åtminstone innan det är dags för Zumban.. 
Kanske idag är dagen jag får tummen ur röven att beställa massagetid dessutom
.
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon! Sitter och njuter när min kära lillebror spelar gitarr för min snart 10 månaders lilla kille som är helt salig! Lycka :)
Morrn da! Idag fortsätter jag med lapptäcket (det lär ni få läsa de närmaste två veckorna ungefär…), och så ska jag måla en burk och en lampfot som jag köpt på loppis. De ska bli vita, dekoreras med någon spets kanske och skavas lite shabby
å så ska jag sy en lampkjol som ska träs över lampskärmen.
Kväller allesammans. 
Kikar in som hastigast och säger hej. Äldste sonen kommer inom snart, och de är uppskattat besök. Är ju inte så ofta de har tid med "mamsen".
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#1 Vill ju med lyssna på lillebror som spelar gitarr.. Han är så duktig!!
Annars har jag haft en väldigt bra och trevlig dag. Får använda defibrilatorn ett år till nu!
Haft HLR-utbildning på jobbet idag..
Och förresten, införskaffat mig en ny tarotlek så nu är jag redo för kursen!!! Blev en Fenestra Tarot. <3
Jag vill också ha en ny lek! Det ska bli en Llewellyn Tarot, den känns så rätt för mig med sina lite drömska sagobilder
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/llewellyn/
#6 så vacker den var! Fast jag hade inte kunnat tyda den, bara fastnat i de vackra bilderna hihi
Då får intuitionen större utrymme 
Sant, fast för en Nybörjare som mig hade det slutat med att jag satt och glodde bara :)

Godkväll sötisar
Hoppas dagen varit god. Snart dags för bingen här men ville införbi och hälsa på lite först- Låååång jobbdag! Tänk vad alla "hemmasysslor" blir tröga när man gör dem 3-4 timmar senare än vanligt. Gäsp! Enda positiva är att man är ensam vid kassan på Ica.
Inspirerande med nya lekar och kursvibbar. Goa tag! Vibrationerna når ända hit
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#5 Härligt!! Hoppas du blir nöjd med allt. 
#6 Det var ju en superfin tarotlek!!! Riktigt mysiga bilder.. När jag blir rik ska jag ha massa olika och då kanske den kan slinka med. 

#6 Superfin!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Dom borde komma i slutet på nästa vecka. Är jättenöjd